Gå til innhold

Emilie Voe Nereng

Fremhevede innlegg

Skrevet
Diamant20 skrev (På 25.9.2024 den 21.46):

Jeg har sluttet å følge henne, når hun forsvarer å eksponere barn og tidligere har negativ til skjerping av reklamemerking i SoMe gidder ikke jeg å følge lengre. Mange andre som også lager god mat og kan inspirere med trening

Og det morsomste er at Emilie kritiserte Sophie Elise stadig vekk på bloggen før den ble lagt ned.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det bare meg eller har hun vært borte fra snap i flere dager nå? 

• Liker 2
Skrevet
Guido skrev (På 21.1.2026 den 19.32):

Er det bare meg eller har hun vært borte fra snap i flere dager nå? 

Kanskje hun har fått sett mange negative reaksjoner, sikkert fått beskjed av gubben om og roe ned.

Gjest Queen19
Skrevet
Volvoaz1991 skrev (Akkurat nå):

Kanskje hun har fått sett mange negative reaksjoner, sikkert fått beskjed av gubben om og roe ned.

Har problemer med å tro det, han elsker jo oppmerksomheten hun får, da drypper det jo litt over på han også. 

Gjest Xstrella
Skrevet

Hun er på Vixen. Stivsminket og skikkelig dollet opp.

Skrevet
Xstrella skrev (36 minutter siden):

Hun ble det hun sa hun aldri ville bli, en sellout ute etter og tjene store summer.

• Liker 14
Skrevet
Xstrella skrev (7 timer siden):

Klart hun er på Vixen? Hun lever av å være influenser og er selvsagt der det skjer. Og stivsminket og dollet opp? Hun har pyntet seg, til liks med alle andre. Hun så smashing ut. 

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet
Hallepalle2 skrev (På 24.1.2026 den 3.01):

Klart hun er på Vixen? Hun lever av å være influenser og er selvsagt der det skjer. Og stivsminket og dollet opp? Hun har pyntet seg, til liks med alle andre. Hun så smashing ut. 

Hva med den kleine blazeren hvor puppene var nesten synlige?

sal09596.jpg?v=1

Det der er så latterlig hun er blitt så pr kåt, og skal vise frem kroppen etter suksessen med matboken...

• Liker 7
Skrevet

Jeg hadde stor respekt for Emilie i perioden 2009-2014, når hun lagde sminkevideoer og pratet om personlige ting. Feks spiseforstyrrelsen og sminkeavhenigheten pga dårlig selvtillit, men i 2015 når Emilie la ned bloggen og tok pause ifra youtube så datt interessen vekk.

Når hun gjorde comeback i 2021 så tenkte jeg "VOE med matbok kult", og så for meg en mer positiv og oppegående Emilie. Men når hun ble sammen med han Michael og fikk tik tok så ble hun helt forandret, arrogant og skrytete tenkte "hva har skjedd med deg?". 

Emilie mislikte slike mennesker og sverget på og aldri bli slik, så ble hun det og faktisk en av norges værste. Feks anbefaler alle og handle på meny ja for det har vi råd til Emilie?, og ikke alle har råd til og bo i oslo liksom. Når du sa at alle unge burde flytte til oslo, fordi det er så flott der HEH vet du leie prisene der?.

Nei selvsagt ikke for du bor i en dritsvær leilighet i oslo, du med alle dine millioner og kjendisstatus fikk selvsagt lån uten problem. Og nei jeg er ikke misunnelige på henne men jeg syns at hun burde gå i seg selv, og se hvordan hun oppfører seg spesielt angående Henrik Troy. 

Du tok deg så nær av spøken hans og la ut den kleine kommentaren, og responsen til hans svar var enda kleinere. Jeg har mistet all respekt for henne, gen Z forguder henne og det er fint for dem.

Men for oss som var der når hun debuterte, vi hadde en kul opplevelse med den flotte og modne attituden og saklige synspunktene, så det er skuffende og se hvor PR kåt og selvdigger hun har blitt. Kul blazer Emilie men litt vel avslørende eller?, vurderer du og bli nakenmodell. PS du burde beklage offentlig til Henrik Troy.

82729698.webp

cueres_scp-mangler_navn_lJKJ2PF67_s.jpg

sal09596.webp

• Liker 13
  • Nyttig 17
Skrevet

Hun oppfører seg vel som cirka alle andre influensere, uten bakkekontakt og med et forbruk de færreste kan matche. Det er nok et ganske tomt liv. 

Samtidig klarer jeg ikke å bli provosert. Hun har jobbet for pengene (det er frivillig å følge med?) og lever deretter. 

• Liker 24
  • Nyttig 9
Skrevet

Emilie Nereng har i det minste utdanning i ernæring. 

• Liker 8
  • Nyttig 5
Skrevet

Altså, på tide og puste og logge av litt :) Liker Emilie jeg!

• Liker 15
  • Nyttig 1
Skrevet

Synes hun virker mye mer oppegående enn de fleste andre influencere, hun har da ihvertfall noe i hodet 

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet

Hun er et forretningskvinne som håver inn penger men som ikke gjør en flue fortred.

• Liker 14
  • Nyttig 1
Skrevet

Tenker hun er ganske rå jeg. Hun skylder Henrik Troy null og nada.

Tenker du kan gå en liten tur i deg selv her, for hun har en av de sunnere holdningene av mengden av påvirkere. 

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet

Du hadde hatt godt av å gå deg en tur.

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet

Det er jo slike som deg som gjør at slike som henne tjener millioner. Dere sitter der år etter år, leser og irriterer dere, mens hun hover inn penger.

Jeg ler med bloggere og only fans damene. Helt gull å tjene penger på andres dumskap og misnøye🎉

• Liker 4
  • Nyttig 6
Skrevet

Tror neppe Emilie leser her inne og tenker "oi, ja sannelig må jeg begynne å oppføre meg og leve annerledes! Jeg skal slutte å sprade rundt på rød løper i små plagg og anbefale andre å leve livet som meg! Faktisk skal jeg slutte å være influenser, for dette går jo ikke an!"

Influensere lever av å påvirke andre og tjener penger på det. At du og andre reagerer, omså negativt, på det de sier og gjør, betyr penger i kassa for dem. Hvis du irriterer deg over influensere, så er det beste å bare overse dem. Ikke følg dem, ikke snakk om dem, og i hvert fall ikke skriv om dem på nett. All oppmerksomhet er potensielt mer penger til dem, da det holder dem relevante, så det beste er å slutte å bry seg om dem.

Jeg bryr meg døyten om influensere, og det er ganske deilig. Hvorfor skal jeg lytte til dem? Jeg synes det er helt tullete at noen faktisk har som yrke å late som om de er bedre og lykkeligere mennesker enn andre.

• Liker 4
Skrevet

Jeg liker Emilie godt jeg, synes hun fremstår som søt og morsom 😊

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Hun har alltid vært sånn, det vet alle som er fra samme sted som henne.  Så intet nytt der

• Liker 7
  • Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...