Gå til innhold

Hotell Cæsar Tråden


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Øøøøh, nå sa Marianne nettopp at hun vurderte å ta seg en pilgrimstur til Santiago de Compostela i Italia... What, det er da virkelig i Spania! :klaske:

Santiago de Compostela er en by i Spania.

http://en.wikipedia.org/wiki/Santiago_de_Compostela

Men du kan faktisk gå til Santiago de Compostela FRA Italia(hentet fra samme side på Wikipedia:

The Arles Way and the Aragonese Way The route from Italy, the Via Tolosana, becomes the Arles way (in French the La voie d'Arles or Chemin d'Arles) in southern France, named after that principal cathedral city. It goes through Montpellier and Toulouse and Oloron-Sainte-Marie before reaching the Spanish border at Col du Somport in the high Pyrenees.

After the Spanish border it becomes the Aragonese Way, the Camino Aragonese. This makes its way through the old kingdom of Aragon from Somport along the River Aragón through Jaca into the province of Navarre to Puente La Reina where it joins the Camino Francés.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, han har to voksne barn fra før!

Men gud så irritert jeg ble på May i går! Det går vel ikke ann å oppføre seg slik mot moren sin. Hadde f.eks. min mor spurt om jeg ville vært med på ferie, hadde jeg ikke takket nei..

Men i dag så tror jeg Cato sier til marianne at han elsker henne. Så hopper de begge ut i havet og svømmer mot hverandre og kysser :hjerte: Så står stakkars Rebeca på bryggen og ser på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Herregud for en såpeopera. :ler:

Men er det noen som har fått med seg om det kun er Marianne og Cato som emigrerer til Hellas eller blir Mai med også??? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Herregud for en såpeopera. :ler:

Men er det noen som har fått med seg om det kun er Marianne og Cato som emigrerer til Hellas eller blir Mai med også??? :klø:

Jeg mener å ha fått med meg at May blir med - men åssen de skal få til det skjønner jeg ikke. Hun er vel litt småkeen på å klatre seg noen turer med Rolv ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Catwoman

Tipper May finner ut at Rolf ikke var noe særlig likevel, leste et sted (tror det var i denne tråden) at han viser seg fra sin usjarmerende side når han slipper ut og de tilbringer litt tid sammen. Så da tror jeg hun blir med til Cato og Marianne for å komme vekk fra han.

Marianne snakket jo om en pilgrimsreise da, så hun har sikkert tenktå gåt til denne byen i Spania fra Italia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marianne snakket jo om en pilgrimsreise da, så hun har sikkert tenktå gåt til denne byen i Spania fra Italia.

Og så bytter de navn på May til Maud Angelica, og så får de en datter til som de døper Leah Isadora :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh, jeg driter vel i hvor hun har tenkt å gå fra. :ler2: Hun sa at Santiago de Compostela er i Italia, og det er FEIL, samme hvordan man snur på det. Er det ikke deilig å ha sånne ting å irritere seg over? Jeg må definitivt begynne å se på Hotell Cæsar igjen. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til Rolf slipper ut på mandag (tror det blir mandag)! Håper han tar seg en tur til frisøren!

...og en tur til "tatoveringfjernings-butikken"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gleder meg til Rolf slipper ut på mandag (tror det blir mandag)! Håper han tar seg en tur til frisøren!

Det er så flott hvordan han bare "plutselig" prøveløsløates (noe som vanligvis er en lengre prosess), og kan sende sms til May (mobil er forbudt).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, han trenger en tur til butikken!

At han kan sende meldinger til May, er like rart som at Scott kommer rett til Rolv når han ringer han.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

ja, han har to voksne barn fra før!

Men gud så irritert jeg ble på May i går! Det går vel ikke ann å oppføre seg slik mot moren sin. Hadde f.eks. min mor spurt om jeg ville vært med på ferie, hadde jeg  ikke takket nei..

Men i dag så tror jeg Cato sier til marianne at han elsker henne. Så hopper de begge ut i havet og svømmer mot hverandre og kysser :hjerte: Så står stakkars Rebeca på bryggen og ser på...

det har vi jo sett klipp om da.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Politiet spaner på Oscar, og mistenker at han har noe med drapet på Kenneth å gjøre. De er svært opptatt av å få tatt en titt på bilen hans. Oscar gjemmer bilen og skrur av skiltene, men oppdager ikke politiet som har spanet på ham. Når Oscar kommer opp foran kirken der Benedicte står og venter, ser han at politiet står klar til å pågripe ham. Han må ta et valg: Benedicte eller friheten.

og så er det sesongavslutning! DRAMA!

Hæææ jeg skjønner ikke helt dette jeg... Politiet får snusen i Oscar- hvordan??? Og så skjønner jeg ikke helt hva du mener med at han må ta et valg: Friheten eller Benedicte?????? Hva mener du med det????

Mulig jeg er helt blåst her, men skjønte ikke helt dette..... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...