Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Mann 37 år her. Ble dumpa av dama som jeg var samboer med i 15 år og har to flotte barn med (eller det vil si at hun begynte å være utro mot meg over en vis tid og ga faen i meg etter det). Dette gjorde at jeg mista helt troen på meg selv. Mista selvtilliten helt Og hadde sveldig lyst til å være i forhold med noen egentlig. Etter to år som singel (nekta og bruke Tinder da jeg egentlig synes det bare er ekkelt å nasty).  Møter jeg en dame, jeg har ikke selv vært med noen i mellomtiden, har bare vært langt nede. Hun får meg opp igjen og inn i varmen. Opp og Tilbake der jeg hører hjemme. Virkelig bra dame å alt er tipp topp. Å hun gir meg alt det jeg trenger å litt til.  Denne dama er ekstremt kåt, Har lyst på meg hele tiden, vil ha sex mange ganger i døgnet, er generelt ekstremt sexlysten.  Tingen er at når vi traff hverandre de første mnd. Så var Tinder noe av det første jeg ville snakke om. Få alt av Tindershit opp og ut av verden (siden jeg selv synes Tinder er nasty, og ikke vil være sammens med en som har flydd rundt på Tinder å blitt brukt til både det ene å det andre). Hun var nemlig frem og tilbake på Tinder i nesten to år. Hun sier selv at hun ikke har utført noen som helst på Tinder. Verken det ene eller andre. Vi har vært par nå i ca ett år. Jeg tenker mye på dette nå i ettertid.  Hun sier det er jeg som gir henne denne sexlysten å kåtheten. Er det virkelig mulig at jeg vekker denne enorme sexlysten?  Er det virkelig mulig at hun ikke har foretatt seg noen som helst ting på Tinder i løpet av de 2 årene? Eller juger hun meg rett opp i trynet? ( med tanke på den enorme sexlysten)?  Er det bare jeg som flipper ut?  Eller må jeg bare tenke at jeg har det helt jævlig bra nå?  

(Er det bare jeg som synes hele Tinder greia er ekkelt å nasty?)

Anonymkode: 9868c...362

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Hei. Mann 37 år her. Ble dumpa av dama som jeg var samboer med i 15 år og har to flotte barn med (eller det vil si at hun begynte å være utro mot meg over en vis tid og ga faen i meg etter det). Dette gjorde at jeg mista helt troen på meg selv. Mista selvtilliten helt Og hadde sveldig lyst til å være i forhold med noen egentlig. Etter to år som singel (nekta og bruke Tinder da jeg egentlig synes det bare er ekkelt å nasty).  Møter jeg en dame, jeg har ikke selv vært med noen i mellomtiden, har bare vært langt nede. Hun får meg opp igjen og inn i varmen. Opp og Tilbake der jeg hører hjemme. Virkelig bra dame å alt er tipp topp. Å hun gir meg alt det jeg trenger å litt til.  Denne dama er ekstremt kåt, Har lyst på meg hele tiden, vil ha sex mange ganger i døgnet, er generelt ekstremt sexlysten.  Tingen er at når vi traff hverandre de første mnd. Så var Tinder noe av det første jeg ville snakke om. Få alt av Tindershit opp og ut av verden (siden jeg selv synes Tinder er nasty, og ikke vil være sammens med en som har flydd rundt på Tinder å blitt brukt til både det ene å det andre). Hun var nemlig frem og tilbake på Tinder i nesten to år. Hun sier selv at hun ikke har utført noen som helst på Tinder. Verken det ene eller andre. Vi har vært par nå i ca ett år. Jeg tenker mye på dette nå i ettertid.  Hun sier det er jeg som gir henne denne sexlysten å kåtheten. Er det virkelig mulig at jeg vekker denne enorme sexlysten?  Er det virkelig mulig at hun ikke har foretatt seg noen som helst ting på Tinder i løpet av de 2 årene? Eller juger hun meg rett opp i trynet? ( med tanke på den enorme sexlysten)?  Er det bare jeg som flipper ut?  Eller må jeg bare tenke at jeg har det helt jævlig bra nå?  

