ClausSaus Skrevet 22. juni 2022 #41 Skrevet 22. juni 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Lurer på hvilket som er mest urealistisk. Anonymkode: 3a931...4c1 Ingen av delene er urealistiske. Men vanskelig å finne? Joda. Og det er derfor man ikke bare skal tro blindt på noen fordi de påstår ett eller annet.
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #42 Skrevet 22. juni 2022 Jeg møtte kjæresten min på Tinder. Vi er voksne begge to. Jeg ut aldri hatt så lyst på noen, som jeg har på ham. Jeg vil ha ham absolutt hele tiden. Jeg ville blitt oppriktig lei meg om han trakk meg i tvil fordi vi møttes på Tinder av alle ting. Anonymkode: b400e...303 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #43 Skrevet 22. juni 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det er faktisk forsket på. Menn er sjalu på sex, damer på emosjonelt plan. For en dame er det verre om en mann får følelser for en annen, for mannen er det verst om hun har hatt sex med en. Dette er vanskelig for menn å forstå... Anonymkode: 92257...933 Total forståelse for den 😂 Anonymkode: 9868c...362
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #44 Skrevet 22. juni 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Alle har en fortid. Det vet jeg veldig godt😜. Å ha vært innom Tinder er vel forsåvidt greit. Men hvis det hun sier ikke har skjedd. Har skjedd da. Så er hun vel kanskje ikke helt ærlig. Så det er det jeg spør om. Er det mulig, med den kåtskapen og sexlysten. Å være på Tinder i nesten to år. Uten at det skulle bli no happenings av det? Anonymkode: 9868c...362 Det er nå bare hun som vet det, det kan ikke vi svare på. Det er fullt mulig å være på Tinder I årevis uten å ha sex med noen der. Anonymkode: 93070...428
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #45 Skrevet 22. juni 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg kan vel bare fortelle fra mitt ståsted. Jeg ble misbrukt som barn og jeg tror det har mye å si for hvordan jeg var i tenårene og ung voksen. Jeg var jomfru til jeg var 17 og med min første kjæreste. Vi var sammen I 5 år, men sex var liksom bare noe jeg ble med på. Lite utforskende sex og kun hans tømming det handlet om. Mitt neste forhold var det samme. Jeg rakk flere dates i mellom tiden, men jeg har alltid vært forsiktig med sex. Jeg kunne fint sove med en date hver helg i mange uker før jeg tillot noe. Jeg har ikke hatt fyllesex eller tilfeldige ligg, jeg føler det er en ekkel greie. Så var jeg i et forhold i 3 år der han ikke var interessert i sex, så det var vel egentlig to venner som bodde sammen. Så møter jeg en fyr, sjenert type - men et problematisk liv. Han tente en gnist i meg som jeg aldri har opplevd før. Det var første gang i mitt liv at jeg opplevde følelsen av å bare måtte gå bort å prate med en fremmed. Kun av hans utseende. Jeg dro med en gang etterpå, like redd for fyllerør. Nå har vi 4 år sammen, et barn på 1 år og vært samboere i 3.5 år. Vi har sex daglig! Jeg får lyst så fort han går inn i rommet. Bare tanken på han, lukten av han, våt med en gang. Jeg som har måtte bruke glidemiddel store deler av livet og nå er det byttet ut med et håndkle for å beholde friksjon. Selv i graviditeten hadde vi sex minst annen hver dag. Hva skjedde med meg? Once in a lifetime føler jeg. Fra tørr, ingen lyst og sex fordi det har man i et forhold og til dette. Min samboer klarer ikke tro meg på hvordan jeg var før heller. Anonymkode: fe0a8...ca1 Ja. Gratulerer til deg. Flott svar😍 så det er mulig mener du. mulig at jeg tente dette i henne å det virkelig er meg hun har lyst på Anonymkode: 9868c...362
ClausSaus Skrevet 22. juni 2022 #46 Skrevet 22. juni 2022 (endret) AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg møtte kjæresten min på Tinder. Vi er voksne begge to. Jeg ut aldri hatt så lyst på noen, som jeg har på ham. Jeg vil ha ham absolutt hele tiden. Jeg ville blitt oppriktig lei meg om han trakk meg i tvil fordi vi møttes på Tinder av alle ting. Anonymkode: b400e...303 Hvorfor det? Du skal alltid være skeptisk til nye potensielle partnere du møter i starten. For det er mye drittfolk der ute, og i starten vet du ikke hva du har med å gjøre. Hva ville alternativet være? Å bare stole blindt på folk du ikke kjenner som du møter på en dating-app…? Endret 22. juni 2022 av ClausSaus
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #47 Skrevet 22. juni 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Hehe... Menn vil ha sexgudinner men de kan kun være slik sammen med dem, ingen andre. Anonymkode: 3a931...4c1 Ja takk😍😂 neida. Kan ha vært sexgudinner for andre også. Men Tinder, vær så snill a🤮🤢 Anonymkode: 9868c...362
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #48 Skrevet 22. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja takk😍😂 neida. Kan ha vært sexgudinner for andre også. Men Tinder, vær så snill a🤮🤢 Anonymkode: 9868c...362 Du må jobbe med holdningene dine. Anonymkode: 93070...428 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #49 Skrevet 22. juni 2022 ClausSaus skrev (3 minutter siden): Hvorfor det? Du skal alltid være skeptisk til nye potensielle partnere du møter i starten. For det er mye drittfolk der ute, og i starten vet du ikke hva du har med å gjøre. Hva ville alternativet være? Å bare stole blindt på folk du ikke kjenner som du møter på en dating-app…? Nå er du innpå noe😁😁 stoler ikke på den møkka der i hele tatt. Anonymkode: 9868c...362
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #50 Skrevet 22. juni 2022 Du vet jo ikke hva Tinder er ennå TS..... Du tror det er en puleapp, selv om flere har forklart deg at det ikke er det mer. Om du tror kjæresten din er en gratishore, så får du si det til hun. Så slipper du jo ha noen kjæreste Vanskelig å finne seg ei jomfru når man selv har fått BARN. Anonymkode: 92257...933 2
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #51 Skrevet 22. juni 2022 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Alle har en fortid. Det vet jeg veldig godt😜. Å ha vært innom Tinder er vel forsåvidt greit. Men hvis det hun sier ikke har skjedd. Har skjedd da. Så er hun vel kanskje ikke helt ærlig. Så det er det jeg spør om. Er det mulig, med den kåtskapen og sexlysten. Å være på Tinder i nesten to år. Uten at det skulle bli no happenings av det? Anonymkode: 9868c...362 Det er fullt mulig. Har selv vært på Tinder et par år og har aldri møtt noen kun for sex. Har derimot datet, over flere måneder. Jeg har høy sexlyst. Med den rette kan jeg lett ha sex flere ganger om dagen. Men klarer meg også helt fint uten. Synes det er helt tragisk inntrykk du har av Tinder, mange helt normale mennesker der. Herlighet så usikker du virker. Enormt turn off for de aller fleste... Vær glad for at du har funnet en dame som vil være sammen med deg. Forstår virkelig ikke hvorfor det har noe å si hva hun har gjort før hun møtte deg. Er ikke det viktigste hvordan hun er sammen med deg og behandler deg?? Anonymkode: 937ac...d72 3
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #52 Skrevet 22. juni 2022 Du må gå ut ifra at alle damene som er på Tinder har en body count som ikke ligner grisen. Men gjør det noe da? Kan du ikke bare ha det gøy? Må du gjøre kjæreste av henne? Du har allerede formert deg, og du har vært igjennom hele kjæreste-samboer-greia før. Har du ikke lært noe av det? Hun er kåt som faen på deg nå fordi hun ikke helt har deg. Så hold det på det nivået, og slutt å legge deg opp i ting som ikke spiller noen rolle for en sånn, litt løsere relasjon. "Hun er ikke din, det er bare din tur". Nyt det, ha det gøy med det, men også husk det. Anonymkode: 0d11a...772 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #53 Skrevet 22. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du vet jo ikke hva Tinder er ennå TS..... Du tror det er en puleapp, selv om flere har forklart deg at det ikke er det mer. Om du tror kjæresten din er en gratishore, så får du si det til hun. Så slipper du jo ha noen kjæreste Vanskelig å finne seg ei jomfru når man selv har fått BARN. Anonymkode: 92257...933 Nei. Det vet jeg ikke. Går bare utifra hva andre sier om det. Å det virker vel rimelig greit😁 tror absolutt ikke hun er en gratishore. Ikke nære engang. Å ha sex er vel godt for alle å enhvær. Men det handler vel i bunn og grunn om ærlighet og mulig løgn for min del da. Anonymkode: 9868c...362
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #54 Skrevet 22. juni 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det er fullt mulig. Har selv vært på Tinder et par år og har aldri møtt noen kun for sex. Har derimot datet, over flere måneder. Jeg har høy sexlyst. Med den rette kan jeg lett ha sex flere ganger om dagen. Men klarer meg også helt fint uten. Synes det er helt tragisk inntrykk du har av Tinder, mange helt normale mennesker der. Herlighet så usikker du virker. Enormt turn off for de aller fleste... Vær glad for at du har funnet en dame som vil være sammen med deg. Forstår virkelig ikke hvorfor det har noe å si hva hun har gjort før hun møtte deg. Er ikke det viktigste hvordan hun er sammen med deg og behandler deg?? Anonymkode: 937ac...d72 Har vel kanskje et litt trangsynt syn på Tinder ja. Det er fult mulig. Det har ikke så mye og si hva hun gjorde før hun traff meg?? Men det er viktig for meg om hun er ærlig eller ikke. Det var det jeg ville frem til😁. Men ja, skal prøve å legge det av meg. Takk for godt svar Anonymkode: 9868c...362
ClausSaus Skrevet 22. juni 2022 #55 Skrevet 22. juni 2022 (endret) AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Nei. Det vet jeg ikke. Går bare utifra hva andre sier om det. Å det virker vel rimelig greit😁 tror absolutt ikke hun er en gratishore. Ikke nære engang. Å ha sex er vel godt for alle å enhvær. Men det handler vel i bunn og grunn om ærlighet og mulig løgn for min del da. Anonymkode: 9868c...362 Jeg ser jo hvor dette er på vei hen… Vel, ta ihvertfall med deg et godt råd på veien: Kvinner respekterer ikke en mann som ikke respekterer seg selv. Du får ingen stjerne i margen for å gå på kompromiss med deg selv, og brette deg over baklengs for å tilpasse deg henne, i forsøk på å være "snill". Hva du istedet får? Tenk tilbake på ditt forrige forhold… Endret 22. juni 2022 av ClausSaus
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #56 Skrevet 22. juni 2022 ClausSaus skrev (3 minutter siden): Jeg ser jo hvor dette er på vei hen… Vel, ta ihvertfall med deg et godt råd på veien: Kvinner respekterer ikke en mann som ikke respekterer seg selv. Du får ingen stjerne i margen for å gå på kompromiss med deg selv, og brette deg over baklengs for å tilpasse deg henne, i forsøk på å være "snill". Hva du istedet får? Tenk tilbake på ditt forrige forhold… Ja. Fortell meg hvor det er på vei? Hun respekterer faktisk meg stort. Og jeg respekterer henne stort. mitt forrige forhold. Nei takk. Det orker jeg ikke å tenke på😂😂 Anonymkode: 9868c...362
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #57 Skrevet 22. juni 2022 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Nei. Det vet jeg ikke. Går bare utifra hva andre sier om det. Å det virker vel rimelig greit😁 tror absolutt ikke hun er en gratishore. Ikke nære engang. Å ha sex er vel godt for alle å enhvær. Men det handler vel i bunn og grunn om ærlighet og mulig løgn for min del da. Anonymkode: 9868c...362 Det der har du kommunisert på en særdeles dårlig måte, du har fremstilt det som at det er avgjørende om hun har hatt sex med noen på Tinder. Anonymkode: 93070...428 2
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #58 Skrevet 22. juni 2022 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Du må gå ut ifra at alle damene som er på Tinder har en body count som ikke ligner grisen. Men gjør det noe da? Kan du ikke bare ha det gøy? Må du gjøre kjæreste av henne? Du har allerede formert deg, og du har vært igjennom hele kjæreste-samboer-greia før. Har du ikke lært noe av det? Hun er kåt som faen på deg nå fordi hun ikke helt har deg. Så hold det på det nivået, og slutt å legge deg opp i ting som ikke spiller noen rolle for en sånn, litt løsere relasjon. "Hun er ikke din, det er bare din tur". Nyt det, ha det gøy med det, men også husk det. Anonymkode: 0d11a...772 Hva mener du med body count? Jeg har jo ikke vært der inne selv. vi har ikke en løsere relasjon😂 vi har vært par i ca halvt år. Og ho blir ikke no mindre kåt med tiden for å si det sånn😁 Anonymkode: 9868c...362
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #59 Skrevet 22. juni 2022 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Det er nå bare hun som vet det, det kan ikke vi svare på. Det er fullt mulig å være på Tinder I årevis uten å ha sex med noen der. Anonymkode: 93070...428 Skriver under på denne. Hatt tinder dritlenge, men ligger ikke med folk fra tinder sånn uten videre. Skal mye til, jeg er kresen og har lov til å være kjip og kresen. Akkurat som alle andre. For meg er ikke tinder en knulle-app, men jeg ser jo helt klart at mange menn kun bruker den som det. Anonymkode: 2b759...f2d 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #60 Skrevet 22. juni 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Det der har du kommunisert på en særdeles dårlig måte, du har fremstilt det som at det er avgjørende om hun har hatt sex med noen på Tinder. Anonymkode: 93070...428 Ikke sånn jeg leser det. Men Da har jeg kanskje ordlagt meg litt rart. Men er løgn og bedrag jeg vil frem til. Om det er om det ene eller andre er vel en drit. Løgn er løgn. Ærlighet er det jeg trenger😁 Anonymkode: 9868c...362
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå