Gå til innhold

Chaten på KG - Kvinnfolk er kvinnfolk verst


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Var en stund inne på chaten i kveld og fikk nærmest bakoversveis over hva som foregikk der inne.

Skittkasting og latterliggjøring av personer som ikke var tilstede og kunne forsvare seg, og til og med denne personens mann satt man å lette etter bilde på over nettet.

Jammen har mannfolk rett når de sier at kvinner er verst når det gjelder å kritisere og rakke ned på hverandre.

Dere som gjorde dette burde tenke dere om, hva om det var dere som ble utsatt for en slik hets og jakt?

Skam dere, jeg blir flau på deres vegne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var du der mens vi snakket med Milla om det også kanskje?

Milla: man leitet etter bilde av G.H på netter, derfor denne gjestesiven har tent så meget her tror jeg.

Sånn, nå vet Milla det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lett å misforstå ting og få ting litt ut av sammenhengen når man titter innom chatten et minutt.

Det er ganske mange av oss som er innom veldig ofte og har funnet vår egen lille internhumor. Det kan selvfølgelig misoppfattes når man kommer inn i en slik samtale.

Hvis noen reagerer på noe som blir skrevet på chatten kan de jo kanskje si ifra der inne og få en forklaring. En god ide til neste gang kanskje Siv?

At noen legger ut navn og sånt samtidig som de tidligere har gitt andre opplysninger om personer og i tillegg har en tendens til å provosere gjør at man får ris på egen rumpe.

Og bare så det er sagt: Vi vet jo ikke noe sikkert om noen. At vi fant et bilde, som passet godt inn i samtalen, er sikkert bare tilfeldigheter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dr. ian

Jeg er enig med deg, Lea - men husk at den internhumoren også vil oppfattes som sladder av andre siden den foregår i et offentlig fora.

Hvorfor ikke finne på et alias for den dere snakker om?

Jeg vet fra et annet sted at forskjellige fiskeslag er greie alternativer for å beskrive personer uten å avsløre dem. :ler:

Dessuten kan man jo chatte privat hvis det er noe som kan misforstås av andre.

Forskjellen på chat og vanlig forum er jo at chatten ikke blir tatt vare på, men kun eksisterer der og da. Det gjør at det er lettere å ta'n litt ut, hehe..

dorian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal alltid skje noe på chatten når jeg er vekk !! :) Men Siv..tok du det opp mens du var på chatten da? ...nå vet ikke jeg hva denne samtalen dreier seg om men :) Jentene her på KG er da noen engler !:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Perser*

:ler: jeg kan ikke forstå at noen gidder å lage ett innlegg av gårsdagen chate time

Som jeg husker så var Milla der også og snaget om ikke så hårete typen sin :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må være lov å være løssluppen på chatten, men folkeskikk er en selvfølge. De som er på chatten kan ta godt i mot de som kommer inn, det er mange som kommer innom for første gang, og det er noen ganger litt vel internt til å kanskje tørre å ta steget. Jeg synes det er vel internt selv noen ganger, selv, men jeg kjenner mange her så det hefter ikke.

Og den som kommer inn på chatten må også kunne ta initiativet til å delta i samtalen.

Men oppførsel - folkens - det burde være en selvfølge. Og det er en knapp der hvor man kan si fra hvis dette går for langt, det er lov å sende pm til Gry, men først og fremst - det er lov å vise folkeskikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Blir man utsatt for "spioner" når man er inne å chatter nå, eller?? Jeg tror jeg vet hvem de fleste som var der er, men denne "siv" så jeg ikke. Om hun ikke var under samme navnet som en av de jeg prata med :D

Men vil huske at det var en person som var der og sa absolutt ingenting. Synes det er teit, at enkelte kommer inn, sier ikke et ord, plukker opp noe de syns er verd å huske, og springer rett ut og "sladrer". Skal man være på chatten, så kan man i det minste prate med oss. Og hadde hun vært litt lengre, så hadde hun oppdaga hva som faktisk ble pratet om. Hun mener det var VI som baksnakka - hva i all verden er det hun har gjort nå da??? Kan hun ikke heller ta sånt her direkte opp med de det gjelder? Dette her ser jeg på som sladring, og er for meg bare barnslig! :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker da jeg dukket opp på en chat første gang. Satt lenge og bare kikket, bare for å se om det var noe for meg. Tok faktisk ganske lang tid før jeg våget meg til å delta.

