Maskinfører Skrevet 2. november 2022 #61 Del Skrevet 2. november 2022 Cid skrev (På 20.10.2022 den 4.44): Bruker bare å oppleve det tidlig i 4 tida Yepp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 17. november 2022 #62 Del Skrevet 17. november 2022 Nå oppfører kg seg veldig rart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 18. november 2022 #63 Del Skrevet 18. november 2022 Cid skrev (23 timer siden): Nå oppfører kg seg veldig rart Er sånn nå med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forumansvarlig Skrevet 18. november 2022 #64 Del Skrevet 18. november 2022 Cid skrev (8 timer siden): Er sånn nå med Hva mener du med rart? Henger det? Dukker ikke tråder opp eller er det noe annet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 18. november 2022 #65 Del Skrevet 18. november 2022 (endret) Forumansvarlig skrev (1 minutt siden): Hva mener du med rart? Henger det? Dukker ikke tråder opp eller er det noe annet? Var veldig treigt og lagget Endret 18. november 2022 av Cid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forumansvarlig Skrevet 18. november 2022 #66 Del Skrevet 18. november 2022 Cid skrev (31 minutter siden): Var veldig treigt og lagget Takk, melder det videre til @TSP Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 30. november 2022 #67 Del Skrevet 30. november 2022 Hva skjer med kg nå? Er mye surr i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 30. november 2022 #68 Del Skrevet 30. november 2022 (endret) IMG_2785.MOV Noe merkelig her Endret 30. november 2022 av Cid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matas Skrevet 30. november 2022 #69 Del Skrevet 30. november 2022 Cid skrev (16 minutter siden): Hva skjer med kg nå? Er mye surr i kveld Cid skrev (12 minutter siden): IMG_2785.MOV 4.09 MB · 1 Last ned Noe merkelig her Hei Cid Jeg opplever ingen feil. Skjer det enda eller var det forbigående? Matas, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 30. november 2022 #70 Del Skrevet 30. november 2022 Matas skrev (4 minutter siden): Hei Cid Jeg opplever ingen feil. Skjer det enda eller var det forbigående? Matas, mod. Kg er helt rotete nå, holder fortsatt på.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
StinkySocks Skrevet 30. november 2022 #71 Del Skrevet 30. november 2022 Den siste tiden, hvis jeg forsøker å klikke på en eller annen tråd, så dukker det bare opp en hvit side hvor det står 503 Service Temporarily Unavailable! Cloudflare helt øverst på siden. Det spiller ingen rolle om hva slags tråder jeg forsøker å trykke på, eller om jeg forsøker å åpne ett eller annet under-forum. Men hvis jeg laster inn nettsiden på nytt, så går det stort sett greit. I alle fall for en liten stund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matas Skrevet 30. november 2022 #72 Del Skrevet 30. november 2022 Cid skrev (1 time siden): Kg er helt rotete nå, holder fortsatt på.. Hmm, merkelig. Jeg tagger @TSP for å høre om han har noe godt svar på det. StinkySocks skrev (17 minutter siden): Den siste tiden, hvis jeg forsøker å klikke på en eller annen tråd, så dukker det bare opp en hvit side hvor det står 503 Service Temporarily Unavailable! Cloudflare helt øverst på siden. Det spiller ingen rolle om hva slags tråder jeg forsøker å trykke på, eller om jeg forsøker å åpne ett eller annet under-forum. Men hvis jeg laster inn nettsiden på nytt, så går det stort sett greit. I alle fall for en liten stund. Dette er det en forklaring på, heldigvis. Jeg viser til Forumansvarlig sitt svar tidligere i tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 30. november 2022 #73 Del Skrevet 30. november 2022 Matas skrev (1 minutt siden): Hmm, merkelig. Jeg tagger @TSP for å høre om han har noe godt svar på det. Dette er det en forklaring på, heldigvis. Jeg viser til Forumansvarlig sitt svar tidligere i tråden. Men må vel kunne gå an å fikse det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matas Skrevet 30. november 2022 #74 Del Skrevet 30. november 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Men må vel kunne gå an å fikse det? Jeg vet ikke om det er en generell feil i forumet eller hva det er for noe, men har ikke sett den feilen du nevner nå idag tidligere og har heller ikke opplevd det selv i løpet av dagen. Derfor regner jeg med at kanskje TSP har noe godt svar på det. Han er ikke på nå på nattestid, så vi kan nok ikke regne med noe svar nå på dette tidspunktet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 30. november 2022 #75 Del Skrevet 30. november 2022 Matas skrev (2 minutter siden): Jeg vet ikke om det er en generell feil i forumet eller hva det er for noe, men har ikke sett den feilen du nevner nå idag tidligere og har heller ikke opplevd det selv i løpet av dagen. Derfor regner jeg med at kanskje TSP har noe godt svar på det. Han er ikke på nå på nattestid, så vi kan nok ikke regne med noe svar nå på dette tidspunktet. Mente det han hadde skrevet om at serveren til tider blir overbelastet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 1. desember 2022 #76 Del Skrevet 1. desember 2022 Jeg fikk problemer på forumet i går natt kl 04:23. Når jeg prøvde å klikke meg inn på tråden: «Er det OK å ta kontakt via SOMe?» så fikk jeg feilmeldingen under. Det hjalp ikke å klikke på [Try again] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 1. desember 2022 #77 Del Skrevet 1. desember 2022 Hulderen skrev (4 minutter siden): Jeg fikk problemer på forumet i går natt kl 04:23. Når jeg prøvde å klikke meg inn på tråden: «Er det OK å ta kontakt via SOMe?» så fikk jeg feilmeldingen under. Det hjalp ikke å klikke på [Try again] På den tiden er det jo alltid sånn nå til dags men irriterende ja for oss nattugler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 2. desember 2022 #78 Del Skrevet 2. desember 2022 Nå er det tull med kg igjen, håper @TSP får løst dette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 2. desember 2022 #79 Del Skrevet 2. desember 2022 Hva er det som skjer med kg i kveld? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
StinkySocks Skrevet 9. desember 2022 #80 Del Skrevet 9. desember 2022 Får opp enda flere "503 Service Temporarily Unavailable" i det siste. Hvorfor er Kvinneguiden så ustabilt veldig ofte? Andre store forum (for eksempel Diskusjon.no eller lignende) er sjeldent ustabil på denne måten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå