Gå til innhold

Kan noen trekke tarot/ spå meg?:)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 1.7.2022 den 11.22):

Angående kjærlighet, det er skikkelig tunge energier over den delen hos deg, har du opplevd et dårlig forhold hvor du mistet mye av deg selv eller sugde deg tom for energi? Eller at tankene om det tynger deg ned og du legger veldig mye press og ansvar på deg selv for å få ting til? Enten få en relasjon til å fungere, eller få forhold til? Det virker som noe har tatt slutt og at det har vært vondt, det kan være det forholdet eller håpet om det, eller at du har gitt opp noe, beklager at det er så utydelig, men det er den type slutt eller stopp som har en ny ren begynnelse. Hva enn som har tatt slutt eller du har gått fra, åpner opp for nye opplevelser. 

Råd til deg angående kjærlighet er å ta vekk de negative tankene om deg selv, ikke frykte bekymringer og situasjoner som kan skje i fremtiden, få opp selvtilliten din, bli snillere med deg selv, og gå og få den personen du vil. Det er som om det er noe som holder deg tilbake, som er en frykt eller angst, men som egentlig kan forsvinne som dugg for sola og du kan få det du ønsker deg mest. Det behøver ikke å være så tungt, og alt er ikke din feil.

 

Angående jobb ser jeg noe som har tatt veldig på, kanskje ikke jobben i seg selv, men at det har krevd mye av deg og vært tungt. Det er en ny start, enten et jobbytte eller endring i nåværende jobb, og det kommer til bli ekstremt mye bedre for deg hvor du kommer til å føle at du har mer å bidra bidra med, mindre press, og mer mestringsfølelse. 

 

Håper dette hjelper noe. 

Anonymkode: 8181e...c69

Kommer ikke helt over svaret ditt jeg, det stemmer så himla godt og jeg leser det om og om igjen. Er nesten så jeg har lyst til å printe det ut og henge det opp på veggen for å minne meg selv på det du skriver! Jeg prøver å ta til meg rådene dine om å ikke å være så hard mot meg selv, og legge bort all frykt, angst og bekymringer, men jeg kjenner veldig på den sperra du nevner og sliter med å komme meg forbi den.. Får endel kommentarer om dagen som gjør meg mer og mer usikker på meg selv, og det gjør det ikke lettere å jobbe seg forbi den sperra! Samtidig kjenner jeg jo at jeg er i en dårlig periode nå fordi jeg er veldig sliten og det er mye på jobb om dagen som tærer på, så jeg vet det blir bedre.

Er så klar for å oppleve livet og å bare leve uten bekymringer! Er så klar for å forelske meg og finne noen å dele livet med igjen! Har jo litt følelser for «T» nå om dagen og er litt usikker på om det er han du sikter til når du skriver at jeg skal «gå og få den personen jeg vil» eller om det var generelt ment? Men når jeg begynner å tenke så «langt fram i den potensielle relasjonen» havner jeg i sperre nr. 2 som du egentlig traff spikeren på hodet i det første avsnittet ditt. Jeg ønsker ikke ett nytt forhold som ligner de relasjonene jeg har vokst opp med innafor familien min, og jeg ønsker en annen type kjærlighetsrelasjon enn de jeg har hatt tidligere. Jeg ønsker fullstendig åpenhet, omsorg, trygghet og en form for kommunikasjon som den jeg har med mine nærmeste venninner. Men med alle disse «kravene» jeg har ser jeg jo at jeg føler en frykt, bekymring og ansvar for fremtidige relasjoner som ikke er mitt ansvar alene å bære.

Du treffer med andre ord spikeren så på hodet at det er vanskelig å legge vekk det du skrev😅 Men jeg sliter med å komme meg videre, kommer meg ikke ut av den sperra!

Jeg forventer ikke svar på alt det her, bare trengte å skrive det ut for min egen del🙂 Du skal få nyte ferien din i fred, og fokusere på deg selv og dine❤️ Om noen andre har noen tips og råd til meg så setter jeg også pris på det!  Ting bare føles så rart om dagen, og jeg vet plutselig ikke hvem jeg er lengre!

Anonymkode: 456b8...e25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kan trekke kort!

 

 

Hmmm.....Ser du har hatt noen utfordringer i livet, men at du har gjort ditt beste for å takle de. Du har hatt litt uflaks men også endel medgang i livet. Snart blir det en liten opptur før en ny utfordringer, men stort sett kommer livet ditt til å være helt greit.

Anonymkode: 8886b...b0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig snilt å gjøre dette 💕

Kan noen spå meg også? Har litt mye kaos rundt meg for tiden, hjelp😳

Anonymkode: 26efd...c24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg kan trekke kort!

 

 

Hmmm.....Ser du har hatt noen utfordringer i livet, men at du har gjort ditt beste for å takle de. Du har hatt litt uflaks men også endel medgang i livet. Snart blir det en liten opptur før en ny utfordringer, men stort sett kommer livet ditt til å være helt greit.

Anonymkode: 8886b...b0e

Tusen takk! Vet ikke om det var meg eller noen andre du trakk kort for?🙂 Setter stor pris på at du tar deg tid til å trekke kort, men det blir dessverre for generelt til at det treffer på samme måte som ano..c69😅 Og jeg forventer ikke at …c69 eller noen andre skal ta seg tid til å trekke flere kort, det er bare at jeg sitter igjen med en klure av tanker som jeg prøver å nøste opp i, og jeg kommer meg ikke helt videre😅 Livet består jo av en lang rekke oppturer og perioder med utfordringer, det er også det som får oss til å vokse som mennesker. Det du skriver stemmer jo på meg, men føler at det er en beskrivelse som kunne «passa hvem som helst», men setter uansett stor pris på at du tok deg tid🙂

Anonymkode: 456b8...e25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg kan trekke kort!

 

 

Hmmm.....Ser du har hatt noen utfordringer i livet, men at du har gjort ditt beste for å takle de. Du har hatt litt uflaks men også endel medgang i livet. Snart blir det en liten opptur før en ny utfordringer, men stort sett kommer livet ditt til å være helt greit.

Anonymkode: 8886b...b0e

Kan du trekke kort for meg også? ❤️

Anonymkode: b79f2...a29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...