Gå til innhold

Angst for at det er vondt å dø


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg har angst for at det skal være vondt og pinfult å dø. F eks å drukne, å bli kvelt til døde, og mye mer. Noen som har tanker om dette?

Anonymkode: 538a4...755

Jeg har nesten drukna en gang, det gjør ikke vondt. På ungdomskolen pleide vi å kvele hverandre til vi besvimte, det gjør ikke vondt det heller.

Jeg er litt redd for hjerteinfarkt siden har hørt at det skal gjøre gangske vondt, bil ulykker og lignende gjør nok ganske vondt også, sikkert kjedelig og bli lam eller lignende hvis man overlever.

Anonymkode: 8ca91...738

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

På ungdomskolen pleide vi å kvele hverandre til vi besvimte, det gjør ikke vondt det heller.

Da eksen min tok kvelertak på meg var ikke smerten det verste, men angsten og den grusomme følelsen av å ikke få puste og at jeg var helt hjelpeløs. 

Anonymkode: 78390...7ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Da eksen min tok kvelertak på meg var ikke smerten det verste, men angsten og den grusomme følelsen av å ikke få puste og at jeg var helt hjelpeløs. 

Anonymkode: 78390...7ac

Det er jo bare angst i 3-5 sekunder så sover du 😅 finnes nok verre måter å dø.

Anonymkode: 8ca91...738

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det er jo bare angst i 3-5 sekunder så sover du 😅 finnes nok verre måter å dø.

Anonymkode: 8ca91...738

Har du opplevd det? Jeg har ikke lyst til å gå i detalj for å skremme ts eller andre, men det du sier stemmer ikke. 

Anonymkode: 78390...7ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Har du opplevd det? Jeg har ikke lyst til å gå i detalj for å skremme ts eller andre, men det du sier stemmer ikke. 

Anonymkode: 78390...7ac

Ja har opplevd det mange ganger, hvis man bruker god teknikk så sover man etter 3-5 sekunder. hvis man har null kunnskap om kampsport så tar det nok lengre tid.

Anonymkode: 8ca91...738

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grüner skrev (7 timer siden):

Hvorfor gå rundt og bruke energi på å engste seg for det? Mht smerte så er nok den verre om du blir hardt skadet enn om du dør. Når du dør mister du jo bevisstheten og kjenner ikke smerten, men blir du «bare» hardt skadet sitter du igjen med både smerter fra skaden og evt et psykisk traume.

Dette er tanker man ikke kan styre. Er livredd for å dø selv. Uansett hvilken måte det er på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...