MizzVic Skrevet 22. juni 2022 #61 Skrevet 22. juni 2022 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Ikke sånn jeg leser det. Men Da har jeg kanskje ordlagt meg litt rart. Men er løgn og bedrag jeg vil frem til. Om det er om det ene eller andre er vel en drit. Løgn er løgn. Ærlighet er det jeg trenger😁 Anonymkode: 9868c...362 Det er stor forskjell på ærlighet, og det å absolutt skulle vite hvor mange kjæresten din har ligget med før deg. Det er ikke alt man trenger å dele, uten at man er en uærlig person av den grunn. 2
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #62 Skrevet 22. juni 2022 MizzVic skrev (50 minutter siden): Det er stor forskjell på ærlighet, og det å absolutt skulle vite hvor mange kjæresten din har ligget med før deg. Det er ikke alt man trenger å dele, uten at man er en uærlig person av den grunn. Hvis jeg spør direkte om en ting jeg har trang for å vite ( uavhengig av hva det er) å du svarer nei. Å Det viser seg ikke være sant. Da er du alikevel ærlig siden det er en ting du ikke ville dele med deg. Det er sånn å forstå? Anonymkode: 9868c...362
MizzVic Skrevet 23. juni 2022 #63 Skrevet 23. juni 2022 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Hvis jeg spør direkte om en ting jeg har trang for å vite ( uavhengig av hva det er) å du svarer nei. Å Det viser seg ikke være sant. Da er du alikevel ærlig siden det er en ting du ikke ville dele med deg. Det er sånn å forstå? Anonymkode: 9868c...362 Vanligvis vil jeg si det beste svaret hadde vært "det vil jeg ikke svare på, det har du ikke noe med" Uifra innleggene dine her, gjør jo kjæresten din rett i å være forsiktig. Du er veldig sjalu, og skriver selv at du fungerte dårlig uten kjæreste. Og istedenfor å fikse det FØRST, så la du dette ansvaret over på din nye kjæreste. Nå er det hun som gjør at du fungerer, utenom at du har denne tvangstanken ang Tinder og damer i hodet. For det er det det er, en tvangstanke du har fundert ut selv. Du fikk svarene du lurte på, men det holder ikke. Nå vil du igjen hun skal fikse noe hun ikke har ansvar for. Det har gått ett år, og denne tråden er det som gir deg røde flagg. Du ser etter feil på kjæresten din, mens det er HUN som har fått seg kjæreste som kanskje ikke er helt bra. 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå