Gå til innhold

Hvilken farge


Gjest uri

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mamma har den gull, men hun kjøpte den bare for å bruke en av tingene oppi da.

Ofte er rødt og gull, blått og hvitt fint sammen da...

Men da, hvis du skulle ta to farger og blande selv om du ikke vil det, så tror jeg jeg ville gått for rødt og gull, det er "varmere" på en måte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest LoisLane

Blå. Kanskje sølv.

I hvert fall ikke gull. Det ble for tungt for meg.

Har forresten samme sett i rødt. Passer godt inn her, men jeg har alltid ønsket meg en stilfull jul i sølv og blått. Bare synd ungene produserer så mye julepynt. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *kosejoker*

Ja, og litt mer julete. Hvordan er dekorasjonen din ellers da? Sånn at det ikke krasjer helt? Jeg er veldig glad i rødt og gull som julefarger, men liker blått veldig godt også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blå. Kanskje sølv.

I hvert fall ikke gull. Det ble for tungt for meg.

Har forresten samme sett i rødt. Passer godt inn her, men jeg har alltid ønsket meg en stilfull jul i sølv og blått. Bare synd ungene produserer så mye julepynt. ;)

Det er nettopp en stilfull jul jeg og ønsker å få til..

Men jeg er så lite kreativ.

Alle andre får det perfekt, men ikke jeg..

Kan ikke skylde på ungene heller, for de lager ikke så mye pynt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, og litt mer julete. Hvordan er dekorasjonen din ellers da? Sånn at det ikke krasjer helt? Jeg er veldig glad i rødt og gull som julefarger, men liker blått veldig godt også.

Dekorasjonen til nå: Rotitte..

Ønsker å få til noe nytt i år..

Noe rent, enkelt og stilfullt..

Har aldri tenkt på blå som julefarge, men disse blå kulene var jo veldig pene da..

Men.. Må jeg ha blå pynt ellers og da.. Sånn utenom på juletreet??

:forvirret::sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neida, klart du ikke må ha blå pynt ellers :)

Jeg skal ha pent juletre hjemme hos meg. Mamma og pappa har masse drit og stæsj på treet sitt. Hun har forgjeves forsøkt å tvinge gjennom et helt "nytt" tre med kun to farger, alt nytt osv., men da gjør søstrene sisters opprør! :ler:

De stygge kurvene, det mormor lagde som barn, det mamma har laget, alt det må opp på treet, uansett hvor jævlig det blir. Så i år, selv om jeg ikke bor der lenger, kommer jeg hjem lille julaften for å være organisasjonssjef for juletrepyntingen, skal ikke ha noen avvik nei ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, du må ikke. Men jeg ville ha brukt mye sølv, og kanskje noen blå ting.

Da skal jeg ut og se etter fin blå julepynt..

Kanskje noen fine blå-nisser

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Neida, klart du ikke må ha blå pynt ellers :)

Jeg skal ha pent juletre hjemme hos meg. Mamma og pappa har masse drit og stæsj på treet sitt. Hun har forgjeves forsøkt å tvinge gjennom et helt "nytt" tre med kun to farger, alt nytt osv., men da gjør søstrene sisters opprør! :ler:

De stygge kurvene, det mormor lagde som barn, det mamma har laget, alt det må opp på treet, uansett hvor jævlig det blir. Så i år, selv om jeg ikke bor der lenger, kommer jeg hjem lille julaften for å være organisasjonssjef for juletrepyntingen, skal ikke ha noen avvik nei ;)

haha..

Akkuratt slik pynter far min og treet..

Han syntes jo det er sååå lekkert.. :forvirret:

Og kan ikke forstå at vi ikke syntes det..

Det enkle er ofte det fineste ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, dette var stas. Jeg liker gullkulene som julepynt, men rødt er jo komplimentærkontrastfargen til grønt, så de røde er sikkert også lekre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vlle valgt rødt og gull (har det selv ;) )

Hvis du er på jakt etter pynt som passer til sølv og blått, tror jeg de har mye på Plantasjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...