Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ja, det er jo det folk gjør på byen 🙄

Anonymkode: 93070...428

Er vel ganske mange kjente på byen også vel 😂

Anonymkode: 9868c...362

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er vel ganske mange kjente på byen også vel 😂

Joda, men nå var det snakk om "noen man møter på byen". Det kan jo hende man treffer på en gammel klassekompis man blir med hjem, men det skjer vel oftere at man treffer vedkommende for første gang den kvelden. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Smeltemann skrev (9 minutter siden):

Alle har en fortid, ikke alle har hatt gangbang med alle i Asbjørnsen og Moe.   Men det du synes er for ille kan jeg eve godt med og vise versa.  

Det er jo det samme og raske med seg noen i taxi køen. 

Ja. Sant. Det. Det er sånn jeg skal tenke ja 😂

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Damer er ikke som menn.

Vi blir ikke kåte av å se på en random fyr, eller av å få melding av en.

Mange damer er kåte i forhold, nettopp pga av at de er i ett forhold. Fyren bryr seg.

Damer som ligger rundt med veldig mange, har som regel endel issues fra barndom ect.

Anonymkode: 92257...933

AnonymBruker
Skrevet

Alle jeg kjenner som har fått kjæreste/samboer de siste 5-6 årene har funnet vedkommende på Tinder. Folk fra 28 til 60 år. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

trollolololol

Anonymkode: 140a8...065

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Damer er ikke som menn.

Vi blir ikke kåte av å se på en random fyr, eller av å få melding av en.

Mange damer er kåte i forhold, nettopp pga av at de er i ett forhold. Fyren bryr seg.

Damer som ligger rundt med veldig mange, har som regel endel issues fra barndom ect.

Takk. Denne trengte jeg😍 for jeg føler virkelig jeg bryr meg. Og legger ned masse tid på det.   Det er denne dama jeg vil  ha. Vil bare ha ting ut av hodet  

AnonymBruker
Skrevet

du er bare gammeldags. skulle tro vi bodde i middelalderen og ikke i Norge 2022

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

du er bare gammeldags. skulle tro vi bodde i middelalderen og ikke i Norge 2022

😂😂😂 

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Det er jo bra det da😍 har jo ikke fordommer. Det er jo det jeg spør om. Med den kåtskapen i kroppen. Er det da mulig. Eller juger ho meg rett opp i ansiktet?

Hvorfor er du så redd for å ha "fordommer"…?

Du har lov til å ha nøyaktig de preferansene du har, og du har overhodet ingen plikt til å rettferdiggjøre dem ovenfor noen.

Vet du ikke at uttrykket "fordommer" bare er et forsøk på shaming? En manipulativ hersketeknikk for å få deg til å gå på tvers av dine egne grenser og ønsker?

Du gjør som du vil. Men ha nå for Guds skyld ryggrad til ihvertfall å kaste henne ut den dagen du eventuelt finner ut at hun løy til deg.

For beholder du henne da vil det gå som sist.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jo. Det er sikkert mange normale der. Men selve Tinder da. Tenker vel kanskje ikke at det er riktig måte å møte en hokk-up på da 😁

For deg, kanskje ikke. For henne, kanskje. Hvorfor skal du henge deg opp i det? Alle har en fortid

Anonymkode: e432c...4a4

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
ClausSaus skrev (2 minutter siden):

Hvorfor er du så redd for å ha "fordommer"…?

Du har lov til å ha nøyaktig de preferansene du har, og du har overhodet ingen plikt til å rettferdiggjøre dem ovenfor noen.

Vet du ikke at uttrykket "fordommer" bare er et forsøk på shaming? En manipulativ hersketeknikk for å få deg til å gå på tvers av dine egne grenser og ønsker?

Du gjør som du vil. Men ha nå for Guds skyld ryggrad til ihvertfall å kaste henne ut den dagen du eventuelt finner ut at hun løy til deg.

For beholder du henne da vil det gå som sist.

Ja. Det er akkuratt det😍

Skrevet

Tråden er ryddet for brukerdebatt, brukerangrep og svar til dette. Elaine Marley, mod. 

AnonymBruker
Skrevet

Det er faktisk forsket på.

Menn er sjalu på sex, damer på emosjonelt plan.

For en dame er det verre om en mann får følelser for en annen, for mannen er det verst om hun har hatt sex med en.

Dette er vanskelig for menn å forstå...

AnonymBruker
Skrevet

Hehe... Menn vil ha sexgudinner men de kan kun være slik sammen med dem, ingen andre.

Anonymkode: 3a931...4c1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
ClausSaus skrev (48 minutter siden):

Hvorfor det?

Hvorfor ikke finne seg en dame som ikke Per, Pål, Askeladden, Dovregubben, Tyrihans, Tommeliten, Smørbukk, Veslefrikk, Kvitebjørn Kong Valemon, Kullbrenneren, Mumle Gåsegg, Syvende far i huset, Mannen som skulle stelle hjemme, De Tre Bukkene Bruse, og halvparten av alle underjordiske har fått tømme seg i?

Tror du ikke slike damer finnes?

Lurer mer på om tilsvarende menn finnes. Menn flest virker å ha ligget med absolutt alle de har hatt sjans på.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hehe... Menn vil ha sexgudinner men de kan kun være slik sammen med dem, ingen andre.

Jepp – og kvinner vil ha menn med muligheter, som ikke benytter seg av dem.

Det er da ingenting nytt ved dette…?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

For deg, kanskje ikke. For henne, kanskje. Hvorfor skal du henge deg opp i det? Alle har en fortid

Anonymkode: e432c...4a4

Alle har en fortid. Det vet jeg veldig godt😜. Å ha vært innom Tinder er vel forsåvidt greit. Men hvis det hun sier ikke har skjedd. Har skjedd da. Så er hun vel kanskje ikke helt ærlig. Så det er det jeg spør om. Er det mulig, med den kåtskapen og sexlysten. Å være på Tinder i nesten to år. Uten at det skulle bli no happenings av det?

AnonymBruker
Skrevet
ClausSaus skrev (1 minutt siden):

Jepp – og kvinner vil ha menn med muligheter, som ikke benytter seg av dem.

Det er da ingenting nytt ved dette…?

Lurer på hvilket som er mest urealistisk.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hei. Mann 37 år her. Ble dumpa av dama som jeg var samboer med i 15 år og har to flotte barn med (eller det vil si at hun begynte å være utro mot meg over en vis tid og ga faen i meg etter det). Dette gjorde at jeg mista helt troen på meg selv. Mista selvtilliten helt Og hadde sveldig lyst til å være i forhold med noen egentlig. Etter to år som singel (nekta og bruke Tinder da jeg egentlig synes det bare er ekkelt å nasty).  Møter jeg en dame, jeg har ikke selv vært med noen i mellomtiden, har bare vært langt nede. Hun får meg opp igjen og inn i varmen. Opp og Tilbake der jeg hører hjemme. Virkelig bra dame å alt er tipp topp. Å hun gir meg alt det jeg trenger å litt til.  Denne dama er ekstremt kåt, Har lyst på meg hele tiden, vil ha sex mange ganger i døgnet, er generelt ekstremt sexlysten.  Tingen er at når vi traff hverandre de første mnd. Så var Tinder noe av det første jeg ville snakke om. Få alt av Tindershit opp og ut av verden (siden jeg selv synes Tinder er nasty, og ikke vil være sammens med en som har flydd rundt på Tinder å blitt brukt til både det ene å det andre). Hun var nemlig frem og tilbake på Tinder i nesten to år. Hun sier selv at hun ikke har utført noen som helst på Tinder. Verken det ene eller andre. Vi har vært par nå i ca ett år. Jeg tenker mye på dette nå i ettertid.  Hun sier det er jeg som gir henne denne sexlysten å kåtheten. Er det virkelig mulig at jeg vekker denne enorme sexlysten?  Er det virkelig mulig at hun ikke har foretatt seg noen som helst ting på Tinder i løpet av de 2 årene? Eller juger hun meg rett opp i trynet? ( med tanke på den enorme sexlysten)?  Er det bare jeg som flipper ut?  Eller må jeg bare tenke at jeg har det helt jævlig bra nå?  

(Er det bare jeg som synes hele Tinder greia er ekkelt å nasty?)

Jeg kan vel bare fortelle fra mitt ståsted.

Jeg ble misbrukt som barn og jeg tror det har mye å si for hvordan jeg var i tenårene og ung voksen. Jeg var jomfru til jeg var 17 og med min første kjæreste. Vi var sammen I 5 år, men sex var liksom bare noe jeg ble med på. Lite utforskende sex og kun hans tømming det handlet om. 

Mitt neste forhold var det samme. Jeg rakk flere dates i mellom tiden, men jeg har alltid vært forsiktig med sex. Jeg kunne fint sove med en date hver helg i mange uker før jeg tillot noe. Jeg har ikke hatt fyllesex eller tilfeldige ligg, jeg føler det er en ekkel greie. 

Så var jeg i et forhold i 3 år der han ikke var interessert i sex, så det var vel egentlig to venner som bodde sammen.

Så møter jeg en fyr, sjenert type - men et problematisk liv. Han tente en gnist i meg som jeg aldri har opplevd før. Det var første gang i mitt liv at jeg opplevde følelsen av å bare måtte gå bort å prate med en fremmed. Kun av hans utseende. Jeg dro med en gang etterpå, like redd for fyllerør. 

Nå har vi 4 år sammen, et barn på 1 år og vært samboere i 3.5 år. Vi har sex daglig! Jeg får lyst så fort han går inn i rommet. Bare tanken på han, lukten av han, våt med en gang. Jeg som har måtte bruke glidemiddel store deler av livet og nå er det byttet ut med et håndkle for å beholde friksjon. Selv i graviditeten hadde vi sex minst annen hver dag. 

Hva skjedde med meg? Once in a lifetime føler jeg. Fra tørr, ingen lyst og sex fordi det har man i et forhold og til dette. Min samboer klarer ikke tro meg på hvordan jeg var før heller. 

Anonymkode: fe0a8...ca1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...