Gå til innhold

Hvilken farge


Gjest uri

Anbefalte innlegg

Og jeg er helt utenom alt for jeg liker best rødt og sølv og pynter treet med rødt, sølv og hvitt. Eneste avviket er en nydelig liten krans som poden laget første året i barnehagen, den henger alltid øverst og må være med for at treet skal være fint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Sesselja

Vi har blått og hvitt/sølv her i huset, så jeg ville valgt en av de. Men den blåfargen så litt rar ut, nesten blågrønn, så jeg hadde kanskje gått for sølv i akkurat det tilfellet du linket til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville valgt rødt og gull.

Det er de eneste fargene jeg bruker på mitt juletre. Blir mer gjennomført med bare to farger.

Blått og sølv blir for kaldt for meg. Synes rødt og gull er både stilig, samtidig som det er litt varmt.

Meeeen, smaken er som baken..........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lilletroll

Jeg ville IKKE valft gull - kanskje de blå var finest? Kommer jo an på hva slags pynt som skal være ved siden av og, da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville kjøpt rødt og gull, og blanda de to. Blått og sølv er jo stilig det også, men det er et valg man må ta.. hehe. Jeg kastet all min gamle julepynt og har kjøpt inn bare nytt de to siste årene, i rødt og gull. Bærre lækkert!!

I Australia er blått forresten mye mer vanlig julepynt (sørpolnissen er nemlig blå!). Det var veldig stilig det jeg så der nede. Men jeg syns ikke man skal blande for mye blått og rødt, hvertfall ikke i samme rom. Man kan jo ha forskjellig i ulike rom! Syns nå jeg... :sjenert::)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ville ha valgt sølv eller gull alt etter hva som passer i huset deres.

For å få litt innslag av andre farger hadde jeg kjøpt enkeltvis pynt til å henge på treet.

Det viktigste er at du liker fargene, at det passer hos deg og at du får det treet du ønsker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rødt og gull tenker jeg. Liker sølv godt også. Men blå vil nok aldri bli en julefarge for meg. Det blir bare helt feil. Nå liker jeg egentlig ikke blått noe særlig i det hele tatt, så det har gjerne noe med saken å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har de der...

trur jeg har blått og sølv jeg

:klø: muligens rødt...

..nei trur at det var de "kalde" fargene..

likte de best

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sliter litt med å velge..

Spurte mannen min hva han syntes, og han ville gå for rødt og sølv...

:forvirret:

Så jeg tror han må slå seg sammen med Brunhilde

:ler:

Jeg får ta turen til IKEA og SE på pynten.. Så bestemmer jeg meg der!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt juletre består kun av pynt i rødt og gull. Synes det er skikkelig lekkert!

Det går forøvrig mest i rødt og gull, samt en del glassting i rødt og klart glass på den andre julepynten jeg har.

Så da sier det seg vel selv, hva jeg ville valgt ;)

Jeg bruker forresten å kjøpe litt fin julepynt i januar hvert. Kjekt med halv pris :)

men du har kanskje bruk for pynten denne julen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...