PippiLa Skrevet 27. november 2019 #1 Del Skrevet 27. november 2019 Bare jeg som stusset over coverbildet på den nye podcasten hun har laget om mat? Naken med noen salatblader over edle deler😂Så flaut.. Hva i alle dager har en naken kropp med mat og matlaging å gjøre? Vet ikke helt om det å selge på sex fungerer når du skal friste folk til å høre om mat🙄Men psykologen hennes hadde jo sagt hun måtte slutte å være så flink pike (artikkel i VG eller noe), og da er det vel på sin plass å flashe naken kropp om det passer seg eller ei😅🤪 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 28. november 2019 #2 Del Skrevet 28. november 2019 Har ikke sett det du snakker om men høres jo litt sprøtt ut. Og litt desperat kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingveis Skrevet 28. november 2019 #3 Del Skrevet 28. november 2019 Syns bildet ble kult, jeg. Liker Emilie godt 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 28. november 2019 #4 Del Skrevet 28. november 2019 Synes bildet var fint jeg, er nok inspirert av den kjente scenen og det berømte bildet fra den ikoniske filmen American Beauty der Mena Suvari bader i roseblader, og på bildet ligger hun naken med roseblader strategisk plassert. Flere har latt seg inspirere av det bildet, bl.a Ørjan Burøe som hadde et lignende bilde ifm forestillingen Fordommer Jeg begynte å følge matkontoen til Emilie Nereng da hun var med i Skal vi danse, og hun har en bra konto med gode oppskrifter. Tror podcasten kan bli bra også. Jeg synes det blir litt tullete å forhåndsdømme henne og bruke fortiden hennes som blogger og merkevaren Voe mot henne. Hun var typ 14 da hun ble bloggeren Voe og hun tok et voksent valg og avsluttet bloggingen da hun kjente det ble for mye press. I stedet tok hun utdanning som ernæringsfysiolog og har levd et mere normalt liv. De fleste mennesker forandrer seg og blir mere voksen fra de er fjortiser og til de kommer i tjueårene, hjernen utvikler seg heldigvis fra tenår til voksen alder. Handlinger og uttalelser man gjorde som fjortis i verste hormonbobla kan nok mange bli flaue over når de tenker tilbake. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 28. november 2019 #5 Del Skrevet 28. november 2019 Selvfølgelig er dette bildet valgt for å promotere podcasten. Jeg håper hun produserer innhold som bærer seg selv uten å måtte ty til kropp. Med en utdannelse i faget er det håp om det, og i så fall heier jeg på henne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^alfa^ Skrevet 28. november 2019 #6 Del Skrevet 28. november 2019 Jeg unfollowet henne når det bildet ramlet ned i feeden min. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingveis Skrevet 28. november 2019 #7 Del Skrevet 28. november 2019 38 minutter siden, ^alfa^ skrev: Jeg unfollowet henne når det bildet ramlet ned i feeden min. 😂😂😂 herregud 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valeera Skrevet 28. november 2019 #8 Del Skrevet 28. november 2019 Hun er da kanskje en av de minst vulgære kjendisene i Norge?? Morsomt bildet av ei sprudlende jente. kan folk slutte å være så krenket av literally ingenting??? 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bonsaijenta Skrevet 28. november 2019 #9 Del Skrevet 28. november 2019 Jeg syns bildet var kjempefint. Hun er mer tildekka enn med bikini. Så naken er vel litt å ta i. Hun har mange gode oppskrifter på ig-kontoen sin, så jeg gleder meg til podcasten☺️ 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DeLorean Skrevet 28. november 2019 #10 Del Skrevet 28. november 2019 2 minutter siden, Valeera skrev: Hun er da kanskje en av de minst vulgære kjendisene i Norge?? Morsomt bildet av ei sprudlende jente. kan folk slutte å være så krenket av literally ingenting??? Det er krenkelsens tid. Det er hipt å bli krenket nå. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Horten Market Skrevet 28. november 2019 #11 Del Skrevet 28. november 2019 Det er vel mer sjeldent at kvinner ikke bruker kropp og sex for å selge noe helt annet. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fridaanette Skrevet 28. november 2019 #12 Del Skrevet 28. november 2019 Det var jo så uskyldig. Også kastet hun ikke noe av maten heller. Ser ingenting negativt i det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nimbus2000 Skrevet 28. november 2019 #13 Del Skrevet 28. november 2019 8 minutter siden, DeLorean skrev: Det er krenkelsens tid. Det er hipt å bli krenket nå. Det er i hvert fall hipt å beskylde alle som reagerer negativt på noe som krenket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DeLorean Skrevet 28. november 2019 #14 Del Skrevet 28. november 2019 2 minutter siden, Nimbus2000 skrev: Det er i hvert fall hipt å beskylde alle som reagerer negativt på noe som krenket. Er det? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^alfa^ Skrevet 28. november 2019 #15 Del Skrevet 28. november 2019 33 minutter siden, Ingveis skrev: 😂😂😂 herregud ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingveis Skrevet 28. november 2019 #16 Del Skrevet 28. november 2019 1 time siden, ^alfa^ skrev: ? Bare noe av det dummeste jeg har lest på en stund 😉 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^alfa^ Skrevet 28. november 2019 #17 Del Skrevet 28. november 2019 (endret) 2 timer siden, Ingveis skrev: Bare noe av det dummeste jeg har lest på en stund 😉 Så fordi noen ikke synes det samme som deg så er det det dummeste du har lest? edit: Jeg synes hvertfall ikke det er dumt at jeg er bevisst på min egen rolle som forbruker. Endret 28. november 2019 av ^alfa^ 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Basil Skrevet 29. november 2019 #18 Del Skrevet 29. november 2019 Hun er ei hyggelig jente ihvertfall, møtte henne for ikke så lenge siden. Skal definitivt høre på podcasten, bildet har ingenting å si i for min del. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Plannergirl Skrevet 29. november 2019 #19 Del Skrevet 29. november 2019 Podcasten blir sikkert interresant, men tviler på at jeg orker å høre på den. Hun virker utrolig søt og greier, men hver gang jeg hører, eller ser henne på TV får jeg sånn «falsk bitch» følelse i kroppen. Hun føles liksom ikke ekte 🤷🏼♀️. Tror jeg liker mer direkte personligheter, med Emilie blir det så tilgjort enten det er det eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbærogfløte Skrevet 29. november 2019 #20 Del Skrevet 29. november 2019 Jan Thomas har gjort nesten det samme ved å bli tildekket av røde roser. Synes begge to ser bra ut i den settingen. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå