Gjest Cid Skrevet 13. oktober 2022 #41 Del Skrevet 13. oktober 2022 Forumansvarlig skrev (1 minutt siden): Er det borte en hel time og ikke bare deler? Jeg hører med TSP, men jeg tror at det å kjøre oppdatering vil være til hjelp. Er vekke store deler av 4 tida i hvert fall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhodiola Skrevet 13. oktober 2022 #42 Del Skrevet 13. oktober 2022 @Ciaran og Ciara, det henvises til denne tråden: Jeg kan ikke si at jeg har opplevd det over lengre tid enn det som har vært før, her er det snakk om 2-3 minutter. Men, nå har @Teknisk administrator blitt tagget flere ganger, så han vil nok være på saken/ha svar fortløpende. Rhodiola, adm. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TSP Skrevet 13. oktober 2022 #43 Del Skrevet 13. oktober 2022 Jeg skal ta det videre med serverleverandøren vår enda en gang. Utover det så vil jeg i grunn bare henvise tilbake til mitt første svar igjen: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 13. oktober 2022 #44 Del Skrevet 13. oktober 2022 TSP skrev (Akkurat nå): Jeg skal ta det videre med serverleverandøren vår enda en gang. Utover det så vil jeg i grunn bare henvise tilbake til mitt første svar igjen: Men hvorfor er det slik nå at dere må legge ned kg på et tidspunkt? Det var jo ikke sånn for noen år siden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TSP Skrevet 13. oktober 2022 #45 Del Skrevet 13. oktober 2022 Jeg henviser til mine svar her: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 13. oktober 2022 #46 Del Skrevet 13. oktober 2022 (endret) TSP skrev (12 minutter siden): Jeg henviser til mine svar her: Kan du slå sammen disse trådene? Blir litt forvirret Endret 13. oktober 2022 av Cid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TSP Skrevet 13. oktober 2022 #47 Del Skrevet 13. oktober 2022 Cid skrev (16 minutter siden): Men hvorfor er det slik nå at dere må legge ned kg på et tidspunkt? Det var jo ikke sånn for noen år siden Det er et vanskelig spørsmål å svare på, siden det er mange forhold som spiller inn her. Alt fra at man gjennom årene har vært på helt andre serveroppsett, til at forumprogramvaren kan ha blitt mer ressurskrevende, at databasen har nådd en "terskel"/grense for hva det nåværende oppsettet takler under enhver omstendighet, osv. Man må huske på at det i historikken til forumet hver dag kommer inn mange flere innlegg, personlige meldinger osv. i databasen. Dette tar tid å sikkerhetskopiere og utføre vedlikehold mot. Så skal vi naturligvis jobbe for at det påvirker færrest mulig av våre brukere minst mulig, men vi må også gjøre en kost-nytte-vurdering, spesielt i en tid hvor kostnader på veldig mye, også for oss, øker. Men vi har absolutt ønske om at sikkerhetskopiering ikke skal føre til nedetid. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 13. oktober 2022 #48 Del Skrevet 13. oktober 2022 TSP skrev (1 minutt siden): Det er et vanskelig spørsmål å svare på, siden det er mange forhold som spiller inn her. Alt fra at man gjennom årene har vært på helt andre serveroppsett, til at forumprogramvaren kan ha blitt mer ressurskrevende, at databasen har nådd en "terskel"/grense for hva det nåværende oppsettet takler under enhver omstendighet, osv. Man må huske på at det i historikken til forumet hver dag kommer inn mange flere innlegg, personlige meldinger osv. i databasen. Dette tar tid å sikkerhetskopiere og utføre vedlikehold mot. Så skal vi naturligvis jobbe for at det påvirker færrest mulig av våre brukere minst mulig, men vi må også gjøre en kost-nytte-vurdering, spesielt i en tid hvor kostnader på veldig mye, også for oss, øker. Men vi har absolutt ønske om at sikkerhetskopiering ikke skal føre til lang nedetid. Takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 13. oktober 2022 #49 Del Skrevet 13. oktober 2022 Rhodiola skrev (På 12.10.2022 den 11.24): Hei, @Ciaran og Ciara. Kjipt å lese at dere har problemer med å opprette innhold. Når sånn cirka i natten skjer det? Og, hvilken enhetstype og nettleser bruker dere? Mvh Rhodiola, adm. Kan bekrefte at det var mye problemer denne natten var mellom 24:00-03:00 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 13. oktober 2022 #50 Del Skrevet 13. oktober 2022 Maskinfører skrev (1 minutt siden): Kan bekrefte at det var mye problemer denne natten var mellom 24:00-03:00 Det kan Cassidy Tvillingene også bekrefte vi.👦👧 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 13. oktober 2022 #51 Del Skrevet 13. oktober 2022 Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Det kan Cassidy Tvillingene også bekrefte vi.👦👧 Det er bra 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 13. oktober 2022 #52 Del Skrevet 13. oktober 2022 Maskinfører skrev (7 minutter siden): Det er bra 👍👍 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 13. oktober 2022 #53 Del Skrevet 13. oktober 2022 Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden): 👍👍 👍👍👍 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 14. oktober 2022 #54 Del Skrevet 14. oktober 2022 (endret) Cassidy Tvillingene krysser fingrene våre på at problemet blir løst vi.🤞🤞🤞🤞👦👧 Endret 14. oktober 2022 av Ciaran og Ciara 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhodiola Skrevet 15. oktober 2022 #55 Del Skrevet 15. oktober 2022 Tråden er slått sammen med tilsvarende emne. Rhodiola, adm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 15. oktober 2022 #56 Del Skrevet 15. oktober 2022 Maskinfører skrev (På 14.10.2022 den 1.23): Kan bekrefte at det var mye problemer denne natten var mellom 24:00-03:00 Merkelig at jeg ikke opplevde noe problemer da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 18. oktober 2022 #57 Del Skrevet 18. oktober 2022 Cid skrev (På 15.10.2022 den 19.57): Merkelig at jeg ikke opplevde noe problemer da Ja var jo det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 18. oktober 2022 #58 Del Skrevet 18. oktober 2022 Maskinfører skrev (10 timer siden): Ja var jo det Hm 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 20. oktober 2022 #59 Del Skrevet 20. oktober 2022 Cid skrev (På 18.10.2022 den 13.42): Hm 🤔 mhm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 20. oktober 2022 #60 Del Skrevet 20. oktober 2022 Maskinfører skrev (2 timer siden): mhm Bruker bare å oppleve det tidlig i 4 tida Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå