Gjest Jacklost Skrevet 19. februar 2015 #13301 Del Skrevet 19. februar 2015 Har Eddie aspergers eller? Virker som han sliter med å være sosial rundt dem 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
#Sunrise Skrevet 20. februar 2015 #13302 Del Skrevet 20. februar 2015 Har Eddie aspergers eller? Virker som han sliter med å være sosial rundt dem jeg vet ikke, men noe må det vel være, vrang forestillinger har han i vertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 20. februar 2015 #13303 Del Skrevet 20. februar 2015 (endret) jeg vet ikke, men noe må det vel være, vrang forestillinger har han i vertfall Lurer på hvordan det har skjedd? Side 666 O: Endret 20. februar 2015 av Winza Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 20. februar 2015 #13304 Del Skrevet 20. februar 2015 Han spiller narkoman. Narkomane har ofte paranoia. Det er da velkjent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 20. februar 2015 #13305 Del Skrevet 20. februar 2015 Men han er ikke narkis nå lenger da så da burde han være frisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
#Sunrise Skrevet 20. februar 2015 #13306 Del Skrevet 20. februar 2015 Men han er ikke narkis nå lenger da så da burde han være frisk ojja han ja tenkte på han andre han har nok litt vansker etter mange år med stoff.. det kan sitte i resten av livet det :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 20. februar 2015 #13307 Del Skrevet 20. februar 2015 ojja han ja tenkte på han andre han har nok litt vansker etter mange år med stoff.. det kan sitte i resten av livet det :/ Vent, hvem trodde du jeg snakket om? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crazycatlady Skrevet 20. februar 2015 #13308 Del Skrevet 20. februar 2015 (endret) Er jo ikke lenge siden Edvin dopa han ned og han har jo vært tung rusmisbrukere også og det sitter i lenge. Han har nok også ganske sterk angst, han er jo livredd alt stakkar. Syns skuespilleren er god til å spille narkis. Han høres jo ut som en ekte narkoman når han snakker. Endret 20. februar 2015 av crazycatlady Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 20. februar 2015 #13309 Del Skrevet 20. februar 2015 Er det mulig å bli vanlig igjen etter å ha opplevd noe slikt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crazycatlady Skrevet 20. februar 2015 #13310 Del Skrevet 20. februar 2015 Kommer an på hvor tung rusmisbruker man har vært og hva man har brukt av stoff, men noen blir helt friske. Jeg kjenner ei som har vært tung misbruker, hun er helt rusfri og helt normal, men hun har den karakteristiske narkis-stemmen fortsatt og hun ser veldig sliten og "herja" ut. Nå jobber hun som støttekontakt for narkomane ungdom. Klarer seg veldig bra på alle måter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 20. februar 2015 #13311 Del Skrevet 20. februar 2015 Kommer an på hvor tung rusmisbruker man har vært og hva man har brukt av stoff, men noen blir helt friske. Jeg kjenner ei som har vært tung misbruker, hun er helt rusfri og helt normal, men hun har den karakteristiske narkis-stemmen fortsatt og hun ser veldig sliten og "herja" ut. Nå jobber hun som støttekontakt for narkomane ungdom. Klarer seg veldig bra på alle måter. Bra at man kan bruke sine egne erfaringer til å hjelpe andre i samme problem og sørge for at det ikke går like gale eller enda verre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
#Sunrise Skrevet 20. februar 2015 #13312 Del Skrevet 20. februar 2015 Vent, hvem trodde du jeg snakket om? Edvin leste litt feil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 20. februar 2015 #13313 Del Skrevet 20. februar 2015 Edvin leste litt feil Å, jeg har ikke lagt merke til at han har noe vrangforestillinger Han er bare jævla slu og litt av en drittsekk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crazycatlady Skrevet 20. februar 2015 #13314 Del Skrevet 20. februar 2015 Bra at man kan bruke sine egne erfaringer til å hjelpe andre i samme problem og sørge for at det ikke går like gale eller enda verre Ja, helt klart, hun vet jo hvordan det er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 20. februar 2015 #13315 Del Skrevet 20. februar 2015 (endret) Å, jeg har ikke lagt merke til at han har noe vrangforestillinger Han er bare jævla slu og litt av en drittsekk... Du snakker om den falske Edvin, du. Han som har lurt seg inn i familien. Han har stjålet identiteten til den ekte Edvin, altså Eddie som Eva og Kapoor møter på hotellet. Endret 20. februar 2015 av Arabella Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 20. februar 2015 #13316 Del Skrevet 20. februar 2015 Du snakker om den falske Edvin, du. Han som har lurt seg inn i familien. Han har stjålet identiteten til den ekte Edvin, altså Eddie som Eva og Kapoor møter på hotellet. Jeg snakker om han nå og uansett om han er falsk så vil han alltid i mine øyner være edvin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
#Sunrise Skrevet 20. februar 2015 #13317 Del Skrevet 20. februar 2015 han minner litt om Fabian Dorik han spilte jo så bra at man skulle jo tru han hadde utviklingshemmet i virkeligheten hadde jeg ikke googla Mikkel Mosfeldt , så hadde jeg trudd dem bare hadde henta en narkoman på gata til å spille rollen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crazycatlady Skrevet 20. februar 2015 #13318 Del Skrevet 20. februar 2015 Samme her! Han spiller skikkelig bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 20. februar 2015 #13319 Del Skrevet 20. februar 2015 (endret) han minner litt om Fabian Dorik han spilte jo så bra at man skulle jo tru han hadde utviklingshemmet i virkeligheten hadde jeg ikke googla Mikkel Mosfeldt , så hadde jeg trudd dem bare hadde henta en narkoman på gata til å spille rollen Han er litt eldre enn han som spiller edvin men jeg så på han at han ikke var ung lenger Fabian var en morsom skrue men jeg syns det ble litt for mye tull, spesielt med det med solo kongen greia... Når magnus betalte han for å være spion for han med en kasse solo lol o.O Jeg har sett han som spilte fabian i en annen serie før og reklamer og det er rart og se han som en vanlig person Litt off topic. Jeg ser du har akkurat 1000 innlegg mer enn meg. 1927 og 927 Endret 20. februar 2015 av Winza Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
#Sunrise Skrevet 20. februar 2015 #13320 Del Skrevet 20. februar 2015 Han er litt eldre enn han som spiller edvin men jeg så på han at han ikke var ung lenger Fabian var en morsom skrue men jeg syns det ble litt for mye tull, spesielt med det med solo kongen greia... Når magnus betalte han for å være spion for han med en kasse solo lol o.O Jeg har sett han som spilte fabian i en annen serie før og reklamer og det er rart og se han som en vanlig person Litt off topic. Jeg ser du har akkurat 1000 innlegg mer enn meg. 1927 og 927 jeg var 16år når han spilte i cæsar, å jeg trudde faktisk han var utviklingshemmet. Så var jeg på teater og der var han, så jeg fikk helt sjokk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå