Gå til innhold

Samboer går aldri ned på meg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kjæreste som jeg har vært sammen med i 5 år går aldri ned på meg. Jeg er hans første ordentlig kjæreste, vi begge er 27 år. Jeg er ei jente som tar godt vare på meg selv (trening , hygiene , intimvask , pynter meg etc). Har også hatt kjærester før som aldri hadde noe problem med å gå ned på meg.. Kjæresten nevnte for 2 år siden at han syntes det var «rart og litt ekkelt».. Siden det har jeg ikke spurt han.. Da blir det jeg ikke noe godt for meg heller. Jeg snakket med en venninne her om dagen som fikk helt sjokk når jeg sa at han bare har gått ned på meg 1-2 ganger i løpet av hele forholdet. Jeg på den andre siden gir han massevis blowjobs.. Jeg syntes det er digg å se at han nyter det. Men selvsagt er det noen ganger hvor jeg ikke har «så lyst».. Men jeg gjør det likevel. 

Så jeg lurer på, er det så uvanlig at menn ikke vil gå ned på dama si? !  
Gjør meg litt usikker på at han ikke liker underlivet mitt.. selv om det er alltid velstelt kan man si  😛 Vet at det ikke er lukt heller fordi jeg bruker pH balanserende dusjsåpe... 

Hva er deres erfaringer?!

Anonymkode: 7a7e4...318

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min gjør ikke det, takk gud. Synes ikke noe om det

Anonymkode: 7c587...1c0

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Min gjør ikke det, takk gud. Synes ikke noe om det

Anonymkode: 7c587...1c0

Ja, har hørt om noen jenter som ikke liker det også:p 

Jeg husker nesten ikke hvordan det var 👵🏻 
ts 

Anonymkode: 7a7e4...318

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste synes den slags er unaturlig, heldigvis. 

Anonymkode: 26413...66d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

De fleste synes den slags er unaturlig, heldigvis. 

Anonymkode: 26413...66d

Så det er mange menn som ikke liker det mener du? 
ts

Anonymkode: 7a7e4...318

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fitteslikking er nesten hakket bedre enn puling. Å motta BJ kan bli litt kjedelig og passivt i lengden

Anonymkode: 174f7...3c1

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det du skal slutte med er å gi oralsex når du ikke har skikkelig lyst.

Og hvis dette er et savn så kan du prøve å snakke med han om det, spørre hva du kan gjøre for at han skal prøve mer. Kanskje han har en dårlig erfaring eller to?

Jeg synes det er rart at han mottar såpass mye uten å gi og uten at dere har snakket om det. Jeg synes det er egoistisk.

Det er helt greit å ikke like alt, og det skal respekteres. Men dine ønsker og behov skal og respekteres og nå virker det som at han lever godt uten å ha snakket med deg om dine ønsker og behov.

Man er to i et forhold og slike ting burde avklares. Når du bare gir og gir og gir så blir det en veldig sjev fordeling. Hadde dere snakket om det så kanskje finner dere ut i fellesskap at du ikke noen gang skal få oralsex av han og det er greit når det er avklart. Men å bare motta i evigheter og la partner få vonde tanker om seg selv er ikke ok.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må dere prate om det :) hvis han virkelig ikke liker det må han få lov å la vær, men om han syns det er uvant er det innafor å spørre om han kan prøve litt. Tilby deg å komme rett ut av dusjen f.eks.

Man må kunne kommunisere i et forhold, dette burde ikke være et problem. Snakk sammen! 

Anonymkode: 38457...7d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp deg en womanizer, det får du mer utav 👍🏻

Anonymkode: 6f43e...cad

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var synd. 

De fleste menn liker å slikke mus. 

Anonymkode: 3172a...aea

  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker said:

Kjæreste som jeg har vært sammen med i 5 år går aldri ned på meg. Jeg er hans første ordentlig kjæreste, vi begge er 27 år. Jeg er ei jente som tar godt vare på meg selv (trening , hygiene , intimvask , pynter meg etc). Har også hatt kjærester før som aldri hadde noe problem med å gå ned på meg.. Kjæresten nevnte for 2 år siden at han syntes det var «rart og litt ekkelt».. Siden det har jeg ikke spurt han.. Da blir det jeg ikke noe godt for meg heller. Jeg snakket med en venninne her om dagen som fikk helt sjokk når jeg sa at han bare har gått ned på meg 1-2 ganger i løpet av hele forholdet. Jeg på den andre siden gir han massevis blowjobs.. Jeg syntes det er digg å se at han nyter det. Men selvsagt er det noen ganger hvor jeg ikke har «så lyst».. Men jeg gjør det likevel. 

Så jeg lurer på, er det så uvanlig at menn ikke vil gå ned på dama si? !  
Gjør meg litt usikker på at han ikke liker underlivet mitt.. selv om det er alltid velstelt kan man si  😛 Vet at det ikke er lukt heller fordi jeg bruker pH balanserende dusjsåpe... 

Hva er deres erfaringer?!

Anonymkode: 7a7e4...318

De fleste menn med noen år på baken og litt erfaring går ned på dama, selv om de ikke nødvendigvis liker det så godt. Så har du også noen som meg, som elsker det og blir kåt av det, slike menn gir den beste slikkingen, akkurart som damer som liker å gi BJs.

Jeg har selv en dame som ikke er spesielt glad i BJs (Jeg vasker meg alltid først, fordi jeg vet hun liker det rent), men hun elsker når jeg slikker henne, til slutt sa jeg stopp, om ikke du vil så vil ikke jeg gi deg heller. Da ble det en lang pause uten noen oral sex.

Han du har vil nok ikke forandre seg, om han synes det er ekkelt på toppen av det hele (jeg mistenker også latskap da han ikke tenner på det). Jeg hadde ikke gidda leve med ei som aldri eller nesten aldri ville det. For meg er det en like viktig del av sexen som penetrering.

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke min heller🤷🏼‍♀️ Er 26 og vært sammen i 8 år nå. Han maser støtt og stadig om bj og jeg gir etter. Må ærlig innrømme å si at det går litt utover selvtilliten når vi skal ha sex.🙄 Er alltid glattbarbert(foretrekker det) og har alltid wipes tilgjengelig i veska så jeg lukter jo ikke der nede heller.

Anonymkode: 5fc6e...190

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bør gi og ta i mot i forhold. Greit nok viss begge ikke liker å gi oralsex. 

Kunne aldri vært sammen med en mann som ikke gikk ned på meg. Jeg elsker å suge han. 

Kan du ikke spørre han da om å prøve? 

Anonymkode: cdd47...47b

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Drigo

Tror også det er litt latskap eller en liten bøyg å innta (altså noe han må lære/mestre). Forsøk å vær litt kreativ. Gå rett fra dusjen å sett deg oppå ham. Si at du trenger noen slikk, før du skal behandle ham. Vis ham din nytelse når han gjør det. Øk neste gang - si «mer», eller be ham gå ned på deg (finjustering eller instrukser kan du vente litt med, til han er klar for det. 
 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Warrior

Alle jeg kjenner og har snakket med om sånt liker å slikke ei dame/dama si. Så jeg tror det er mer vanlig at man liker det, men så klart er det nok noen som ikke liker å slikke, finnes jo kvinner som ikke liker å suge også, og liker ikke folk å slikke og suge så må jo det bare respekteres. Oralsex er en viktig del av sexlivet synes jeg men for noen er det ikke viktig. Har dere snakket sammen om det om at han ikke går ned på deg?

Endret av Warrior
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste har oralsex ganske regelmessig. Mellom 67% og 80% i løpet av siste år. (Jeg er usikker på om det inkluderer single, men tipper det.).

https://www.issm.info/sexual-health-qa/how-common-is-oral-sex

En gjennomsnittskvinne i USA mottar oralsex 4.85 ganger i måneden og utfører oralsex litt oftere: 5.98x 

https://bespokesurgical.com/2020/03/09/oral-sex-in-america/

 

Anonymkode: a24c5...704

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Forresten så spurte du om våre erfaringer:

Jeg nyter virkelig å slikke og de jeg har vært sammen med liker å motta.

I følge statistikken over gjør det meg til en helt vanlig mann.

