BlackBerry Skrevet 16. november 2005 #1 Del Skrevet 16. november 2005 Noen som har erfaringer med den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 16. november 2005 #2 Del Skrevet 16. november 2005 Helt ok. Hjemmelaget er best. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 16. november 2005 #3 Del Skrevet 16. november 2005 Vi bruker den til pepperkakehus hvert år, men spiser skjelden hjemmelagde pepperkaker. Mener nå allikevel at disse smaker bedre enn de fleste andre hjemmelagde pepperkaker selv om jeg ikke liker noen av dem noe særlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shoegal Skrevet 16. november 2005 #4 Del Skrevet 16. november 2005 Har kjøpt den selv, har ikke bakt den ut enda, men det går rykter om at den er god Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 17. november 2005 #5 Del Skrevet 17. november 2005 Jeg bruker den hvert år. Veldig lett å bake ut, kjekt hvis man har unger, den lukter godt, smaker godt og har fin farge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 17. november 2005 #6 Del Skrevet 17. november 2005 Absolutt godkjent! God på smak, fin farge, men holder fasongen litt dårlig under steking. Den beste av de ferdigkjøpte jeg har prøvd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 17. november 2005 #7 Del Skrevet 17. november 2005 Jeg skjønner ikke helt vitsen med å kjøpe deig, jeg. Det går da raskt å lage deigen selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shoegal Skrevet 17. november 2005 #8 Del Skrevet 17. november 2005 Nå har jeg akkurat bakt den ut, og det ble gode pepperkaker. Selv om mamma sine er bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. november 2005 #9 Del Skrevet 17. november 2005 Takk for svar:) Blir det mange pepperkaker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BlackBerry Skrevet 17. november 2005 Forfatter #10 Del Skrevet 17. november 2005 Ups, var meg gitt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. november 2005 #11 Del Skrevet 17. november 2005 Jeg skjønner ikke helt vitsen med å kjøpe deig, jeg. Det går da raskt å lage deigen selv. ← Jeg synes å huske at jeg og søsteren min prøvde oss på å lage en gang, og at det ikke var spesielt enkelt... (Den må vel stå en stund og sånn?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 17. november 2005 #12 Del Skrevet 17. november 2005 Jeg synes å huske at jeg og søsteren min prøvde oss på å lage en gang, og at det ikke var spesielt enkelt... (Den må vel stå en stund og sånn?) ← I følge min oppskrift skal deigen hvile kaldt over natten. Men dette gjør det da ikke vanskelig. Litt planlegging ja, men ikke vanskelig. Jeg venter gjerne noen timer på god pepperkakedeig framfor å bake noe middelmådig akkurat nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. november 2005 #13 Del Skrevet 17. november 2005 I følge min oppskrift skal deigen hvile kaldt over natten. Men dette gjør det da ikke vanskelig. Litt planlegging ja, men ikke vanskelig. Jeg venter gjerne noen timer på god pepperkakedeig framfor å bake noe middelmådig akkurat nå. ← Det var kanskje bare "vanskelig" fordi vi var små og ville ha pepperkaker der og da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shoegal Skrevet 17. november 2005 #14 Del Skrevet 17. november 2005 Blir det mange pepperkaker? ← Jeg fikk fire brett ut av en pakke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 17. november 2005 #15 Del Skrevet 17. november 2005 Det var kanskje bare "vanskelig" fordi vi var små og ville ha pepperkaker der og da! ← Ja, jeg husker det selv. Den gode lukten av pepperkakedeig, og så gøy det var å stikke ut figurer og pynte med uante mengder melis og nonstop. Men, vi måtte pent vente til dagen etter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chans Skrevet 17. november 2005 #16 Del Skrevet 17. november 2005 Nå har jeg akkurat bakt den ut, og det ble gode pepperkaker. Selv om mamma sine er bedre ← Hva fafo er det du snakker om? Vent til advent! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 18. november 2005 #17 Del Skrevet 18. november 2005 La for fafo folk gjørra som dem vil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 18. november 2005 #18 Del Skrevet 18. november 2005 ARKANA, du har kanskje en god oppskrift på lur? :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 18. november 2005 #19 Del Skrevet 18. november 2005 ARKANA, du har kanskje en god oppskrift på lur? :) ← Verdens beste pepperkakeoppskrift ligger hjemme hos Mamma. Spiser bare pepperkaker i jula så jeg tenker aldri på å skrive den ned og ta med. Men jeg har akkurat bedt henne sende den til meg på mail, så jeg skal skrive den her når jeg får den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shoegal Skrevet 18. november 2005 #20 Del Skrevet 18. november 2005 Hva fafo er det du snakker om? Vent til advent! ← Jeg har ikke sagt at jeg har smakt på dem da for fafo Men jeg har jo selvfølgelig det..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå