Gå til innhold

Samboer går aldri ned på meg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

du har sikkert sur fitte

Anonymkode: ca8f3...cca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Majer skrev (7 timer siden):

Det er forbundet med stor økning i kreftrisiko for menn å gå ned på kvinner som hadde sex før de ble hpv vaksinerte. Det kan nok skape en mental sperre hos mange- inkludert meg selv. Jeg har ingen problemer med å gi oralsex til en som var jomfru da vi møttes.

Ellers kan det hende han ikke liker det fordi han vet du har hatt peniser der før. En venn brukte den begrunnelsen. Han sa at mange hadde vegret seg for å gi klem til en som liker å svømme i kloakken selv om vedkommende dusjer mellom hver gang. Jeg synes den begrunnelsen høres litt fæl ut, men det er vel noe psykisk som slår ut.

Blir det mange jomfruer på deg da?

Anonymkode: 997cf...c95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Blir det mange jomfruer på deg da?

Anonymkode: 997cf...c95

Det er lenge siden sist. Det er ikke noe jeg går spesifikt etter og det blir færre med alderen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 30.6.2022 den 15.02):

Kjæreste som jeg har vært sammen med i 5 år går aldri ned på meg. Jeg er hans første ordentlig kjæreste, vi begge er 27 år. Jeg er ei jente som tar godt vare på meg selv (trening , hygiene , intimvask , pynter meg etc). Har også hatt kjærester før som aldri hadde noe problem med å gå ned på meg.. Kjæresten nevnte for 2 år siden at han syntes det var «rart og litt ekkelt».. Siden det har jeg ikke spurt han.. Da blir det jeg ikke noe godt for meg heller. Jeg snakket med en venninne her om dagen som fikk helt sjokk når jeg sa at han bare har gått ned på meg 1-2 ganger i løpet av hele forholdet. Jeg på den andre siden gir han massevis blowjobs.. Jeg syntes det er digg å se at han nyter det. Men selvsagt er det noen ganger hvor jeg ikke har «så lyst».. Men jeg gjør det likevel. 

Så jeg lurer på, er det så uvanlig at menn ikke vil gå ned på dama si? !  
Gjør meg litt usikker på at han ikke liker underlivet mitt.. selv om det er alltid velstelt kan man si  😛 Vet at det ikke er lukt heller fordi jeg bruker pH balanserende dusjsåpe... 

Hva er deres erfaringer?!

Anonymkode: 7a7e4...318

Min går heller ikke ned på meg..må si jeg savner det, men han har mange fantastiske egenskaper så jeg prøver p ikke tenke på det 😅 vi er 30

Anonymkode: c73b5...b83

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 1.7.2022 den 12.35):

Sexen i et forhold handler ikke utelukkende om sexen i seg selv. Hvis en en partner er egoistisk i senga og viser liten interesse for partnerens nytelse så er det ofte en god indikator på at vedkommende ikke bryr seg så mye om partnerens følelser eller behov generelt. Sex i et forhold handler om mer enn bare sex, så det er viktig å være kompatible. Jeg kunne ikke vært sammen med en mann som ikke ville gå ned på meg, ikke fordi jeg ikke kan leve uten oralsex, men fordi jeg ikke vil være sammen med en mann som synes mitt kjønnsorgan er ekkelt, som ikke bryr seg om min nytelse i like stor grad som sin egen, er "lat" i senga eller noe i den duren. Det er ikke alltid jeg vil motta oralsex, og det er ikke alltid jeg vil gi oralsex, men det bør i mine øyne likevel være relativt jevnt fordelt. Jeg synes ikke at å gi en blowjob er det mest fantastiske i verden, men jeg liker å tilfredsstille partneren min. 

Man får ikke kreft i munnen av å gå ned på partneren sin, mange er vaksinert mot HPV nå. Menn kan også vaksinere seg. Kan også legge til at det finnes dental dams, eller slikkelapper som man legger over vulva slik at man ikke risikerer å få  kjønnssykdommer. Det passer også for dem som har problemer med smaken og ikke vil ha det kvinnelige kjønnsorgan direkte i munnen. Det kan selvfølgelig også brukes ved rimming av både kvinner og menn. 