Anonymkode: a24c5...704

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Exen min ga meg ingenting i senga vi var sammen i mer enn 5 år. Hadde ikke orgasme før jeg ble 24 og visste ikke jeg kunne få det engang. Når jeg skulle være litt kinky og gikk rundt naken, ble han sint. Han likte analsex da noe jeg ikke likte. Han sa at hvis han gikk ned på meg kom han til å spy. 

Han ødela mitt virkelighetsbilde mht sex. Jeg trodde faktisk menn var sånn... Jeg fant ut at de ikke er det, glad i sex i dag, men var det ikke før.

Anonymkode: cb0bb...4fa

  • Liker 1
  • Hjerte 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

De fleste har oralsex ganske regelmessig. Mellom 67% og 80% i løpet av siste år. (Jeg er usikker på om det inkluderer single, men tipper det.).

https://www.issm.info/sexual-health-qa/how-common-is-oral-sex

En gjennomsnittskvinne i USA mottar oralsex 4.85 ganger i måneden og utfører oralsex litt oftere: 5.98x 

https://bespokesurgical.com/2020/03/09/oral-sex-in-america/

 

Anonymkode: a24c5...704

Nå er det jo også stor forskjell på hvor mange kvinner om har sex i det hele tatt i forhold til menn. Så det overasker faktisk at tallene til kvinner ikke utfører oralsex enda mer enn menn. Det sier jo litt at majoriteten av de menn som får tilgang til sex faktisk vil tilfredstille de partnerne de har. 

Til TS

Jeg tror du rett og slett må spørre han om det er lukt han reagerer på? Ikke fordi du ikke er hygenisk men at han faktisk bare ikke takler smaken slik som noen kvinner ikke liker å avslutte sugejobben i munnen pga smaken av sperm. 

Det kan være latskap bak, ikke umulig men jeg har bare også problemer å se for meg en mann som endelig får seg en kjæreste og han ikke vil tilfredstille henne henne seksuelt ved å gjøre noe hun liker. Med mindre han rett og slett bare ikke takler lukten og smaken som ikke har noe med deg personlig å gjøre, men at for han blir det som å skal må kjenne lukten av hva nå enn slags mat type du ikke liker for å sammenligne det litt sånn.

Ta meg selv som eksempel, du vil aldri kan få meg til å bli glad i øl for jeg hater smaken og har ingen som helst motivasjon til å skal bli vandt med den. Når det kom til min første kjæreste, så hatet jeg ikke smaken men det var heller ikke favoritt tingen jeg hadde smakt heller. Men hun åpnet opp så mye ting ved meg selv jeg ikke viste jeg hadde og jeg var motivert til å bli vandt med det, og dama mi hjalp meg også bli vandt med det ved at hun kjøpte godteri undertøy etter vi hadde oss en prat som jeg var veldig bekymret kom til å gå feil. Isteden for å bli fornærmet skjønte hun hvor vanskelig det var for meg å ta det opp og at jeg faktisk ville jobbe med å bli vandt med det. Det hjalp veldig og etterhvert så gikk jeg fra å være vandt med det til å elske smaken hennes. Hun kunne ha kommet hjem fra trening og egentlig skulle i dusjen men isteden "tvang" jeg henne ned på gulvet eller sitte på vaskemaskinen og gav henne en skikkelig orgasme. Hvor vi rollespilte litt når hun så enten prøvde å gå ned på meg eller ville ha meg inni seg, og sa hun ikke fortjente kuken min før hun hadde vasket både seg selv og meg skikkelig inn. Ikke at det var hele sexlivet vårt, hvor det bestandig var jeg som gjorde slike ting. Men når jeg virkelig begynte å elske å gå ned på henne var det nærmest en usagt regel at den første som voknet måtte gå ned på den andre for å vekke hverandre med mindre det var alt for travelt det første året. 

Anonymkode: a948c...a3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke at noen her driver å omtaler oralsex som en tjeneste man bytter. Om man ikke får, så gir man heller ikke liksom.

 

Om man liker å gi oralsex men slutter å gi fordi partner ikke vil gi, så taper jo begge på det.. At folk gidder det der💁🏼‍♀️

Anonymkode: 97abc...ea8

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...