Gå til innhold

[SPLITTET]: Hvorfor ser man kun innlegg som går ett år tilbake i tid?


Gjest Cid
Gå til løsning Løst av TSP,

Anbefalte innlegg

Kunne dere festet denne tråden? Jeg brukte lang tid på å finne igjen denne tråden, den var ikke å finne i listen over tråder jeg har kommentert i heller siden man bare kan se tråder som har vært aktive i år 🤨

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, @Cid.

Jeg splittet hovedinnlegget fra tråden Vil du se hvem som har mest likes på forumet? trykk inn her!!.

Denne tråden er et nyttig bidrag men den består ikke av avgjørende informasjon ifht. bruk av forumet. Det du kan gjøre er å merke tråden som favoritt slik at den alltid er lett tilgjengelig i favorittinnhold-oversikten din. Alternativene er og enten følge tråden eller å lagre den som bokmerke i nettleseren din.

Rhodiola, adm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rhodiola skrev (På 30.6.2022 den 11.34):

Hei, @Cid.

Jeg splittet hovedinnlegget fra tråden Vil du se hvem som har mest likes på forumet? trykk inn her!!.

Denne tråden er et nyttig bidrag men den består ikke av avgjørende informasjon ifht. bruk av forumet. Det du kan gjøre er å merke tråden som favoritt slik at den alltid er lett tilgjengelig i favorittinnhold-oversikten din. Alternativene er og enten følge tråden eller å lagre den som bokmerke i nettleseren din.

Rhodiola, adm.

Denne tråden forsvant fra mine innlegg fordi ingen hadde kommentert her siden sist år, hvorfor er det slik?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (7 timer siden):

Denne tråden forsvant fra mine innlegg fordi ingen hadde kommentert her siden sist år, hvorfor er det slik?

Det er ikke en villet handling. Dette er noe som har med forumets programvare å gjøre, så det blir ikke lett å gi et konkret svar annet enn at jeg skal ta med dette på bakrommet og forhåpentligvis gi en tilbakemelding fortløpende.

Vh Rhodiola, adm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Nå er det slik at tråder forsvinner fra mine innlegg om de har vært inaktiv i et halvt år 🧐Men merkelig nok så forsvinner de ikke fra ignorerte tråder :klo: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Annonse

Cid skrev (3 timer siden):

Hadde vært interessant å vite :) 

Kunne du vedlagt skjermbilder til eksempler? Er ikke helt sikker på at jeg skjønner hva du mener.

Rhodiola, adm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rhodiola skrev (2 timer siden):

Kunne du vedlagt skjermbilder til eksempler? Er ikke helt sikker på at jeg skjønner hva du mener.

Rhodiola, adm.

Blir vanskelig å gjøre, tråder som ikke har vært aktiv på 6 måneder forsvinner automatisk fra mine innlegg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 time siden):

Blir vanskelig å gjøre, tråder som ikke har vært aktiv på 6 måneder forsvinner automatisk fra mine innlegg

Bare for å være sikker: tenker du på fanen mine innlegg eller er det innholdsaktivitet-modulen du tenker på? Skal gjøre ett forsøk på å sjekke det ut i panelet i og med at teknisk ansvarlig ikke har hatt mulighet til å svare.

Rhodiola, adm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rhodiola skrev (2 timer siden):

Bare for å være sikker: tenker du på fanen mine innlegg eller er det innholdsaktivitet-modulen du tenker på? Skal gjøre ett forsøk på å sjekke det ut i panelet i og med at teknisk ansvarlig ikke har hatt mulighet til å svare.

Rhodiola, adm.

Mine innlegg ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Løsning

Det er en vurdering med bakgrunn i ytelsesproblematikk om man får gå for langt tilbake i "Mine innlegg". 

Jeg skal dog vurdere å øke grensen. I mellomtiden vil jeg anbefale å f. eks. bruke bokmerke-funksjonen til nettleseren din. I Chrome kan du f. eks. klikke Ctrl (eller CMD) + D for å legge til bokmerke. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...