Gå til innhold

Å bli presset til abort av barnefar, og prøve igjen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er uansett alltid en liten sjanse for graviditet når to personer i fertil alder har sex.

Anonymkode: 792aa...420

Ihvertfall en sjanse når ene partneren lurer den andre 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Han kommer nok til å ønske abort ja, men jeg skal ikke fortelle om graviditeten før grensen for abort er passert.

Anonymkode: 792aa...420

Du er rett og slett for umoden for å ha barn. Håper helsepersonell ser dette hos deg som mor og griper inn. Tenk å bli født inn i et slikt liv med slike foreldre som driver en egotripp av manipulasjon. Skremmende. 

Anonymkode: bee8d...7c0

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han ville ikke ha barn med eksen, og han ville ikke ha barn med deg.

Så han så ingen fremtid med noen av dere. 

Om du vil bli alenemor, forstår jeg ikke hvorfor du ikke bare beholdt første gangen.

Du vet jo hva han vil gjøre når han får vite at du har lurt han?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Det nevner jeg vel helt i starten; ønsket/ønsker å høre om lignende erfaringer.

Anonymkode: 792aa...420

Lignende erfaringer? Som i å bli presset til å ta abort, fortsette forholdet med den som presset deg til abort og som du bærer nag til, bli gravid i hemmelighet som kompensasjon og/ eller straff? Jeg blir svært overraskende om noen har en lignende erfaring. Jeg er overrasket over at det i det hele tatt finnes én person som har opplevd/ gjort noe sånt.

Av alle menn du kunne ha valgt som far til ditt fremtidige barn så slo altså denne deg som den aller beste. Man må bare lure på hva konkurransen besto av.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Han kommer nok til å ønske abort ja, men jeg skal ikke fortelle om graviditeten før grensen for abort er passert.

Anonymkode: 792aa...420

Da vil han jo værtfall forstå at du har lurt han og si hade bra til både deg og ungen … 

Anonymkode: 371d0...4b6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Han har et barn fra tidligere, og synes han skylder meg dette etter det grusomme han utsatte meg for.

Anonymkode: 792aa...420

Utførte han aborten på deg? mot din vilje? Du har alltid et valg. Du kunne valgt å beholde selv om det hadde kostet deg forholdet.

Anonymkode: 7e458...fac

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Og en bedre mor som lurer en fyr til å bli far mot hans vilje...

Anonymkode: 68cbe...179

Hvorfor skal kvinner oppføre seg bra mot menn som ikke har oppført seg bra mot dem?

Er det en manns rett å være rævhål, mens kvinner skal oppføre seg pent samme hva?

Menn som presser kvinner til aborter er maktovergripere og fortjener ingenting bra fra noen kvinne. 

Anonymkode: 7cb3e...9b5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MizzVic skrev (3 minutter siden):

Han ville ikke ha barn med eksen, og han ville ikke ha barn med deg.

Så han så ingen fremtid med noen av dere. 

Om du vil bli alenemor, forstår jeg ikke hvorfor du ikke bare beholdt første gangen.

Du vet jo hva han vil gjøre når han får vite at du har lurt han?

Han ser en fremtid med meg, men ikke eksen. Det er forskjellen, og kanskje derfor kan dette gå bra.

Anonymkode: 792aa...420

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NymeriaRhoynar skrev (2 minutter siden):

Lignende erfaringer? Som i å bli presset til å ta abort, fortsette forholdet med den som presset deg til abort og som du bærer nag til, bli gravid i hemmelighet som kompensasjon og/ eller straff? Jeg blir svært overraskende om noen har en lignende erfaring. Jeg er overrasket over at det i det hele tatt finnes én person som har opplevd/ gjort noe sånt.

Av alle menn du kunne ha valgt som far til ditt fremtidige barn så slo altså denne deg som den aller beste. Man må bare lure på hva konkurransen besto av.

Han er en kvalitetsmann, men har et anstrengt forhold til å bli far. Nå har jeg bestemt meg for at dette barnet ikke skal dø kun fordi eksen påtvang han et uønsket barn i et forhold han ikke ønsket å være i.

Anonymkode: 792aa...420

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvorfor skal kvinner oppføre seg bra mot menn som ikke har oppført seg bra mot dem?

Er det en manns rett å være rævhål, mens kvinner skal oppføre seg pent samme hva?

Menn som presser kvinner til aborter er maktovergripere og fortjener ingenting bra fra noen kvinne. 

Anonymkode: 7cb3e...9b5

Men da dumper man den dritt mannen, man blir ikke gravid med han for å ta hevn. Hvorfor i all verden vil man ha barn med noen som oppfører seg slik?

Anonymkode: a6d5c...ae4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

got2go skrev (5 minutter siden):

Hvorfor skal mannen måtte bruke kondom når dama går på prevansjon? Han stoler jo tydelig på henne, sånn som alle egentlig skal gjøre i et forhold.

Du svarer ikke på spørsmålet! Mannen som ikke ønsker barn.. Hvorfor skal ikke han ta ansvar? Dette er tredje uønskede svangerskapet. På tide å få kuttet strengen.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Han er en kvalitetsmann, men har et anstrengt forhold til å bli far. Nå har jeg bestemt meg for at dette barnet ikke skal dø kun fordi eksen påtvang han et uønsket barn i et forhold han ikke ønsket å være i.

Anonymkode: 792aa...420

Du gjør jo det samme som eksen og påtvinger denne «kvalitetsmannen» nok et uønsket barn. 
Denne typen din må jo ha noen skruer løs da han ikke steriliserer seg.

Endret av AnnePåLande
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Voksne er ansvarlig for egne handlinger. 

Mulig han presset på for abort, og det er selvfølgelig ikke greit å prøve å presse noen til å gjøre noe de ikke ønsker. Men du valgte å ta abort. Du kunne ha valgt å beholde. Du kunne ha beholdt og gått fra han.

Istedenfor valgte du å ta abort, og nå tvinger du han til å bli far mot sin vilje.

Dere skulle ha gått fra hverandre for lenge siden. Dette barnet kommer til å bli født inn i et svært ustabilt hjem, med en far som ikke ønsker den og en mor som mener at hun kan overkjøre og ødelegge andre for å få det som hun vil.

Stakkars unge. 

Anonymkode: ece0a...e79

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Utførte han aborten på deg? mot din vilje? Du har alltid et valg. Du kunne valgt å beholde selv om det hadde kostet deg forholdet.

Anonymkode: 7e458...fac

Dette .. lurer på hvordan han har presset . Om han bare argumenterte for sitt syn kunne ts fortsatt sagt nei jeg beholder uansett hva du sier . 

Anonymkode: 371d0...4b6

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Men da dumper man den dritt mannen, man blir ikke gravid med han for å ta hevn. Hvorfor i all verden vil man ha barn med noen som oppfører seg slik?

Anonymkode: a6d5c...ae4

Altså jeg har foreslått at hun dumper han nå, for å sette to streker under: "fuck you". Kan være like greit å ha et barn, når man leter etter ny kjæreste. Det skremmer bort useriøse menn, som ts sin nåværende kjæreste som kan være en stor fordel for henne. 

Anonymkode: 7cb3e...9b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Altså jeg har foreslått at hun dumper han nå, for å sette to streker under: "fuck you". Kan være like greit å ha et barn, når man leter etter ny kjæreste. Det skremmer bort useriøse menn, som ts sin nåværende kjæreste som kan være en stor fordel for henne. 

Anonymkode: 7cb3e...9b5

Wtf

Anonymkode: a6d5c...ae4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Han ser en fremtid med meg, men ikke eksen. Det er forskjellen, og kanskje derfor kan dette gå bra.

Anonymkode: 792aa...420

Men så han en fremtid med deg MED barn?

Det er jo en vesentlig forskjell.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Han er en kvalitetsmann, men har et anstrengt forhold til å bli far. Nå har jeg bestemt meg for at dette barnet ikke skal dø kun fordi eksen påtvang han et uønsket barn i et forhold han ikke ønsket å være i.

Anonymkode: 792aa...420

Dette gir null mening, du tok jo et aktivt valg om å bli gravid uten å involvere han. Det er jo ikke noe barn som hadde dødd hvis du ikke hadde tatt avgjørelsen om å bli gravid.

Men hvis en fyr som tvinger deg til abort er din versjon av en kvalitetsmann, så for all del. Dette blir sikkert et skikkelig bra forhold etterhvert.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Dette .. lurer på hvordan han har presset . Om han bare argumenterte for sitt syn kunne ts fortsatt sagt nei jeg beholder uansett hva du sier . 

Anonymkode: 371d0...4b6

Jeg angrer nok, og har vonde nok følelser om dette allerede. 

Anonymkode: 792aa...420

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MizzVic skrev (4 minutter siden):

Men så han en fremtid med deg MED barn?

Det er jo en vesentlig forskjell.

Han har ikke ønsket barn med noen, men han ønsker i alle fall en fremtid med meg. 

Anonymkode: 792aa...420

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...