Gå til innhold

Emilie Voe Nereng

Fremhevede innlegg

Skrevet
Anim92 skrev (4 timer siden):

Dette må da kåres til KGs mest snobbete kommentar 😂😂

Enig. legger meg flat! 

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Lefsebussen skrev (2 timer siden):

Jeg synes det ikke er så mange av de designer-veskene som er så fine. Men den E fikk synes jeg var flott!

Hvilken fikk hun?

Gjest Helene J.
Skrevet
VetAlt skrev (21 timer siden):

Hun er flat også....🦉🦉

E er naturlig og fin, hun! 

Skrevet

Hun fikk Bella Tote fra LV. 

• Liker 2
Skrevet

Litt overrasket over at hun fikk en logo-veske. 

Hun virker ikke å være en sånn type.

Men flott brud og den piratfesten så utrolig gøy ut. Og så herlig å fortsette bryllupsreisen med gode venner og familie. Det er nesten så jeg vil gifte meg igjen😅

• Liker 4
  • Hjerte 2
Gjest Queen19
Skrevet
bonsaijenta skrev (1 minutt siden):

Litt overrasket over at hun fikk en logo-veske. 

Hun virker ikke å være en sånn type.

Men flott brud og den piratfesten så utrolig gøy ut. Og så herlig å fortsette bryllupsreisen med gode venner og familie. Det er nesten så jeg vil gifte meg igjen😅

Jeg syns også det virker utrolig hyggelig å ha en liten bryllupsreise med venner og familie, en forlengelse av festen. 

Skrevet

Etter å ha sett Isabel Raad kjøpe alle logovesker i alle regnbuens farger annenhver dag.. så var det deilig å se Emilie bli hoppende glad og takknemlig og ville bruke veska med en gang. 

• Liker 21
  • Hjerte 2
Gjest Xstrella
Skrevet

At hun ikke vil holde noe privat. Synes det har bikket helt over. Blir litt uvel av å se på, så klikker meg ikke inn. Det er så kommersielt og det handler bare om penger. De selger sjel og skjorte for den gule appen. Må være så stressende å måtte leve et liv gjennom mobilkamera  klistret i hånden. Hvor bra er det da? Alle må se, alle må like, alle må heie/rope og skrike hvor bra de er, hvor fine de er, hvor rike de er.... For et samfunn...

Skrevet

Jeg synes det er rart at "alle "rundt henne er komfortable med å bli avbildet/ filmet, uansett om de er i bikini, fulle eller edru.

• Liker 12
Skrevet

Klarer ikke helt se hva som er problemet med at hun er superivrig på deling av sitt bryllup hvor andre voksne også er avbildet. Er ikke noe barn (som jeg kan se) som blir eksponert og klarer dermed ikke se problemet med at hun feirer. Damen er jo glad i masse liv og fest. 

• Liker 8
Skrevet
MiominMio skrev (3 timer siden):

Klarer ikke helt se hva som er problemet med at hun er superivrig på deling av sitt bryllup hvor andre voksne også er avbildet. Er ikke noe barn (som jeg kan se) som blir eksponert og klarer dermed ikke se problemet med at hun feirer. Damen er jo glad i masse liv og fest. 

Det handler om at hun velger å dele så mye fra bryllupet sitt – noe av det mest private og nære man kan oppleve – for hele landet, og det for penger.

Unner dem i tillegg så veldig å ha fullt fokus på å være til stede.

(Hadde jeg vært gjest hadde jeg ikke likt at «alt» (potensielt) ble filmet/tatt bilde av og delt, men dette handler heller ikke om meg)

• Liker 10
Skrevet
Anonym284674911 skrev (18 minutter siden):

Det handler om at hun velger å dele så mye fra bryllupet sitt – noe av det mest private og nære man kan oppleve – for hele landet, og det for penger.

(Hadde jeg vært gjest hadde jeg ikke likt at «alt» (potensielt) ble filmet/tatt bilde av og delt, men dette handler heller ikke om meg)

Vel det er jo hennes valg og jeg er temmelig sikker på at gjestene er godt informert. Jeg er en ekstremt privat person selv så dette hadde jeg aldri gjort, men jeg bruker ikke energi å kritisere andre for at de vil vise frem for alle deres dag. Vi er forskjellige. Hadde det derimot vært utlevering av barn P hadde jeg nok vært kritisk.

• Liker 8
Skrevet
Margit777 skrev (2 timer siden):

Ser ut som ei veske fra H&M

Det er ikke den veska som er linket til over her hun har fått. Det er Bella Tote fra LV som en annen sa. Synes den er veldig fin 😊

• Liker 4
Skrevet
Meg.no skrev (På 4.7.2025 den 18.25):

Tenker det, og samtidig få tilfredsstilt sin ekstreme PR-kåthet. 

Jeg synes bryllupet fremstår sjelløst.

Har heller aldri fornemmet en dyp kjærlighet mellom de to. De var begge single, ønsket kjæreste og liker oppmerksomhet for utseende. Synes hun er ei flott og sprudlende dame, men det paret klarer jeg ikke helt å sette fingeren på 

Jeg og er generelt skeptisk til single mennesker som ønsker kjæreste som finner hverandre. Alle vet at de mest solide parene er et resultat av utroskap og motvilje til å gå inn i et nytt forhold. 

• Liker 7
  • Nyttig 5
Skrevet

Emilie er ei super fin jente. Mange som er misunnelig 

• Liker 4
Skrevet
Jegerbaremeg skrev (2 timer siden):

Emilie er ei super fin jente. Mange som er misunnelig 

Klassisk argument det der altså 

• Liker 16
  • Nyttig 1
Skrevet
Anonymbruker*** skrev (5 timer siden):

Jeg og er generelt skeptisk til single mennesker som ønsker kjæreste som finner hverandre. Alle vet at de mest solide parene er et resultat av utroskap og motvilje til å gå inn i et nytt forhold. 

Atte hæææ? Mener du at partnere som ikke kan være monogame er de som fungerer best i forhold?!?

• Nyttig 1
Skrevet
Anonym284674911 skrev (11 timer siden):

At bryllup er noe av det mest private man kan oppleve...??? I hvilken kultur da? Bryllup er da som regel svært lite private. 

Du kan godt si det om en fødsel, men et bryllup? Bryllup er jo det motsatte av privat vil jeg påstå. 😅

Anonymbruker*** skrev (7 timer siden):

Jeg og er generelt skeptisk til single mennesker som ønsker kjæreste som finner hverandre. 

😂😂😂 Ja det er et stort røft flagg når en singel person ønsker kjæreste! Kan umulig gå bra! 

• Liker 8
  • Nyttig 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...