Gå til innhold

Hotell Cæsar Tråden

Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Jeg så litt på en gammel episode i går, de som går på dagen. Må jo si at cæsar har blitt litt bedre kvalitet siden begynnelsen da!

Men det jeg tenkte på er at det er rart at Victoria og Albert ikke er med noe lenger, herlighet, moren deres ligger jo i koma! De kunne jo ha gjestet innom på sykebesøk i det minste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skuespillerne i cæsar burde ha livstidskontrakt, sånn at de måtte stille opp innimellom når det trengtes. Alle kan da ikke dø når noen slutter i cæsar, eller reise bort uten å komme tilbake noen sinne? De er da familie!

Endret av Rosin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes egentlig May er litt kjip nå jeg, hun har jo ledet an ganske greit...

Synes jeg også, nesten så jeg holder med Rolf, bortsett fra den idiotiske drug-habiten han har fått siden sist da.

Scott sa at han hadde vært i buksa på May eller hvordan han sa det, men jeg kan ikke huske at de hadde seg jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hun er en skikkelig luremus for tida...men hun blir vel med mamma og pappa til Hellas, så da er vi kvitt henne også. Velvel, kvitt og kvitt - jeg har ikke noe imot henne egentlig..

Rolf skuffa meg litt i dag. Er han narkojunkie også da. Lurer på hva Scott sier til det. Men nå kommer vel Julie til å fortelle Eva at Scott og Juni har hatt seg, så mister Eva babyen og Scott mister både rederiet og kanskje aksjemajoriteten også. Vi får se, vi får se.

Men jeg skal på jobb i morra, så jeg får ikke se... :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi Hotel Cæsar, sammen med Hos Martin, Mot i Brøstet og lignende serier er forferdelig dårlige. Ungene her vil se det og endelig slipper jeg maset. De får nemlg ikke lov til å se Hotel Cæsar. Syns ikke det er for barn.

Så derfor JIPPI!!!!!

Men nysgjerring nok til å lese her er du... :ler:

Høhø, nå dukket det jo nettopp opp et familiemedlem - faren til Benedicte. :icon_smile:

Han har da vært med før. Noe med Cæsar Airlines og Svein...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men nysgjerring nok til å lese her er du... :ler:

Han har da vært med før. Noe med Cæsar Airlines og Svein...

Er sikker på at det ikke blir bryllup.250 gjester er invitert,men det er jo ikke i cæsarånd. Derfor Kan de invitere så mye gjester pga Oskar blir arrestert og siktet på drapet på Kenneth.

Hvem blir neste type til Benedicte? Rolf espevold?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes tempoet i serien har tatt seg så voldsomt opp.

Ikke lenge siden Juni drev med Scott, og nå er/var hun så godt som høygravid. Christian elsket Juni, men ligger plutselig med Julie.

Jenny Augusta blir jo aldri eldre, men Bærta er jo gravid (og GIFT!!) på nytt. Halvorsenfolka pakker bare plutselig alt, uten oppsigelsestid eller noe som helst.

benedikte og Oscar ble nylig forlovet, og nå står brylluppet rett for tur og er ferdig planlagt.

Osv. Helt usakelig (Kremt, kanskej litt fjernt å benytte ordet usakelig i en tråd om Hotell Cæsar... :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes tempoet i serien har tatt seg så voldsomt opp.

Ikke lenge siden Juni drev med Scott, og nå er/var hun så godt som høygravid. Christian elsket Juni, men ligger plutselig med Julie.

Jenny Augusta blir jo aldri eldre, men Bærta er jo gravid (og GIFT!!) på nytt. Halvorsenfolka pakker bare plutselig alt, uten oppsigelsestid eller noe som helst.

benedikte og Oscar ble nylig forlovet, og nå står brylluppet rett for tur og er ferdig planlagt.

Osv. Helt usakelig (Kremt, kanskej litt fjernt å benytte ordet usakelig i en tråd om Hotell Cæsar... :ler: )

Ville bare si at det med oppsigelsestid ikke virker på tv. Ref. både Hotel Cæsar og Judging Amy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men jeg skal på jobb i morra, så jeg får ikke se... :sur:

Hva ønsker du deg til jul? Jo en DVD-opptaker med harddisk (og timeshift, bare sånn at du vet det, jeg elsker den funksjonen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jenny Augusta :ler:

Alle disse oppkallingene! Og nye partnere godtar det, jaja, for Scott sin del var vel ikke det noe problem. Men ble litt overrasket over at Ninni fikk kalle sønnen Goggen helt uten problem, eller er navnet egentlig Georg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Scott sa at han hadde vært i buksa på May eller hvordan han sa det, men jeg kan ikke huske at de hadde seg jeg?

Å jo da.. De innledet en affære allerede på bryllupsdagen til Eva og Scott!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenny Augusta  :ler:

Alle disse oppkallingene! Og nye partnere godtar det, jaja, for Scott sin del var vel ikke det noe problem. Men ble litt overrasket over at Ninni fikk kalle sønnen Goggen helt uten problem, eller er navnet egentlig Georg?

Tror Goggen egentlig heter Georg ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...