Gå til innhold

Emilie Voe Nereng

Fremhevede innlegg

Skrevet
Potetjinta skrev (4 timer siden):

Synes Emilie fremstår veldig usikker i Hotellet. Ikke rart når han mannen hennes overkjører henne totalt. Synes det er forstyrrende å se på

På hvilken måte da?

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Potetjinta skrev (5 timer siden):

Synes Emilie fremstår veldig usikker i Hotellet. Ikke rart når han mannen hennes overkjører henne totalt. Synes det er forstyrrende å se på

Synes hun bare er mye jeg.

Endret av Durancell
  • Liker 6
Skrevet

Pick-me girl… Liker gubben enda mindre nå. Det er et eller annet med ham… 

• 3 uker senere...
Skrevet

Virker som de går godt sammen egentlig, ser jammen ut som hun har silikon også med kjolen i går?

• Liker 2
Skrevet
Kalkula skrev (1 time siden):

Virker som de går godt sammen egentlig, ser jammen ut som hun har silikon også med kjolen i går?

Det er gammelt nytt. Og ja synlig. 

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet
cerruti skrev (46 minutter siden):

Det er gammelt nytt. Og ja synlig. 

Hvor gamle er de? 😅

• Nyttig 1
Skrevet
Kalkula skrev (21 minutter siden):

Hvor gamle er de? 😅

Jeg har ikke peiling, vet bare det har vært diskutert før. 

• 2 uker senere...
Skrevet (endret)

Tåler dårlig å bli parodiert  hvert fall, nokså uskyldig også vil jeg si - sammenlignet med andre Henrik har parodiert/kritisert. 

Endret av Prelunia
  • Liker 12
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
Prelunia skrev (13 timer siden):

Tåler dårlig å bli prioritert i hvert fall, nokså uskyldig også vil jeg si - sammenlignet med andre Henrik har parodiert/kritisert. 

Hun går fotballfrua en høy gang i å være neppertålig gitt. Blir jo så flau på hennes vegne, dette var jo på ingen måte noe å føle seg ‘hengt ut’ av. Men det er klart hun føler seg snytt, nå har hun tydeligvis lagt ut en video for å være relaterbar og viser at hun ikke er god på ryddig (reagerer med vantro) også er takka at en moromann ser innholdet hennes som humor. Nei gud, her har’a prinsessa av blogg.no lagt hodet på hoggestabben for seerne sine også kommer det en hoffnarr og får de til å le???  hesten hennes har vel vokst noen meter siden hun begynte med blogging og selv la ut parodier og latterliggjorde folk. Det at hun tar det så alvorlig gjør jo bare innlegget enda mer komisk 

IMG_4873.jpeg

IMG_4874.jpeg

Endret av AntiBullshit
  • Liker 18
  • Nyttig 4
Skrevet
AntiBullshit skrev (58 minutter siden):

Hun går fotballfrua en høy gang i å være neppertålig gitt. Blir jo så flau på hennes vegne, dette var jo på ingen måte noe å føle seg ‘hengt ut’ av. Men det er klart hun føler seg snytt, nå har hun tydeligvis lagt ut en video for å være relaterbar og viser at hun ikke er god på ryddig (reagerer med vantro) også er takka at en moromann ser innholdet hennes som humor. Nei gud, her har’a prinsessa av blogg.no lagt hodet på hoggestabben for seerne sine også kommer det en hoffnarr og får de til å le???  hesten hennes har vel vokst noen meter siden hun begynte med blogging og selv la ut parodier og latterliggjorde folk. Det at hun tar det så alvorlig gjør jo bare innlegget enda mer komisk 

IMG_4873.jpeg

IMG_4874.jpeg

Når jeg ikke trodde det kunne bli verre 🙈 Tok visst feil 🤭 

• Liker 9
Skrevet

Tror egentlig ikke hun skjønte budskapet hans. 🤭

• Liker 14
Skrevet

Tror det gjør noe med mennesker å ikke ha vært i et vanlig arbeidsliv, omgås kollegaer mandag til fredag for eks. Man lever mer på utsiden av samfunnet som influenser.

Glad jeg vokste opp uten skjermen.

• Liker 26
  • Nyttig 3
Skrevet

Følger henne ikke,men vakker er hun. 

• Liker 1
Skrevet

Hun var en av de få norske mat-grammerne jeg fulgte en stund, men endte opp med å bli drita lei den kunstige ektheten, naturligheten og tilslutt den anstrengte "kampen mot den pertentlige perfektheten" for å fremstå mer menneskelig. Hun forsvant i feeden min en stund, men da hun dukket opp igjen avfulgte jeg. Ikke savnet konto.

• Liker 20
  • 2 uker senere...
Skrevet
AntiBullshit skrev (På 22.12.2025 den 8.48):

IMG_4873.jpeg

IMG_4874.jpeg

Alltid visst at Emilie er en primadonna som ikke tåler motgang/roast...

• Liker 12
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Frøydiss skrev (På 25.12.2025 den 18.56):

Hun var en av de få norske mat-grammerne jeg fulgte en stund, men endte opp med å bli drita lei den kunstige ektheten, naturligheten og tilslutt den anstrengte "kampen mot den pertentlige perfektheten" for å fremstå mer menneskelig. Hun forsvant i feeden min en stund, men da hun dukket opp igjen avfulgte jeg. Ikke savnet konto.

Alltid hatt den kleine prinsesse aktige tonen og fake latteren rettere sagt fnisingen i videoene ifra 2009 til 2013...

• Liker 7
Skrevet
Sinccis skrev (På 20.8.2025 den 21.19):

Begynner å bli litt småkvalm av den pengeflashingen hennes. Først med bryllupet, nå med leilighetskjøp. Greit at man er rik, men «ahhh så vanskelig når man får jo ingenting for under 20 mill.» Hallo i luken

IMG_5587.jpeg

IMG_5588.jpeg

Mistet respekten for henne etter hun begynte og tulle med rampelyset igjen, hun sa hun skulle holde seg til matlaging. Ikke noe mer tv serier og tullball som hun gjorde før...

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Føler hun er blitt for pr kåt og ikke lenger genuin som influenser. Den jobben som influenser gjør henne ikke akkurat godt 

• Liker 12
  • Nyttig 1
Skrevet
Vålull skrev (3 timer siden):

Føler hun er blitt for pr kåt og ikke lenger genuin som influenser. Den jobben som influenser gjør henne ikke akkurat godt 

Jeg tror ikke det gjør noen godt å være influenser på den måten der. Har et familiemedlem som ønsker å bli influenser. Dessverre ser det til at h*n er i ferd med å lykkes, og på det aktuelle sosiale medier kjenner jeg ikke personen igjen. Det er så kunstig  og fake. Overfladisk, unaturlig og intetsigende. Det er trist,for jeg liker personen svært godt, men ikke den h*n er på some.

• Liker 14
Skrevet
Prelunia skrev (På 21.12.2025 den 19.13):

Tåler dårlig å bli parodiert  hvert fall, nokså uskyldig også vil jeg si - sammenlignet med andre Henrik har parodiert/kritisert. 

Værste er at Emilie spøkte om andre når hun drev blogg i tenårene, feks en parodi hvor hun gjorde narr av jenter som brukte mye sminke...klassisk "jeg kan spøke om andre men ikke spøk om meg" persona

• Liker 11

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...