Den eneste chaten jeg har trivdes på er KG-chaten :P

Kommen man inn for første gang, og i tillegg ikke kjenner forumet og folkene, er det veldig lett å misforstå det som foregår. Intern humor en nå tross alt intern..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på chatten jeg også......... og hadde det gøy helt til noen "heiv meg ut".... (Care og Lea - har dere noe å si til deres forsvar?? :lol: )

Jeg kunne nemlig ikke banne!!!! :o ......derfor leide Care meg ut!!!

Men - I'll be back!! You just wait :briller::kul: 8) :roll::briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg må si som Jasmin.... Det må alltid skje noe på chatten, når jeg ikke er der :x

Ellers har nok siv gjesten noe riktig.... vi kvinnfolk kan være ille enkelte ganger :oops:

Men Siv gjesten er jo like mye med på skitt kastingen nå, og hvorfor uttale seg om det hun observerte, i etterkant. Hvorfor ikke bare si det, der og da - på chatten, om hun syns det var så ille?????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Ble du hevet ut????? Går det an? Er da ingen som har blitt kicket enda mens jeg har vært der inne. Alle er jo like gale jo.... :lol:

Nei men altså, om noen sitter der helt stille og ser på, for så å løpe å sadre etterpå, selvfølgelig blir man skeptisk til sånt!!! Jeg opplever det at de som kommer inn får alltid varm velkomst av de andre. Det hilses alltid. Det synes jeg er bra. Og er det noen som er veldig stille, så blir det ropt på dem. Vi gjorde det i går, men det kom forsatt ingen svar. Så da så!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det at noen ikke svarer behøver ikke bety annet enn at de er på "privaten" med noen. Da ser det ut som de bare ligger der og lurer :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

*HIVER USIKKER INN PÅ CHATTEN IGJEN*

Skal aldri skje igjen! Aldri aldri aldri!

Kan noen ta fra meg disse super-kaste-folk-ut-av-chatten-kreftene?

-----------------------------------------------------------------------------------'

ÅKEI! Jeg kan godt skjønne at det kan være litt vel mye internhumor på chatten. Men det er da mange som har klart å komme inn i samtalen raskt og effektivt. Desverre er det sånn at enkelte ikke har samme sans for humor eller at de ønsker å chatte "seriøst". Det kan være litt vanskelig å få med seg denne gjengen på dype samtaler en lørdagskveld tror jeg. Men det skal burde være ganske så lett å bli med i samtalen.

Jeg beklager på det dypeste om noen syntes at vi gikk for langt i går kveld. Men jeg synes kanskje at det er litt verre om ting blir lagt ut her på forumet i tillegg til på chatten. Ser at det blir nevnt både forbokstaver og en web-adresse i de første innleggene. DET ville jeg aldri ha gjort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Internhumor, og til dels kraftige spydigheter... Fra en viss person selvfølgelig.

Jeg gadd ikke å ta imot mer dritt så jeg gikk og la meg.

Er glad man kan velge å bare trykke seg bort fra drittsekker på nettet :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på chatten jeg også......... og hadde det gøy helt til noen "heiv meg ut".... (Care og Lea  - har dere noe å si til deres forsvar??  :lol: )

Jeg kunne nemlig ikke banne!!!!    :o   ......derfor leide Care meg ut!!!

Men - I'll be back!!  You just wait   :briller:  :kul:  8)  :roll:  :briller:

Og jeg som trodde jeg hjalp deg. Hmm...jeg er nok blitt misforstått. :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dere klar over at det går an å blokkere enkeltpersoner på chaten?

Klikk på nicket til vedkommende, gå opp til "Personer" og ignorer vedkommende.

Da kan hun/han ikke se deg eller svare deg. Eller du kan ikke se den personen, husker ikke helt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...