Gå til innhold

Å låne klær, bli forventet til å måtte låne klær og toalettsaker (oppdatert)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Bare si nei. Er det noen som stadig glemmer, så minn dem på det før neste gang. De får bare bli sure.

Anonymkode: ed74b...5d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Æsj, låne truse? Hun får vaske sine egne for hånd på kvelden da, og henge dem til tørk til morgenen.

Anonymkode: 4ef76...ec1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste gang tar du med en hullete utvasket beige bestemortruse i størrelse flodhest til utlåns. Og så tar du med en kjip uttørket mascara som du hadde tenkt å kaste. Denne bruker du nå altså som "utlånsmaskara". Spar også på neste par sokker som det blir hull i. INGEN kommer noen gang til å spørre deg om å låne ting igjen.

Anonymkode: 6a1d9...c19

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

I min venninnegjeng orker vi som regel ikke pakke alt alle sammen, det er helt unødvendig at 5 jenter tar med seg hver sin rettetang på hyttetur.. Så da avtaler vi gjerne at en tar med rettetang, en tar med hårføner, en tar med krølltang osv. Så deler vi. Deler på det meste annet også, såper, shampo osv.. Ikke så mye sminke men noen har gjerne noe gøy som de andre vil prøve osv. Flere ganger en av oss har tilbudt de andre å låne klær. 
 

Jeg stusser jo egentlig litt på at du holder trusene dine til en høyere verdi enn å hjelpe en venn. 
 

Dog kan jeg skjønne at det blir et irritasjonsmoment hvis det er samme venninne hver eneste tur og hun skal låne 30 forskjellige ting av deg hver gang og nesten forventer at andre skal ordne opp for hun, men da er det jo bare å si nei. 

Anonymkode: 887a7...729

Er så glad jeg ikke er ung lenger!!! Hårføner, krølltang og rettetang på HYTTETUR?? Stakkars :(

Anonymkode: 94711...873

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Er så glad jeg ikke er ung lenger!!! Hårføner, krølltang og rettetang på HYTTETUR?? Stakkars :(

Anonymkode: 94711...873

Ja, herlighet. På de hytteturene jeg er på, så har vi "utedo", og peiskomfyr, kattevask, strikkegenser, ullsokker/tøfler og kortstokk. Og sminke og styling tar vi når vi er hjemme 😮

Anonymkode: 6a1d9...c19

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråden er ryddet for brukerdebatt og brukerangrep. 

Perelandra, mod. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...