Anonymkode: 097eb...8b2

Hvorfor må det være slikking med tunga? En våt finger gjør vel samne nytten?

Anonymkode: 63635...155

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Celina holmkold

Trist for deg, men det er faktisk han hans valg om han vil eller ikke. Det samme gjelder deg. Hvis du ikke ønsker å gi han noe, så må jo han akspetere det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 30.6.2022 den 15.02):

Kjæreste som jeg har vært sammen med i 5 år går aldri ned på meg. Jeg er hans første ordentlig kjæreste, vi begge er 27 år. Jeg er ei jente som tar godt vare på meg selv (trening , hygiene , intimvask , pynter meg etc). Har også hatt kjærester før som aldri hadde noe problem med å gå ned på meg.. Kjæresten nevnte for 2 år siden at han syntes det var «rart og litt ekkelt».. Siden det har jeg ikke spurt han.. Da blir det jeg ikke noe godt for meg heller. Jeg snakket med en venninne her om dagen som fikk helt sjokk når jeg sa at han bare har gått ned på meg 1-2 ganger i løpet av hele forholdet. Jeg på den andre siden gir han massevis blowjobs.. Jeg syntes det er digg å se at han nyter det. Men selvsagt er det noen ganger hvor jeg ikke har «så lyst».. Men jeg gjør det likevel. 

Så jeg lurer på, er det så uvanlig at menn ikke vil gå ned på dama si? !  
Gjør meg litt usikker på at han ikke liker underlivet mitt.. selv om det er alltid velstelt kan man si  😛 Vet at det ikke er lukt heller fordi jeg bruker pH balanserende dusjsåpe... 

Hva er deres erfaringer?!

Anonymkode: 7a7e4...318

Han liker vel ikke. Noen både kvinner og menn liker ikke oralsex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min går ned på meg nesten hver dag. Vi har vært sammen i 13’år… men de 3 jeg var sammen med før det gjorde det ikke. De var mest opptatt av å ha det godt selv. Min nåværende samboer elsker at jeg nyter. Jeg suger han samtidig. Om vi gjør det slutt vet jeg ikke om jeg klarer meg uten 😂😊

Anonymkode: 5de91...729

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Min går ned på meg nesten hver dag. Vi har vært sammen i 13’år… men de 3 jeg var sammen med før det gjorde det ikke. De var mest opptatt av å ha det godt selv. Min nåværende samboer elsker at jeg nyter. Jeg suger han samtidig. Om vi gjør det slutt vet jeg ikke om jeg klarer meg uten 😂😊

Anonymkode: 5de91...729

Dette var nok til god hjelp for ts og hennes spørsmål 👍🏼

Anonymkode: 13508...228

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 6/30/2022 at 3:19 PM, AnonymBruker said:

Det var synd. 

De fleste menn liker å slikke mus. 

Anonymkode: 3172a...aea

Der tar du feil kompis. Hilsen mann. 

Anonymkode: 35316...30d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 6/30/2022 at 7:31 PM, AnonymBruker said:

Skjønner ikke at noen her driver å omtaler oralsex som en tjeneste man bytter. Om man ikke får, så gir man heller ikke liksom.

 

Om man liker å gi oralsex men slutter å gi fordi partner ikke vil gi, så taper jo begge på det.. At folk gidder det der💁🏼‍♀️

Anonymkode: 97abc...ea8

Jeg gikk i fra x en fordi han ikke ville slikke meg, men ble sur når jeg ikke ville suge han. 

Kjenner jeg er meget glad for att jeg tok den avgjørelsen i dag. 

Sex er tjenester man bytter, nytelse for nytelse. 

Att enkelte ikke innrømmer dette for deg selv, er en helt annen sak. 

Anonymkode: 6f810...e7a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Hvorfor må det være slikking med tunga? En våt finger gjør vel samne nytten?

Anonymkode: 63635...155

Det er mye en skal høre før ørene faller av.

Anonymkode: 8e820...b22

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Der tar du feil kompis. Hilsen mann. 

Anonymkode: 35316...30d

Han mente nok de fleste heterofile menn.

Anonymkode: 174f7...3c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...