Gå til innhold

Vil du se hvem som har mest likes på forumet? trykk inn her!!


Silva Pluvialis

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg ser at en del brukere som har vært her lenge begynner å komme opp i et høyt antall likes. Noen har allerede flere hundretusen likes til sammen. Kunne vi fått en side hvor vi kunne se, f.eks., topp 50. brukere med flest likes? Hadde vært gøy med en liste hvor man kunne fulgt med på brukere som ligger på topp. Det kunne kanskje også økt trafikken på forumet ettersom flere muligens ville kastet seg på konkurransen. 🙈🙈 Er dette mulig å få til? 

Kanskje et teit forslag, men jeg forsøker likevel. 

Endret av Gjenferdet
  • Liker 11
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Athena79 skrev (1 minutt siden):

Hadde vært kult :lur:

Enig. En liste som jevnlig ble oppdatert med de 50-100 som ligger øverst. Du hadde havnet ganske langt opp🤭❤️

  • Liker 11
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Det kan man faktisk se allerede i dag ved å gjøre et søk, se her.

Om man sorterer etter omdømme vil man se hvem som har flest likes (eller omdømmepoeng som det kalles). :)

Anglofil (teamleder)

Endret av Anglofil
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anglofil skrev (39 minutter siden):

Hei

Det kan man faktisk se allerede i dag ved å gjøre et søk, se her.

Om man sorterer etter omdømme vil man se hvem som har flest likes (eller omdømmepoeng som det kalles). :)

Anglofil (teamleder)

Serr, gøy!

Jeg er nr.19

(20. hvis vi tar med anonym bruker).

Du, @Athena79 er nr.6

(7. hvis vi tar med anonym bruker).

:yvonne:

Endret av Gjenferdet
  • Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 hours ago, Gjenferdet said:

Hei.

Jeg ser at en del brukere som har vært her lenge begynner å komme opp i et høyt antall likes. Noen har allerede flere hundretusen likes til sammen. Kunne vi fått en side hvor vi kunne se, f.eks., topp 50. brukere med flest likes? Hadde vært gøy med en liste hvor man kunne fulgt med på brukere som ligger på topp. Det kunne kanskje også økt trafikken på forumet ettersom flere muligens ville kastet seg på konkurransen. 🙈🙈 Er dette mulig å få til? 

Kanskje et teit forslag, men jeg forsøker likevel. 

Antall likes delt på antall poster er et mer relevant måleparameter. Med tanke på hva som postes på dette forumet ser jeg ingen grunn til at man skal prøve å øke trafikken. Man bør heller prøve å øke kvaliteten på innholdet som postes.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

trønder skrev (3 timer siden):

Antall likes delt på antall poster er et mer relevant måleparameter. Med tanke på hva som postes på dette forumet ser jeg ingen grunn til at man skal prøve å øke trafikken. Man bør heller prøve å øke kvaliteten på innholdet som postes.

Helt enig med deg i dette.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjenferdet skrev (19 timer siden):

Serr, gøy!

Jeg er nr.19

(20. hvis vi tar med anonym bruker).

Du, @Athena79 er nr.6

(7. hvis vi tar med anonym bruker).

:yvonne:

Synd jeg ikke har min originale bruker fra 2014, hadde sikkert vært høyt oppe der så aktiv jeg har vært i flere år 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

I alle dager. Så mye dere skravler her inne.                                                                                                    :gullengel:

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med telletråder og annet tull så ser jeg ikke helt hvorfor disse tallene er veldig relevante. 

  • Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gibralfaro skrev (2 timer siden):

Med telletråder og annet tull så ser jeg ikke helt hvorfor disse tallene er veldig relevante. 

det skulle man tro, men hvis du ser nærmere på de som ligger øverst, så er det jo ikke folk som driver med telle- og tulletråder....

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Lucille said:

det skulle man tro, men hvis du ser nærmere på de som ligger øverst, så er det jo ikke folk som driver med telle- og tulletråder....

Det er mulig, jeg følger ikke med på telletrådene, så jeg aner ikke hvem som deltar. Jeg føler uansett ikke at slike tall er verd særlig, men vi er jo alle ulike. 🙂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gibralfaro skrev (1 time siden):

Det er mulig, jeg følger ikke med på telletrådene, så jeg aner ikke hvem som deltar. Jeg føler uansett ikke at slike tall er verd særlig, men vi er jo alle ulike. 🙂 

Det gjør ikke jeg heller, men jeg kjenner igjen flere av de på toppen fordi de skriver mange gode innlegg rundt om på forumet. Så da er ikke likesene helt meningsløse vel?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Lucille said:

Det gjør ikke jeg heller, men jeg kjenner igjen flere av de på toppen fordi de skriver mange gode innlegg rundt om på forumet. Så da er ikke likesene helt meningsløse vel?

Jo, det synes jeg fortsatt, men jeg behøver ikke å spore av mere enn jeg har gjort i denne tråden. Det får eventuelt bli en debatt for en annen tråd. 🙂   

Men jeg kjenner igjen flere navn på toppen av listen som gode og saklige debattanter ja, så sier ikke at en sånn liste nødvendigvis er feil. 🙂 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

trønder skrev (På 21.11.2021 den 1.02):

Antall likes delt på antall poster er et mer relevant måleparameter. Med tanke på hva som postes på dette forumet ser jeg ingen grunn til at man skal prøve å øke trafikken. Man bør heller prøve å øke kvaliteten på innholdet som postes.

Enig, det er det som er spennende. 

Hvis vi tar en bruker her som har mangen "likes", uten å nevne navn, så har brukeren i snitt 2.2 likes per innlegg, mens du @trønderhar 6.4 per innlegg.

Både antall likes og snitt kan være spennende, men hvis man poster 100.000 innlegg og får 1 like per innlegg så betyr det ikke at forumet nødvendigvis er så enig i hva en sier. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...