s0la Skrevet 11. juli 2022 #21 Del Skrevet 11. juli 2022 On 7/8/2022 at 5:25 AM, Ricolaa said: Har dere noe magefølelse på kjønn enda? Mannen her tror det er jente, han har et ønske om gutt. 🙈 Jeg vet ikke om jeg har noe magefølelse enda. Jeg har et ønske om jente, men har faktisk ingen jentenavn jeg liker 🙈🙈 Derimot har jeg flere guttenavn jeg liker, så dette blir spennende! 😍 Vi har ei jente og jeg føler vi får en til, haha. Mannen har alltid vært omringet av jenter - på skole, jobb, på universitet og nå hjemme. Tror det blir jenter hjemme og! Jeg vet han blir gira hvis det er gutt. 🤣🤭 Er så spent å finne ut og jeg blir sjokkert om det er gutt! 😮💙 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ricolaa Skrevet 11. juli 2022 #22 Del Skrevet 11. juli 2022 s0la skrev (5 timer siden): Vi har ei jente og jeg føler vi får en til, haha. Mannen har alltid vært omringet av jenter - på skole, jobb, på universitet og nå hjemme. Tror det blir jenter hjemme og! Jeg vet han blir gira hvis det er gutt. 🤣🤭 Er så spent å finne ut og jeg blir sjokkert om det er gutt! 😮💙 Så spennende! Jeg er så nysgjerrig på hva vi venter. Skal på UL i slutten av august!! Skal du på UL før OUL? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
s0la Skrevet 13. juli 2022 #23 Del Skrevet 13. juli 2022 On 7/11/2022 at 1:07 PM, Ricolaa said: Så spennende! Jeg er så nysgjerrig på hva vi venter. Skal på UL i slutten av august!! Skal du på UL før OUL? Ja samme her! Gleder meg til å finne ut 🥰 Ja jeg tenker jeg skal spørre om jeg kan få en tidlig UL, sånn typ rundt uke 8-9. Enn du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ricolaa Skrevet 13. juli 2022 #24 Del Skrevet 13. juli 2022 s0la skrev (2 timer siden): Ja samme her! Gleder meg til å finne ut 🥰 Ja jeg tenker jeg skal spørre om jeg kan få en tidlig UL, sånn typ rundt uke 8-9. Enn du? Ja 😊 uke 9 😊 Mest for å sjekke at det ikke er en exu, skal på ferie til Hellas etter det, litt kjipt å dra dit med en tikkende bombe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Marihøna* Skrevet 14. juli 2022 Forfatter #25 Del Skrevet 14. juli 2022 Lifeisgood skrev (På 3.7.2022 den 9.24): Vi fant ut forrige søndag at jeg er gravid med vårt første barn 🤩 Jeg er 28 år og 5+5 på vei. Tessiekd skrev (På 11.7.2022 den 0.49): Sniker meg forsiktig inn her med dere 🥰 4+4 I dag! Første ivf forsøk og kun 1 egg å gå på hele veien!! ❤️ Så kjekt med flere her inne 😍 skriv gjerne termindato osv så legger jeg dere til på den lista 😊 Vært litt fraværende i det siste.. Kjent på frykten for å miste eller at noe skulle være galt (kjemisk graviditet syklusen før denne), itillegg til konstant trøtt og en aktiv 4åring hjemme med ferie 🙉 Idag er jeg 7+2, og vi har vært på tidlig ultralyd idag ❤️ sterkt bankene hjerte, og ingen tvil om at alt så sunt og fint ut. Frøet var ca 9mm 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lifeisgood Skrevet 14. juli 2022 #26 Del Skrevet 14. juli 2022 *Marihøna* skrev (48 minutter siden): Så kjekt med flere her inne 😍 skriv gjerne termindato osv så legger jeg dere til på den lista 😊 Vært litt fraværende i det siste.. Kjent på frykten for å miste eller at noe skulle være galt (kjemisk graviditet syklusen før denne), itillegg til konstant trøtt og en aktiv 4åring hjemme med ferie 🙉 Idag er jeg 7+2, og vi har vært på tidlig ultralyd idag ❤️ sterkt bankene hjerte, og ingen tvil om at alt så sunt og fint ut. Frøet var ca 9mm 🥰 Lifeisgood - 28 år - B1 - termin 04.03 Kjenner meg igjen i den trøttheten! Så kjekt å høre at alt ser sunt og fint ut 🥰 Vi skal til ultralyd i uke 13, så det er enda en liten stund til. Utrolig spent 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Marihøna* Skrevet 14. juli 2022 Forfatter #27 Del Skrevet 14. juli 2022 Lifeisgood skrev (5 minutter siden): Lifeisgood - 28 år - B1 - termin 04.03 Kjenner meg igjen i den trøttheten! Så kjekt å høre at alt ser sunt og fint ut 🥰 Vi skal til ultralyd i uke 13, så det er enda en liten stund til. Utrolig spent 😅 Lagt deg inn 🤗 Åh ja, er jo aldri uthvilt omtrent 😴 denne gangen er det heldigvis ikke like ille som første gang, eller så er det fordi jeg ikke har tid til å kjenne etter 😅 blir uansett godt når det går over.. Veldig godt å få en bekreftelse på det ja.. Særlig når jeg ble gravid på eggløsningen etter kjemisk så tenkte jeg at vi var litt for heldige, og at noe måtte være galt nå og men blir nok mars baby på oss ❤️ og ifølge menstermin så får lille samme bursdag som min mormor, ekstra spesielt🥰 fødte på termin med førstemann så går for det denne gang og 😂 Vurderer snart å begynne å strikke noen bittesmå plagg 🫣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lifeisgood Skrevet 14. juli 2022 #28 Del Skrevet 14. juli 2022 *Marihøna* skrev (1 minutt siden): Lagt deg inn 🤗 Åh ja, er jo aldri uthvilt omtrent 😴 denne gangen er det heldigvis ikke like ille som første gang, eller så er det fordi jeg ikke har tid til å kjenne etter 😅 blir uansett godt når det går over.. Veldig godt å få en bekreftelse på det ja.. Særlig når jeg ble gravid på eggløsningen etter kjemisk så tenkte jeg at vi var litt for heldige, og at noe måtte være galt nå og men blir nok mars baby på oss ❤️ og ifølge menstermin så får lille samme bursdag som min mormor, ekstra spesielt🥰 fødte på termin med førstemann så går for det denne gang og 😂 Vurderer snart å begynne å strikke noen bittesmå plagg 🫣 Takk 🙌 Forstår godt at det var greit å få en bekreftelse 😊 kjenner jeg også gleder meg til det, selv om alt tyder på at alt er ok. Krysser fingrene for at du får på menstermin! Jeg har allerede startet strikkingen 😂 kanskje litt vel tidlig.. men sliter med lukten av strikkepinnene 🤮 så det var også noe å reagere på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Marihøna* Skrevet 14. juli 2022 Forfatter #29 Del Skrevet 14. juli 2022 Lifeisgood skrev (18 minutter siden): Takk 🙌 Forstår godt at det var greit å få en bekreftelse 😊 kjenner jeg også gleder meg til det, selv om alt tyder på at alt er ok. Krysser fingrene for at du får på menstermin! Jeg har allerede startet strikkingen 😂 kanskje litt vel tidlig.. men sliter med lukten av strikkepinnene 🤮 så det var også noe å reagere på. Man vet liksom aldri, tror vi damer har fort gjort for å bekymre oss unødvendig ❤️🤰 Klarer ikke helt å forstå at jeg er gravid, tross for symptomer og bankende hjerte idag, men likevel livredd for at noe skal gå galt 🙉 Hva har du strikket? 😍 Trenger tips til fine kjønnsnøytrale babyplagg ❤️ ikke tenkt over lukten av strikkepinner 😅 ikke strikka noe særlig i det siste heller da, har jo sovet hele kvelden etter mini er i seng 🙉 må få ferdig ankerskjolen hennes og novice cardigan 😅 roadtrip på lørdag OG tirsdag, hjem samme rute 2 uker etterpå, burde klart å gjør ferdig ettpar plagg til da 🙉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lifeisgood Skrevet 14. juli 2022 #30 Del Skrevet 14. juli 2022 *Marihøna* skrev (1 time siden): Man vet liksom aldri, tror vi damer har fort gjort for å bekymre oss unødvendig ❤️🤰 Klarer ikke helt å forstå at jeg er gravid, tross for symptomer og bankende hjerte idag, men likevel livredd for at noe skal gå galt 🙉 Hva har du strikket? 😍 Trenger tips til fine kjønnsnøytrale babyplagg ❤️ ikke tenkt over lukten av strikkepinner 😅 ikke strikka noe særlig i det siste heller da, har jo sovet hele kvelden etter mini er i seng 🙉 må få ferdig ankerskjolen hennes og novice cardigan 😅 roadtrip på lørdag OG tirsdag, hjem samme rute 2 uker etterpå, burde klart å gjør ferdig ettpar plagg til da 🙉 Det tror absolutt jeg også at vi gjør 🫣 Jeg har startet på Sunday Suit av Petiteknit. Jeg er ikke helt trygg på strikkingen enda, men det er jo en relativt enkel oppskrift så satser på at jeg får det til 😅 Det går litt tregt kjenner jeg, men det er nok også på grunn av trøttheten - så jeg forstår hvordan du har det. Vet ikke helt hvorfor jeg syns det lukter av strikkepinnene, men luktesansen min er ekstrem for tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Marihøna* Skrevet 14. juli 2022 Forfatter #31 Del Skrevet 14. juli 2022 Lifeisgood skrev (28 minutter siden): Det tror absolutt jeg også at vi gjør 🫣 Jeg har startet på Sunday Suit av Petiteknit. Jeg er ikke helt trygg på strikkingen enda, men det er jo en relativt enkel oppskrift så satser på at jeg får det til 😅 Det går litt tregt kjenner jeg, men det er nok også på grunn av trøttheten - så jeg forstår hvordan du har det. Vet ikke helt hvorfor jeg syns det lukter av strikkepinnene, men luktesansen min er ekstrem for tiden. Åh, den jeg også tenkte å begynne på 🤩 den og ankers er så fine og enkle 🥰 Liker oppskriftene til petiteknit 🤗 Kjenner igjen forsterket luktesans ja. Må opp i 2 etasje når mannen steker kylling 🫠 Bruker du strikkepinner i tre eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lifeisgood Skrevet 15. juli 2022 #32 Del Skrevet 15. juli 2022 *Marihøna* skrev (10 timer siden): Åh, den jeg også tenkte å begynne på 🤩 den og ankers er så fine og enkle 🥰 Liker oppskriftene til petiteknit 🤗 Kjenner igjen forsterket luktesans ja. Må opp i 2 etasje når mannen steker kylling 🫠 Bruker du strikkepinner i tre eller? Ja, de har veldig mange fine oppskrifter 🥰 Nei, de er i stål. Det går forsåvidt greit å strikke (så lenge jeg holder pinnene borte fra ansiktet😂), også må jeg vaske hendene etterpå fordi lukten setter seg i fingrene 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pillowtalk Skrevet 15. juli 2022 #33 Del Skrevet 15. juli 2022 Hvordan er formen deres? Jeg er 6+3 i dag, og kjenner meg så energiløs og blir lett småkvalm. Det startet rundt denne tiden sist gang også for min del… Kjenner jeg gruer meg litt til de neste ukene hvis det også blir likt😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ricolaa Skrevet 15. juli 2022 #34 Del Skrevet 15. juli 2022 Litt små kvalm her også. Kommer plutselig også gir det seg når jeg får lagt meg ned. Jeg klarte ikke å dy meg, er lege, så gjorde en abdominal ultralyd Spoiler på meg selv i dag på jobb 🙈🙈 Det er jo litt for tidlig å ta abdominal ennå, men det ser ut som at det er noe der og det er bra. Proben er ikke beregnet til dette, så derfor også dårlige bilder. Spoiler 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pillowtalk Skrevet 15. juli 2022 #35 Del Skrevet 15. juli 2022 Sååå gøy @Ricolaa🤩 Hvor langt er du på vei? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ricolaa Skrevet 15. juli 2022 #36 Del Skrevet 15. juli 2022 Pillowtalk skrev (1 time siden): Sååå gøy @Ricolaa🤩 Hvor langt er du på vei? 6 + 4 💗💗 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lifeisgood Skrevet 16. juli 2022 #37 Del Skrevet 16. juli 2022 Pillowtalk skrev (19 timer siden): Hvordan er formen deres? Jeg er 6+3 i dag, og kjenner meg så energiløs og blir lett småkvalm. Det startet rundt denne tiden sist gang også for min del… Kjenner jeg gruer meg litt til de neste ukene hvis det også blir likt😅 Huff, satser på at det ikke blir så ille. Jeg 7+4 i dag. Siden det er min første så har jeg ikke så mye å sammenligne med akkurat, men her er formen egentlig relativt bra. Føler egentlig jeg har ganske få symptomer, så det er litt vanskelig å forstå at jeg faktisk er gravid 😅😇 Jeg har hatt et par runder med småkvalme, men bare i forbindelse med mat som jeg gjerne har reagert litt på før jeg ble gravid også. I tillegg merker jeg det en del på energien jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
s0la Skrevet 16. juli 2022 #38 Del Skrevet 16. juli 2022 5+5 og i dag har forkjølelsen inntruffet med tett neste, hoste og frysninger… Ikke gøy. I tillegg har jeg kjent litt på lett kvalme og sure oppstøt. 🤢 De siste dagene har jeg også kjent kraftige stikk og strekk nedi magen - håper det bare er livmoren som jobber og at baby blir større. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ricolaa Skrevet 16. juli 2022 #39 Del Skrevet 16. juli 2022 s0la skrev (57 minutter siden): 5+5 og i dag har forkjølelsen inntruffet med tett neste, hoste og frysninger… Ikke gøy. I tillegg har jeg kjent litt på lett kvalme og sure oppstøt. 🤢 De siste dagene har jeg også kjent kraftige stikk og strekk nedi magen - håper det bare er livmoren som jobber og at baby blir større. God bedring ❤ Kvalmen her blir bare verre for min del. Veldig slitsomt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Marihøna* Skrevet 16. juli 2022 Forfatter #40 Del Skrevet 16. juli 2022 Lifeisgood skrev (På 15.7.2022 den 9.19): Ja, de har veldig mange fine oppskrifter 🥰 Nei, de er i stål. Det går forsåvidt greit å strikke (så lenge jeg holder pinnene borte fra ansiktet😂), også må jeg vaske hendene etterpå fordi lukten setter seg i fingrene 😅 Heheh, er ikke bare garnet som lukter da? Dumt spm kanskje. Pillowtalk skrev (På 15.7.2022 den 15.51): Hvordan er formen deres? Jeg er 6+3 i dag, og kjenner meg så energiløs og blir lett småkvalm. Det startet rundt denne tiden sist gang også for min del… Kjenner jeg gruer meg litt til de neste ukene hvis det også blir likt😅 7+4 idag. Formen er fin, men slet med kvalme sist uke og uka før. Mest når min bedre halvdel stekte kylling 😰 passer på å ikke gå for sulten så går det greit heldigvis 🤞 Slapp unna kvalme sist, så håper jeg er heldig å slippe denne gang også 🫣 s0la skrev (2 timer siden): 5+5 og i dag har forkjølelsen inntruffet med tett neste, hoste og frysninger… Ikke gøy. I tillegg har jeg kjent litt på lett kvalme og sure oppstøt. 🤢 De siste dagene har jeg også kjent kraftige stikk og strekk nedi magen - håper det bare er livmoren som jobber og at baby blir større. God bedring 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå