Danseskjørt Skrevet 16. november 2025 #421 Skrevet 16. november 2025 Potetjinta skrev (4 timer siden): Synes Emilie fremstår veldig usikker i Hotellet. Ikke rart når han mannen hennes overkjører henne totalt. Synes det er forstyrrende å se på På hvilken måte da? 2
Durancell Skrevet 16. november 2025 #422 Skrevet 16. november 2025 (endret) Potetjinta skrev (5 timer siden): Synes Emilie fremstår veldig usikker i Hotellet. Ikke rart når han mannen hennes overkjører henne totalt. Synes det er forstyrrende å se på Synes hun bare er mye jeg. Endret 16. november 2025 av Durancell 6
Gjest Ninaen Skrevet 17. november 2025 #423 Skrevet 17. november 2025 Pick-me girl… Liker gubben enda mindre nå. Det er et eller annet med ham…
Kalkula Skrevet 8. desember 2025 #424 Skrevet 8. desember 2025 Virker som de går godt sammen egentlig, ser jammen ut som hun har silikon også med kjolen i går? 2
cerruti Skrevet 8. desember 2025 #425 Skrevet 8. desember 2025 Kalkula skrev (1 time siden): Virker som de går godt sammen egentlig, ser jammen ut som hun har silikon også med kjolen i går? Det er gammelt nytt. Og ja synlig. 6 2
Kalkula Skrevet 8. desember 2025 #426 Skrevet 8. desember 2025 cerruti skrev (46 minutter siden): Det er gammelt nytt. Og ja synlig. Hvor gamle er de? 😅 1
cerruti Skrevet 8. desember 2025 #427 Skrevet 8. desember 2025 Kalkula skrev (21 minutter siden): Hvor gamle er de? 😅 Jeg har ikke peiling, vet bare det har vært diskutert før.
Prelunia Skrevet 21. desember 2025 #428 Skrevet 21. desember 2025 (endret) Tåler dårlig å bli parodiert hvert fall, nokså uskyldig også vil jeg si - sammenlignet med andre Henrik har parodiert/kritisert. Endret 22. desember 2025 av Prelunia 12 1
AntiBullshit Skrevet 22. desember 2025 #429 Skrevet 22. desember 2025 (endret) Prelunia skrev (13 timer siden): Tåler dårlig å bli prioritert i hvert fall, nokså uskyldig også vil jeg si - sammenlignet med andre Henrik har parodiert/kritisert. Hun går fotballfrua en høy gang i å være neppertålig gitt. Blir jo så flau på hennes vegne, dette var jo på ingen måte noe å føle seg ‘hengt ut’ av. Men det er klart hun føler seg snytt, nå har hun tydeligvis lagt ut en video for å være relaterbar og viser at hun ikke er god på ryddig (reagerer med vantro) også er takka at en moromann ser innholdet hennes som humor. Nei gud, her har’a prinsessa av blogg.no lagt hodet på hoggestabben for seerne sine også kommer det en hoffnarr og får de til å le??? hesten hennes har vel vokst noen meter siden hun begynte med blogging og selv la ut parodier og latterliggjorde folk. Det at hun tar det så alvorlig gjør jo bare innlegget enda mer komisk Endret 22. desember 2025 av AntiBullshit 18 4
Prelunia Skrevet 22. desember 2025 #430 Skrevet 22. desember 2025 AntiBullshit skrev (58 minutter siden): Hun går fotballfrua en høy gang i å være neppertålig gitt. Blir jo så flau på hennes vegne, dette var jo på ingen måte noe å føle seg ‘hengt ut’ av. Men det er klart hun føler seg snytt, nå har hun tydeligvis lagt ut en video for å være relaterbar og viser at hun ikke er god på ryddig (reagerer med vantro) også er takka at en moromann ser innholdet hennes som humor. Nei gud, her har’a prinsessa av blogg.no lagt hodet på hoggestabben for seerne sine også kommer det en hoffnarr og får de til å le??? hesten hennes har vel vokst noen meter siden hun begynte med blogging og selv la ut parodier og latterliggjorde folk. Det at hun tar det så alvorlig gjør jo bare innlegget enda mer komisk Når jeg ikke trodde det kunne bli verre 🙈 Tok visst feil 🤭 9
Keaton Skrevet 23. desember 2025 #431 Skrevet 23. desember 2025 Tror egentlig ikke hun skjønte budskapet hans. 🤭 14