(Er det bare jeg som synes hele Tinder greia er ekkelt å nasty?)

Tinder er nasty. Og hun juger sannsynligvis.

Men hva så? Du skal jo ikke bli sammen med henne før du føler deg trygg på sånne ting som at hun ikke juger til deg?

… skal du vel?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Eller må jeg bare tenke at jeg har det helt jævlig bra nå?  

Ja, du velger selv. Alle andre alternativer ødelegger jo for deg. 

Ganske mange kvinner har en slik responsiv lyst. Hun blir kåt når hun er forelsket,  men kan gå uten i årevis.  Faren er at det fortere dabber av hos dere, enn om hun har en iboende lyst. 

Anonymkode: e1c73...7d7

• Liker 3
Gjest Smeltemann
Skrevet

Det høres ut som om du har tidenes dårligste selvbilde. Husk hun har levd et liv før hun traff deg. Tåler du ikke å høre at hun har kullet per, Pål og askeladden så ikke spør om hennes fortid. 

AnonymBruker
Skrevet
ClausSaus skrev (11 minutter siden):

Tinder er nasty. Og hun juger sannsynligvis.

Men hva så? Du skal jo ikke bli sammen med henne før du føler deg trygg på sånne ting som at hun ikke juger til deg?

… skal du vel?

Hun fikk meg til å føle meg trygg veldig lenge. Å forsåvidt enda. Vi har vært par i ca halvt år nå. Men jeg tenker på det mye nå i ettertid. Om det virkelig er mulig. Eller om alt er blaff

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Ja, du velger selv. Alle andre alternativer ødelegger jo for deg. 

Ganske mange kvinner har en slik responsiv lyst. Hun blir kåt når hun er forelsket,  men kan gå uten i årevis.  Faren er at det fortere dabber av hos dere, enn om hun har en iboende lyst. 

Anonymkode: e1c73...7d7

Ja. Lysten forsvinner nok ikke. Den tror jeg er iboende. Iallefall hos meg😁

AnonymBruker
Skrevet

Ingen vil innrømme at de er på Tinder og er du så fordomsfull så skjønner jeg at hun nekter. Jeg har ENORM sexlyst, men har allikevel klart å leve i et dødt forhold lenge. Du skal være sjeleglad for at dama er interessert i deg og vil ha masse sex med deg. Ikke spør henne om fortiden, hvor mange hun hater hatt, Tinder osv. du kommer til å ødelegge for deg selv og forholdet om du gjør det.

Anonymkode: 25e02...8f3

• Liker 2
Skrevet
Smeltemann skrev (1 minutt siden):

Det høres ut som om du har tidenes dårligste selvbilde. Husk hun har levd et liv før hun traff deg. Tåler du ikke å høre at hun har kullet per, Pål og askeladden så ikke spør om hennes fortid. 

Hvorfor det?

Hvorfor ikke finne seg en dame som ikke Per, Pål, Askeladden, Dovregubben, Tyrihans, Tommeliten, Smørbukk, Veslefrikk, Kvitebjørn Kong Valemon, Kullbrenneren, Mumle Gåsegg, Syvende far i huset, Mannen som skulle stelle hjemme, De Tre Bukkene Bruse, og halvparten av alle underjordiske har fått tømme seg i?

Tror du ikke slike damer finnes?

AnonymBruker
Skrevet
Smeltemann skrev (10 minutter siden):

Det har jeg nok kanskje. Men knulling av normale folk du typ møter på byen takler jeg alt av. Det er den Tinder greia jeg sliter litt med. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det har jeg nok kanskje. Men knulling av normale folk du typ møter på byen takler jeg alt av. Det er den Tinder greia jeg sliter litt med. 

Det er normale folk på Tinder, det er jo akkurat det samme. 

Anonymkode: 93070...428

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ingen vil innrømme at de er på Tinder og er du så fordomsfull så skjønner jeg at hun nekter. Jeg har ENORM sexlyst, men har allikevel klart å leve i et dødt forhold lenge. Du skal være sjeleglad for at dama er interessert i deg og vil ha masse sex med deg. Ikke spør henne om fortiden, hvor mange hun hater hatt, Tinder osv. du kommer til å ødelegge for deg selv og forholdet om du gjør det.

Ja. Det er jeg også. Det er jeg sjeleglad for😍. Men tenker på den biten innimellom  alikevel. 

AnonymBruker
Skrevet

Det er normale folk på Tinder, det er jo akkurat det samme. 

Joda. Men tingen om å møtes for knulling bare for knullingens skyld da. Ganske upersonlig og ekkelt er det ikke

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja. Det er jeg også. Det er jeg sjeleglad for😍. Men tenker på den biten innimellom  alikevel. 

Slutt å tenke så mye. Vær glad du i stedet! Hvis du fortsetter å kverne på det og tar det opp kan hun bli så lei at hun til slutt bare pakker sekken og drar. La det ligge i ro og tenk heller på forholdet ditt og sexen.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Joda. Men tingen om å møtes for knulling bare for knullingens skyld da. Ganske upersonlig og ekkelt er det ikke

Akkurat det samme som folk gjør på byen?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Slutt å tenke så mye. Vær glad du i stedet! Hvis du fortsetter å kverne på det og tar det opp kan hun bli så lei at hun til slutt bare pakker sekken og drar. La det ligge i ro og tenk heller på forholdet ditt og sexen.

ÅÅja, sexen. Takk 😍😍

AnonymBruker
Skrevet

Min bestevenninne fant sin nye samboer på Tinder,etter ett veldig langt tidligere samboerskap.

Hun laget seg Tinderprofil nettopp for å finne en ny samboer som også intresserte seg for friluftsliv.

Tinder VAR en hook up app, men til slutt var alle der. Så de seriøse bruker den og. Det er ganske dødt på andre sjekkesider i forhold.

At DU har fordommer mot noe du ikke har prøvd en gang, sier jo mest om deg.

Anonymkode: 92257...933

• Liker 6
Gjest Smeltemann
Skrevet
ClausSaus skrev (11 minutter siden):

Hvorfor det?

Hvorfor ikke finne seg en dame som ikke Per, Pål, Askeladden, Dovregubben, Tyrihans, Tommeliten, Smørbukk, Veslefrikk, Kvitebjørn Kong Valemon, Kullbrenneren, Mumle Gåsegg, Syvende far i huset, Mannen som skulle stelle hjemme, De Tre Bukkene Bruse, og halvparten av alle underjordiske har fått tømme seg i?

Tror du ikke slike damer finnes?

Alle har en fortid, ikke alle har hatt gangbang med alle i Asbjørnsen og Moe.   Men det du synes er for ille kan jeg eve godt med og vise versa.  

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Det er jo det samme og raske med seg noen i taxi køen. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Akkurat det samme som folk gjør på byen?

Hvis de drar med seg en totalt fremmed. Ja.  

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvis de drar med seg en totalt fremmed. Ja.  

Ja, det er jo det folk gjør på byen 🙄

AnonymBruker
Skrevet

Min bestevenninne fant sin nye samboer på Tinder,etter ett veldig langt tidligere samboerskap.

Hun laget seg Tinderprofil nettopp for å finne en ny samboesom også intresserte seg for friluftsliv.

Tinder VAR en hook up mi app, men til slutt var alle der. Så de seriøse bruker den og. Det er ganske dødt på andre sjekkesider i forhold.

At DU har fordommer mot noe du ikke har prøvd en gang, sier jo mest om deg.

Anonymkode: 92257...933

Det er jo bra det da😍 har jo ikke fordommer. Det er jo det jeg spør om. Med den kåtskapen i kroppen. Er det da mulig. Eller juger ho meg rett opp i ansiktet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...