Gå til innhold

Emilie Voe Nereng

PippiLa

Anbefalte innlegg

Er det virkelig mulig? Så mye rart man skal bli "tatt" for. Det er vel ikke noe rart at hun er/har vært sammen med menn med penger. Det er vel helt naturlig at hun er sammen med en likesinnet?? Hun kommer fra en av de rikeste familiene på Ringerike, og har i tillegg jobbet seg opp en god formue, eier egen leilighet til 10 mill eller noe alene, har bra inntekt osv. Hvis man først skal kommentere økonomien, er dere sikre på at det ikke er mennene her som er "golddiggere"?! 

• Liker 18
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Visste ikke at man er imot kvinnekampen om man finner seg partnere som har penger? Den var ny den gitt. Det blir vel stort sett ikke dummere enn det. 

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartgirl
Kasier skrev (7 timer siden):

Er det virkelig mulig? Så mye rart man skal bli "tatt" for. Det er vel ikke noe rart at hun er/har vært sammen med menn med penger. Det er vel helt naturlig at hun er sammen med en likesinnet?? Hun kommer fra en av de rikeste familiene på Ringerike, og har i tillegg jobbet seg opp en god formue, eier egen leilighet til 10 mill eller noe alene, har bra inntekt osv. Hvis man først skal kommentere økonomien, er dere sikre på at det ikke er mennene her som er "golddiggere"?! 

Jeg er enig med deg her. Jeg synes hun er lykkelig ut og det unner jeg henne. Det blir bare spekulasjoner å si at de går etter økonomien. 

Hun har en god utdanning og og jobbet seg opp en god formue som du skriver. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Tror ikke hun velger mann etter hvor stor lommeboka er. 2. Hun tjener bra selv. 3. Om hun faktisk var retta mot penger, hvorfor ikke? Mange liker menn som virker å ha trygg økonomi. Er jo bare naturlig. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenelarsen skrev (På 12.3.2023 den 13.12):

Slik er det å være nyforelska...går alltid over. Hun har jo vært gjennom dette før. Folk lærer aldri, tror gang på gang de har funnet drømmemannen/dama...

Ærlig talt. Skal hun ikke få lov til å vise at hun er lykkelig kun fordi hun har vært i et langt forhold tidligere som tok slutt. Skjerpings. Vær heller glad på andre vegne. 

• Liker 9
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

cerruti skrev (På 16.3.2023 den 21.05):

Er mennene rike? Virker som hun gjør det godt selv og. 

Hun har mer enn nok penger selv. Folk griper bare etter halmstrå for å ha noe å kritisere da det å se noen lykkelig er så fælt for enkelte. 

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det flaueste her inne her dere som faktisk kommenterer at Emilie går etter mannfolk på grunn av økonomi. Hva i all verden er galt med dere? Det er så pinlig å lese disse kommentarene at det skulle ikke vært mulig å lire av seg sånt piss. Gå en runde i dere sjæl. Hva er problemet her? At E har funnet seg en ny mann og er forelska? At hun har nok av penger selv og har funnet seg en ny fyr? Hvor svir det i misunnelsegenet? 

• Liker 20
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartgirl
tyren56 skrev (På 16.3.2023 den 21.12):

1. Tror ikke hun velger mann etter hvor stor lommeboka er. 2. Hun tjener bra selv. 3. Om hun faktisk var retta mot penger, hvorfor ikke? Mange liker menn som virker å ha trygg økonomi. Er jo bare naturlig. 

Jeg tror du har helt rett i det du skriver. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maydis8 skrev (På 19.3.2023 den 18.24):

Ærlig talt. Skal hun ikke få lov til å vise at hun er lykkelig kun fordi hun har vært i et langt forhold tidligere som tok slutt. Skjerpings. Vær heller glad på andre vegne. 

Handler mer om fornuft da, ikke miste hodet helt bare pga man liker noen godt :) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...
  • 3 uker senere...

Eneste gangen jeg leste at hun fikk kritikk, var når hun lagde den sminke parodi videoen i 2009, gikk rykter om at hun "disset" Heidi Alexandra, men hun har aldri gitt et direkte svar på det, men når jeg leste at folk trodde, at hun sminket seg så mye, til vanlig da måtte jeg rett og slett le, her er to bilder av Emilie som sammenligner forskjellen, på henne i videoen og etter videoen var ferdig, må ha vært et mareritt og fjerne all den sminken, beste delen av videoen var all hårsprayen :P 

image.thumb.png.2eb88ba98b08e81d3209e339e2e129d9.png

Endret av volvo1991
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

On 6/28/2023 at 12:54 PM, Tinkabell said:

Savner Emilie på 

Ja, samme her!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...

Er det bare jeg som reagerer på mangelen på merking av reklame på innleggene til Emilie? Greit nok at mye er snapstories, men jeg trodde loven gjaldt der også.. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Oktnxbye said:

Er det bare jeg som reagerer på mangelen på merking av reklame på innleggene til Emilie? Greit nok at mye er snapstories, men jeg trodde loven gjaldt der også.. 

Hun har uttalt seg om at hun synes regelverket for merking er ugreit i kommentarfeltet til Sara Emilie sin post i dag. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Oktnxbye skrev (9 timer siden):

Jeg tenkte også over dette når denne barneboka ble presentert på Instagram. Det kan umulig være så vanskelig å slenge på «annonse»/«egenreklame» for å holde på troverdigheten. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rufs skrev (9 timer siden):

Hun har uttalt seg om at hun synes regelverket for merking er ugreit i kommentarfeltet til Sara Emilie sin post i dag. 

Uten å ha lest kommentaren hennes: men hever hun seg virkelig over regelverket fordi hun mener det er "ugreit"?

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er da vitterlig en bedrift som må innfinne seg i regelverket... 

Festlig om f.eks håndverkere skulle slutte å forholde seg til HMS fordi det er stress.... 

Eller helsepersonell drite I taushetsplikt fordi de får jo vite så mye. Noe bør de jo kunne dele med de de vil 🙃🥲

• Liker 16
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Llise said:

Uten å ha lest kommentaren hennes: men hever hun seg virkelig over regelverket fordi hun mener det er "ugreit"?

Føler det er ryddigst å poste bilder her, så ingenting blir min tolkning. 

IMG_6299.png

IMG_6300.png

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...