Kalkula Skrevet 23. desember 2025 #432 Skrevet 23. desember 2025 Tror det gjør noe med mennesker å ikke ha vært i et vanlig arbeidsliv, omgås kollegaer mandag til fredag for eks. Man lever mer på utsiden av samfunnet som influenser. Glad jeg vokste opp uten skjermen. 26 3
Holger Pan Skrevet 25. desember 2025 #434 Skrevet 25. desember 2025 Hun var en av de få norske mat-grammerne jeg fulgte en stund, men endte opp med å bli drita lei den kunstige ektheten, naturligheten og tilslutt den anstrengte "kampen mot den pertentlige perfektheten" for å fremstå mer menneskelig. Hun forsvant i feeden min en stund, men da hun dukket opp igjen avfulgte jeg. Ikke savnet konto. 20
Volvoaz1991 Skrevet 6. januar #435 Skrevet 6. januar AntiBullshit skrev (På 22.12.2025 den 8.48): Hun går fotballfrua en høy gang i å være neppertålig gitt. Blir jo så flau på hennes vegne, dette var jo på ingen måte noe å føle seg ‘hengt ut’ av. Men det er klart hun føler seg snytt, nå har hun tydeligvis lagt ut en video for å være relaterbar og viser at hun ikke er god på ryddig (reagerer med vantro) også er takka at en moromann ser innholdet hennes som humor. Nei gud, her har’a prinsessa av blogg.no lagt hodet på hoggestabben for seerne sine også kommer det en hoffnarr og får de til å le??? hesten hennes har vel vokst noen meter siden hun begynte med blogging og selv la ut parodier og latterliggjorde folk. Det at hun tar det så alvorlig gjør jo bare innlegget enda mer komisk Alltid visst at Emilie er en primadonna som ikke tåler motgang/roast... 12 1 1
Volvoaz1991 Skrevet 6. januar #436 Skrevet 6. januar Frøydiss skrev (På 25.12.2025 den 18.56): Hun var en av de få norske mat-grammerne jeg fulgte en stund, men endte opp med å bli drita lei den kunstige ektheten, naturligheten og tilslutt den anstrengte "kampen mot den pertentlige perfektheten" for å fremstå mer menneskelig. Hun forsvant i feeden min en stund, men da hun dukket opp igjen avfulgte jeg. Ikke savnet konto. Alltid hatt den kleine prinsesse aktige tonen og fake latteren rettere sagt fnisingen i videoene ifra 2009 til 2013... 7
Volvoaz1991 Skrevet 6. januar #437 Skrevet 6. januar Sinccis skrev (På 20.8.2025 den 21.19): Begynner å bli litt småkvalm av den pengeflashingen hennes. Først med bryllupet, nå med leilighetskjøp. Greit at man er rik, men «ahhh så vanskelig når man får jo ingenting for under 20 mill.» Hallo i luken Mistet respekten for henne etter hun begynte og tulle med rampelyset igjen, hun sa hun skulle holde seg til matlaging. Ikke noe mer tv serier og tullball som hun gjorde før... 5 1
Vålull Skrevet 10. januar #438 Skrevet 10. januar Føler hun er blitt for pr kåt og ikke lenger genuin som influenser. Den jobben som influenser gjør henne ikke akkurat godt 12 1
Svartfugl Skrevet 10. januar #439 Skrevet 10. januar Vålull skrev (3 timer siden): Føler hun er blitt for pr kåt og ikke lenger genuin som influenser. Den jobben som influenser gjør henne ikke akkurat godt Jeg tror ikke det gjør noen godt å være influenser på den måten der. Har et familiemedlem som ønsker å bli influenser. Dessverre ser det til at h*n er i ferd med å lykkes, og på det aktuelle sosiale medier kjenner jeg ikke personen igjen. Det er så kunstig og fake. Overfladisk, unaturlig og intetsigende. Det er trist,for jeg liker personen svært godt, men ikke den h*n er på some. 14
Volvoaz1991 Skrevet 10. januar #440 Skrevet 10. januar Prelunia skrev (På 21.12.2025 den 19.13): Tåler dårlig å bli parodiert hvert fall, nokså uskyldig også vil jeg si - sammenlignet med andre Henrik har parodiert/kritisert. Værste er at Emilie spøkte om andre når hun drev blogg i tenårene, feks en parodi hvor hun gjorde narr av jenter som brukte mye sminke...klassisk "jeg kan spøke om andre men ikke spøk om meg" persona 11
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå