AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #1 Del Skrevet 21. juni 2022 Hei! Jeg lurer rett og slett på hva som er grunnen til at akkurat du valge å ha et barnefritt bryllup? 😃 Anonymkode: 759c4...5f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 Populært innlegg #2 Del Skrevet 21. juni 2022 Fordi søsteren min ikke hadde det, og det var kaos og skriking og unger som ikke klarte å sitte stille I flere timer mens det holdes taler og spises. Anonymkode: e8d19...1ac 56 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 Populært innlegg #3 Del Skrevet 21. juni 2022 Fordi: jeg har ikke barn selv og ønsker ikke ungeskrik i mitt bryllup. Anonymkode: 0658b...cbe 50 1 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #4 Del Skrevet 21. juni 2022 Fordi vi ikke vil passe på barn denne kvelden, men fokusere på å kose oss med barnefri Vi har egne barn og har massevis av barnebursdager og andre festdager tilpasset barn hele året, så bryllupet vårt skal det ikke være barnevennlig. Bryllupsfest med lang middag ved bordet, taler og alkohol er ikke noen gøy fest for barn. Anonymkode: 9cf1e...1ee 43 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #5 Del Skrevet 21. juni 2022 Jeg valgte det for å slippe alt maset barn innebærer. Anonymkode: b67a1...2b5 12 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamasitas Skrevet 21. juni 2022 #6 Del Skrevet 21. juni 2022 Hadde også ønsket barnefritt hvis man ikke selv har barn. Har man barn er det bare merkelig uten de der😊 Men tror ikke mange gjør det slik da. Men at barna er til et visst klokkeslett f.eks 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #7 Del Skrevet 21. juni 2022 Takk for svar! Er enig i at det fort kan bli litt høylytt med barn tilstedet. Samtidig så vet jeg at en del potensielle gjester har problemer med å få noen til å passe barna. Vil jo helst ha alle med. Tenkte i utgangspunktet på at de kunne bli til en viss tid, men igjen poenget med taler og lang middag... Ts Anonymkode: 759c4...5f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #8 Del Skrevet 21. juni 2022 Just now, Mamasitas said: Hadde også ønsket barnefritt hvis man ikke selv har barn. Har man barn er det bare merkelig uten de der😊 Men tror ikke mange gjør det slik da. Men at barna er til et visst klokkeslett f.eks Hvorfor skulle det være merkelig? Jeg synes ikke det var merkelig og har vært i flere andre bryllup der de som gifter seg har barn uten at de er med på festen. Vielsen er en annen ting, der var barna med, men så hjem med morsom barnevakt for å slippe en kjedelig voksenfest, og at vi voksne kunne slappe av uten å passe på barna Anonymkode: 9cf1e...1ee 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #9 Del Skrevet 21. juni 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Takk for svar! Er enig i at det fort kan bli litt høylytt med barn tilstedet. Samtidig så vet jeg at en del potensielle gjester har problemer med å få noen til å passe barna. Vil jo helst ha alle med. Tenkte i utgangspunktet på at de kunne bli til en viss tid, men igjen poenget med taler og lang middag... Ts Anonymkode: 759c4...5f4 Alle jeg kjenner med barn har en svigermor eller lignende som kan passe barna mens foreldrene er i bryllup. Anonymkode: b67a1...2b5 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #10 Del Skrevet 21. juni 2022 Jeg syns det er stusslig at ikke barna skal få oppleve bryllup og jeg. For meg er det familiefest og da blir det rart og utelate unger. Tenk på erfaringer og opplevelsen det er for et barn! Anonymkode: 64ee3...f2a 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #11 Del Skrevet 21. juni 2022 Fordi en ikke vil ha masse mas og tjas under middagen, kanskje? Slitsomt med barn som løper omkring og voksende som løper haltende etter under en lang middag med flere retter og taler. Har vært i flere bryllup hvor barn til brudeparet bare har vært med til vielsen, men ikke på festen. Anonymkode: aac27...d4e 15 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamasitas Skrevet 21. juni 2022 #12 Del Skrevet 21. juni 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvorfor skulle det være merkelig? Jeg synes ikke det var merkelig og har vært i flere andre bryllup der de som gifter seg har barn uten at de er med på festen. Vielsen er en annen ting, der var barna med, men så hjem med morsom barnevakt for å slippe en kjedelig voksenfest, og at vi voksne kunne slappe av uten å passe på barna Anonymkode: 9cf1e...1ee Ser den😊 ville kanskje hatt de der til middag men det er nå meg. Er vel alt etter hva man ønsker. Ville uansett ikke hatt barna der det serveres alkohol. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #13 Del Skrevet 21. juni 2022 Just now, AnonymBruker said: Takk for svar! Er enig i at det fort kan bli litt høylytt med barn tilstedet. Samtidig så vet jeg at en del potensielle gjester har problemer med å få noen til å passe barna. Vil jo helst ha alle med. Tenkte i utgangspunktet på at de kunne bli til en viss tid, men igjen poenget med taler og lang middag... Ts Anonymkode: 759c4...5f4 Hvis du skal ha barn på festen må det være tilrettelagt for det slik at ikke foreldrene må bruke hele festen på å passe på at barna oppfører seg og har det bra, også må dra tidlig hjem :) feks ha et eget rom på lokalet med barnebuffet, leker, videospill og en barnevakt. Jeg er mye mer komfortabel med å la barna være hjemme med besteforeldre når jeg skal på fest Anonymkode: 9cf1e...1ee 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #14 Del Skrevet 21. juni 2022 Alkohol. Anonymkode: 7a815...caa 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #15 Del Skrevet 21. juni 2022 Just now, AnonymBruker said: Jeg syns det er stusslig at ikke barna skal få oppleve bryllup og jeg. For meg er det familiefest og da blir det rart og utelate unger. Tenk på erfaringer og opplevelsen det er for et barn! Anonymkode: 64ee3...f2a Det er SÅ mange andre fester og anledninger som barn er med på og som er bedre tilrettelagt for barn, så ser ingen grunn til å ta de med på absolutt alt men det er jo opp til brudeparet - ønsker man en barnefri voksenfest eller en familiefest? Folk er forskjellige! Anonymkode: 9cf1e...1ee 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #16 Del Skrevet 21. juni 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Hei! Jeg lurer rett og slett på hva som er grunnen til at akkurat du valge å ha et barnefritt bryllup? 😃 Anonymkode: 759c4...5f4 Vi hadde ikke barn selv. Det var et tradisjonelt bryllup med middag i ørten timer og en del alkohol. En del taler. Barn hadde kjedet seg og forstyrret andre gjester. Anonymkode: 1fc64...332 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
grønnball Skrevet 21. juni 2022 #17 Del Skrevet 21. juni 2022 Bryllupsfest er for voksne, og det blir også servert alkohol. barn forstår ikke så godt konseptet med bryllup uansett. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #18 Del Skrevet 21. juni 2022 2 minutter siden, Mamasitas said: Ser den😊 ville kanskje hatt de der til middag men det er nå meg. Er vel alt etter hva man ønsker. Ville uansett ikke hatt barna der det serveres alkohol. Middag i bryllup er ofte flere timer lang, og det er kjedelig å måtte dra hjem før kakene fordi barna er lei. 😕 Men er det eget opplegg for barna er det jo en mulighet. Anonymkode: 9cf1e...1ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 21. juni 2022 #19 Del Skrevet 21. juni 2022 Når havnet vi der at man må forsvare at en fest bare er for voksne? Alt i verden er ikke tilpasset, tilrettelagt og beregnet for barn, og det er helt legitimt å ønske seg en feiring uten dem. At andre har barnevaktbehov er ikke vertskapets ansvar. 28 1 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #20 Del Skrevet 21. juni 2022 Enkelt og greit fordi jeg ikke har barn selv. Hadde et lite bryllup, og ingen av gjestene hadde små barn heller så det var ikke noe å tenke over engang. Anonymkode: c3032...326 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå