AnonymBruker Skrevet 14. desember 2016 #14241 Del Skrevet 14. desember 2016 1 time siden, Jacklost skrev: http://www.tv2.no/underholdning/8797064/ Men der er også et intervju med han som spiller Mohn om at han skal ha en stor rolle i cæsar nå fremover. Jeg tipper at han og Jens August samarbeider jeg.... Jens August styrer sjappa fra Brown Island, mens Mohn styrer det fra Norge og gjør livet surt for Juni. Anonymkode: e71f8...b00 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caroline91 Skrevet 14. desember 2016 #14242 Del Skrevet 14. desember 2016 Har Cathrine Hove kommet inn igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2016 #14243 Del Skrevet 14. desember 2016 Jeg tenker at eieren er et positivt pust. så reaksjonene til de i resepsjonen og juni sin er tull.. Tenkte at det helt sikkert var JA, men har var jo å sjekka opp dattera si.. Men jeg tror der ikke er noe negativt. folks reaksjoner var sjokkerte og ikke nødvendigvis negative. men må være en ekstrem person uansett om der er bra eller dårlig. Men føler at jeg blir skuffa fordi det ikke er noe bog del. Anonymkode: f1fa8...082 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fresia Skrevet 14. desember 2016 #14244 Del Skrevet 14. desember 2016 32 minutter siden, Caroline91 skrev: Har Cathrine Hove kommet inn igjen? nei, hun var i en episode bare. var bare i noen minutter og helt unødvendig. synes det blir for dumt dette med Cathrine Hove og Linn Fylke. hva er vitsen? veldig glad for at Jens August er tilbake. og er ganske sikker på at det var Rasmus Mohn som kom ut av heisen. endelig skjer det noe - har vært utrooolig kjedelig i det siste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 14. desember 2016 #14245 Del Skrevet 14. desember 2016 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tenker at eieren er et positivt pust. så reaksjonene til de i resepsjonen og juni sin er tull.. Tenkte at det helt sikkert var JA, men har var jo å sjekka opp dattera si.. Men jeg tror der ikke er noe negativt. folks reaksjoner var sjokkerte og ikke nødvendigvis negative. men må være en ekstrem person uansett om der er bra eller dårlig. Men føler at jeg blir skuffa fordi det ikke er noe bog del. Anonymkode: f1fa8...082 Det er sikkert Cathrine, de ville ikke reagert slik om det var Rasmus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
teblad Skrevet 15. desember 2016 #14246 Del Skrevet 15. desember 2016 Ikke si at det er Mohn som er den nye eieren. Han irritere meg skikkelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 15. desember 2016 #14247 Del Skrevet 15. desember 2016 Akkurat nå, teblad skrev: Ikke si at det er Mohn som er den nye eieren. Han irritere meg skikkelig. Spoiler Det er han. Han irriterer meg også. Jeg håpet sånn på at det var Jens August 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
teblad Skrevet 15. desember 2016 #14248 Del Skrevet 15. desember 2016 (endret) 3 minutter siden, Salka skrev: Skjul innhold Det er han. Han irriterer meg også. Jeg håpet sånn på at det var Jens August Spoiler Kanskje bedre sånn. Da tar Jens August Ham. Endret 15. desember 2016 av teblad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 15. desember 2016 #14249 Del Skrevet 15. desember 2016 5 minutter siden, teblad skrev: Skjul innhold Kanskje bedre sånn. Da tar Jens August Ham. Spoiler Håper på det 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 15. desember 2016 #14250 Del Skrevet 15. desember 2016 (endret) w Endret 17. november 2023 av Nasse Nøff ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2016 #14251 Del Skrevet 16. desember 2016 Ble skikkelig skuffet, håpet det var noen vi kjente til fra før i tiden. Og det med Vilde i fengsel da, blir ihvertfall 10 år før hun kommer tilbake. Og kun en episode i uka, kan vel ikke stå så dårlig til? Anonymkode: d6f0d...790 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2016 #14252 Del Skrevet 16. desember 2016 Og fler som la merke til at når Kåre var barbert lignet han på psykologen til Liv?Anonymkode: d6f0d...790 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2016 #14253 Del Skrevet 16. desember 2016 Mølet er endelig borte fra norske tv-skjermen. En gledes dag og en flott julegave! Anonymkode: 74c2b...e47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2016 #14254 Del Skrevet 17. desember 2016 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Mølet er endelig borte fra norske tv-skjermen. En gledes dag og en flott julegave! Anonymkode: 74c2b...e47 Nå får det være nok! Hotel Cæsar er en legendarisk serie! Anonymkode: 2fe65...cbe 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 17. desember 2016 #14255 Del Skrevet 17. desember 2016 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Mølet er endelig borte fra norske tv-skjermen. En gledes dag og en flott julegave! Anonymkode: 74c2b...e47 Stakkar, ble du tvunget til å se på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 21. desember 2016 #14256 Del Skrevet 21. desember 2016 Uff det opplegget på 7 minutters episoder funker ikke for min del, så den de la ut på torsdag og jeg slet med å engasjere meg på bare 7 minutter... Jeg kommer til å heller se episodene etterhvert som de blir lagt ut på torsdager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 21. desember 2016 #14257 Del Skrevet 21. desember 2016 Helt enig med deg, Jack. Bare tull med sånne korte klipp, så gidder neppe å se de. Håper tv2 lager et eget sumoabonnement for Cæsar. Blir jo ganske dyrt for bare en episode i uka og mange bruker ikke sumo ellers, så siden de er så dumme å flytte Cæsar over til sumo syns jeg jaggu de bør lage et eget og billigere abonnement for det og. Gjør de ikke det er jeg redd det kun er den ivrigste fansen som gidder å se på. Er redd dette betyr slutten på Cæsar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 21. desember 2016 #14258 Del Skrevet 21. desember 2016 Akkurat nå, Salka skrev: Helt enig med deg, Jack. Bare tull med sånne korte klipp, så gidder neppe å se de. Håper tv2 lager et eget sumoabonnement for Cæsar. Blir jo ganske dyrt for bare en episode i uka og mange bruker ikke sumo ellers, så siden de er så dumme å flytte Cæsar over til sumo syns jeg jaggu de bør lage et eget og billigere abonnement for det og. Gjør de ikke det er jeg redd det kun er den ivrigste fansen som gidder å se på. Er redd dette betyr slutten på Cæsar. Enig at de burde hatt et eget abonnement for det, blir dumt å betale 129kr i måneden for 84 minutter med Hotel Cæsar... Kunne hatt et som kostet 59 måneden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 21. desember 2016 #14259 Del Skrevet 21. desember 2016 1 minutt siden, Jacklost skrev: Enig at de burde hatt et eget abonnement for det, blir dumt å betale 129kr i måneden for 84 minutter med Hotel Cæsar... Kunne hatt et som kostet 59 måneden Helt enig. 59 kr er akseptabel pris. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 21. desember 2016 #14260 Del Skrevet 21. desember 2016 2 minutter siden, Salka skrev: Helt enig. 59 kr er akseptabel pris. Og den sammenspikra episoden som de legger ut inneholder jo noen mye scener så da hadde jeg i så fall måttet se scenene to ganger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå