Gå til innhold

Kan noen trekke tarot/ spå meg?:)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Det krever mye energi å lese andres energi, vil bare minne dere alle om det dere som ber om gratis readings slik så mange av dere gjør videre i tråden her... 

Anonymkode: 5bb9c...40d

Det skjønner jeg! Men når jeg spør som jeg gjorde så er det også lov å si nei, og jeg håper personen sier nei om det blir for mye. Jeg har jo ikke lyst at noen skal slite seg ut for min del bare for en reading så jeg hadde satt pris på å få ett klart og tydelig nei. Utover det er jeg utrolig glad for og takknemlig om noen orker å lese meg, og ønsker å ta seg tiden til å gjøre det! Men jeg forventer det ikke.

Anonymkode: 456b8...e25

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 26.6.2022 den 20.26):

Hei! 😁

Kan jeg mase litt på deg? Om du ikke har lyst så bare glem det, jeg forstår det 😊

Har "N" følelser for meg? Som i romantiske da. Eller kaster jeg bort tiden.

Anonymkode: 06f44...ea9

 

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

*Venter tålmodig*😅😊

Anonymkode: 456b8...e25

 

AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Kan du meg også?
Lurer på en spesifikk fyr som, navnet begynner på "I", ganske høy og bruker briller, datet litt - hva vil han med meg? Og tenker/føler. Blir det noe mellom oss?

Anonymkode: 76b85...dff

Har ikke stokken med meg her jeg er nå, men i morgen kveld er jeg hjemme igjen, om jeg rekker kan jeg ta det da, eller fredag. 😊

Anonymkode: 8181e...c69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

 

 

Har ikke stokken med meg her jeg er nå, men i morgen kveld er jeg hjemme igjen, om jeg rekker kan jeg ta det da, eller fredag. 😊

Anonymkode: 8181e...c69

Så fint, setter veldig stor pris på at du tar deg tid til det❤️

Anonymkode: 456b8...e25

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 20.6.2022 den 22.17):

Hei har blitt spådd av en dame and to ting men hadde vært gøy å la andre prøve seg. ;)

1: kommer jeg og eksen min sammen igjen?

2: hvordan kommer jeg til å oppleve den nye jobben min? 

Takk til dere som gidder å gjøre dette for meg😊🌞

Anonymkode: 7cecd...1b0

1: Nei, han har allerede gjort en pike gravid og vil prøve å gi det nye forholdet en sjanse. Det vil selvfølgelig heller ikke fungere ettersom mannen er notorisk utro. 
 

2: Du kommer til å stortrives i den nye jobben som heismontør. Men din nye sjef Atle er full og slitsom på julebord.

Anonymkode: 4d73e...eae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

 

 

Har ikke stokken med meg her jeg er nå, men i morgen kveld er jeg hjemme igjen, om jeg rekker kan jeg ta det da, eller fredag. 😊

Anonymkode: 8181e...c69

Du er en knupp! :klem:

Anonymkode: 06f44...ea9

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 26.6.2022 den 0.59):

Hadde du kunnet spå meg også? 😊
Lurer på:

1. Kjærlighet 

2. Hvordan ser venner og bekjente meg?

3. Vil jeg bli mer lykkelig og få det bedre snart?

❤️

Anonymkode: b79f2...a29

1: Du kommer til å innse at du er lesbisk og treffe drømmedama på ettermiddagen 14. august. Hun heter Sara og jobber som bartender. 

2: De leser deg som en åpen bok

3: Du vil være lykkelig med Sara i 4 år, frem til dere får barn. Da venter årevis med stress og dårlig nattesøvn.

Anonymkode: 4d73e...eae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 26.6.2022 den 15.01):

Kan du spå meg også? Angående kjærlighet og jobb? K 33

Anonymkode: 456b8...e25

Angående kjærlighet, det er skikkelig tunge energier over den delen hos deg, har du opplevd et dårlig forhold hvor du mistet mye av deg selv eller sugde deg tom for energi? Eller at tankene om det tynger deg ned og du legger veldig mye press og ansvar på deg selv for å få ting til? Enten få en relasjon til å fungere, eller få forhold til? Det virker som noe har tatt slutt og at det har vært vondt, det kan være det forholdet eller håpet om det, eller at du har gitt opp noe, beklager at det er så utydelig, men det er den type slutt eller stopp som har en ny ren begynnelse. Hva enn som har tatt slutt eller du har gått fra, åpner opp for nye opplevelser. 

Råd til deg angående kjærlighet er å ta vekk de negative tankene om deg selv, ikke frykte bekymringer og situasjoner som kan skje i fremtiden, få opp selvtilliten din, bli snillere med deg selv, og gå og få den personen du vil. Det er som om det er noe som holder deg tilbake, som er en frykt eller angst, men som egentlig kan forsvinne som dugg for sola og du kan få det du ønsker deg mest. Det behøver ikke å være så tungt, og alt er ikke din feil.

 

Angående jobb ser jeg noe som har tatt veldig på, kanskje ikke jobben i seg selv, men at det har krevd mye av deg og vært tungt. Det er en ny start, enten et jobbytte eller endring i nåværende jobb, og det kommer til bli ekstremt mye bedre for deg hvor du kommer til å føle at du har mer å bidra bidra med, mindre press, og mer mestringsfølelse. 

 

Håper dette hjelper noe. 

Anonymkode: 8181e...c69

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 26.6.2022 den 17.58):

Meg også? 

Blir det lysere etterhvert? Det siste året har vært veldig tungt.

Anonymkode: 5f818...e6a

Ja, endringer kommer til å slå inn og kanskje når du minst venter det, men da går det også fort og det kan føles som du mister kontroll. Det vil føles rart og uvant, men det vil åpne opp og bli lettere. Å knekke seg ut av et gammelt mønster eller en dårlig periode er vondt, men det er til det beste. 

Håper det hjelper litt. 

Anonymkode: 8181e...c69

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 26.6.2022 den 20.26):

Hei! 😁

Kan jeg mase litt på deg? Om du ikke har lyst så bare glem det, jeg forstår det 😊

Har "N" følelser for meg? Som i romantiske da. Eller kaster jeg bort tiden.

Anonymkode: 06f44...ea9

Jeg er ikke så sikker på at dere vil de samme tingene i det lange løp, at det sikkert kan bli noe, men ikke den dybden eller stabiliteten som du ønsker, om du skjønner? 

Håper det gir litt innsikt.

 

Ønsker dere alle alt godt og en flott sommer, jeg kommer til å logge av denne tråden med kortlegging fordi jeg skal på ferie, så vet dere det. 😊

Anonymkode: 8181e...c69

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Ja, endringer kommer til å slå inn og kanskje når du minst venter det, men da går det også fort og det kan føles som du mister kontroll. Det vil føles rart og uvant, men det vil åpne opp og bli lettere. Å knekke seg ut av et gammelt mønster eller en dårlig periode er vondt, men det er til det beste. 

Håper det hjelper litt. 

Anonymkode: 8181e...c69

Tusen takk ♥️

Anonymkode: 5f818...e6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 29.6.2022 den 18.23):

Kan du meg også?
Lurer på en spesifikk fyr som, navnet begynner på "I", ganske høy og bruker briller, datet litt - hva vil han med meg? Og tenker/føler. Blir det noe mellom oss?

Anonymkode: 76b85...dff

Ser jeg nesten glemte deg! 

Han er interessert, men virker også litt redd for å gå videre eller forplikte seg, litt umoden enda, at det er skummelt om det skulle bli noe mer enn fysisk lidenskap, jeg tror han har litt å jobbe med før det kan bli en skikkelig greie mellom dere. Rådet til deg er å ikke jage ham, sitt rolig på gjerdet om du er interessert og ikke fir på kravene dine hvis du ikke får det du egentlig trenger fra en potensiell partner.

Anonymkode: 8181e...c69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ser jeg nesten glemte deg! 

Han er interessert, men virker også litt redd for å gå videre eller forplikte seg, litt umoden enda, at det er skummelt om det skulle bli noe mer enn fysisk lidenskap, jeg tror han har litt å jobbe med før det kan bli en skikkelig greie mellom dere. Rådet til deg er å ikke jage ham, sitt rolig på gjerdet om du er interessert og ikke fir på kravene dine hvis du ikke får det du egentlig trenger fra en potensiell partner.

Anonymkode: 8181e...c69

Tusen takk♥️ Ser du skrev du har logget av men kan jeg komme med oppfølgings spørsmål?

Anonymkode: 76b85...dff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Tusen takk♥️ Ser du skrev du har logget av men kan jeg komme med oppfølgings spørsmål?

Anonymkode: 76b85...dff

Ja du rekker det. 😊

Anonymkode: 8181e...c69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ser jeg nesten glemte deg! 

Han er interessert, men virker også litt redd for å gå videre eller forplikte seg, litt umoden enda, at det er skummelt om det skulle bli noe mer enn fysisk lidenskap, jeg tror han har litt å jobbe med før det kan bli en skikkelig greie mellom dere. Rådet til deg er å ikke jage ham, sitt rolig på gjerdet om du er interessert og ikke fir på kravene dine hvis du ikke får det du egentlig trenger fra en potensiell partner.

Anonymkode: 8181e...c69

«Virker også litt redd for å gå videre»

- mente du usikker om han vil fortsette å møtes?

«…for å gå videre eller forplikte seg»

- ser du om han kun er intr i sex eller ser han noe forhold/romantikk potensiale mellom oss men bare treig/redd?

- møter han andre?

- hvordan blir utviklingen i feks fire mnd hvis vi fortsetter?

 

Skjønner ikke helt på han, han tar kontakt hver dag og viser mye intr, men er veldig godt å vite om man kaster bort tiden eller ei! 

 

Ett bonus spørsmål om du har mulighet ♥️
- jeg var på jobb intervju forrige, ser du om jeg får jobben?

 

Tusen takk, bare velg ut noen spørsmål om det ble for mange!

Anonymkode: 76b85...dff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forrige uke mente jeg, stilling i barnehage om det hjelper

Anonymkode: 76b85...dff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

«Virker også litt redd for å gå videre»

- mente du usikker om han vil fortsette å møtes?

«…for å gå videre eller forplikte seg»

- ser du om han kun er intr i sex eller ser han noe forhold/romantikk potensiale mellom oss men bare treig/redd?

- møter han andre?

- hvordan blir utviklingen i feks fire mnd hvis vi fortsetter?

 

Skjønner ikke helt på han, han tar kontakt hver dag og viser mye intr, men er veldig godt å vite om man kaster bort tiden eller ei! 

 

Ett bonus spørsmål om du har mulighet ♥️
- jeg var på jobb intervju forrige, ser du om jeg får jobben?

 

Tusen takk, bare velg ut noen spørsmål om det ble for mange!

Anonymkode: 76b85...dff

Jeg mener at på det emosjonelle og mer stabile så virker han mer umoden, at det utover det fysiske og lidenskapelige ikke er så mye å hente der enda, mitt råd er å fokusere på det du ønsker og la ham vise deg hva han egentlig har å tilby. Om du ikke faller for det han sier og tilbyr nå, vil du ganske mye fortere enn 4 mnd finne ut om han er/ikke er det du ønsker. Slik det virker nå, er det mest det fysiske han tenker på, sex og nærhet der, så om det ikke bare er det du vil, vent og se om resten av pakka også er der.

 

 

Tror de var ganske imponert over deg på det intervjuet, det ser ut som du får et tilbud, vet ikke om det er den jobben eller noe annet, men tror det gjør deg glad. Ikke hold igjen og vis at du får ting til!

 

Håper det hjelper. 

Nå må jeg gi meg skal jeg rekke alt, god sommer alle sammen! 

Anonymkode: 8181e...c69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ryddet for latterliggjøring,samt reklame.

Chantielle mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg mener at på det emosjonelle og mer stabile så virker han mer umoden, at det utover det fysiske og lidenskapelige ikke er så mye å hente der enda, mitt råd er å fokusere på det du ønsker og la ham vise deg hva han egentlig har å tilby. Om du ikke faller for det han sier og tilbyr nå, vil du ganske mye fortere enn 4 mnd finne ut om han er/ikke er det du ønsker. Slik det virker nå, er det mest det fysiske han tenker på, sex og nærhet der, så om det ikke bare er det du vil, vent og se om resten av pakka også er der.

 

 

Tror de var ganske imponert over deg på det intervjuet, det ser ut som du får et tilbud, vet ikke om det er den jobben eller noe annet, men tror det gjør deg glad. Ikke hold igjen og vis at du får ting til!

 

Håper det hjelper. 

Nå må jeg gi meg skal jeg rekke alt, god sommer alle sammen! 

Anonymkode: 8181e...c69

Tusen takk! Trodde han var hele «pakka», spurt meg og fremtidsplaner, og vi har avtale denne søndagen, han har bedt meg ut på restaurant. Jeg har en eks jeg ble veldig såra av, og vil ikke havne der igjen, så takk for varselet, så skal jeg se hva jeg gjør 😬 takk for legg! Og god sommer!

Anonymkode: 76b85...dff

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 1.7.2022 den 11.22):

Angående kjærlighet, det er skikkelig tunge energier over den delen hos deg, har du opplevd et dårlig forhold hvor du mistet mye av deg selv eller sugde deg tom for energi? Eller at tankene om det tynger deg ned og du legger veldig mye press og ansvar på deg selv for å få ting til? Enten få en relasjon til å fungere, eller få forhold til? Det virker som noe har tatt slutt og at det har vært vondt, det kan være det forholdet eller håpet om det, eller at du har gitt opp noe, beklager at det er så utydelig, men det er den type slutt eller stopp som har en ny ren begynnelse. Hva enn som har tatt slutt eller du har gått fra, åpner opp for nye opplevelser. 

Råd til deg angående kjærlighet er å ta vekk de negative tankene om deg selv, ikke frykte bekymringer og situasjoner som kan skje i fremtiden, få opp selvtilliten din, bli snillere med deg selv, og gå og få den personen du vil. Det er som om det er noe som holder deg tilbake, som er en frykt eller angst, men som egentlig kan forsvinne som dugg for sola og du kan få det du ønsker deg mest. Det behøver ikke å være så tungt, og alt er ikke din feil.

 

Angående jobb ser jeg noe som har tatt veldig på, kanskje ikke jobben i seg selv, men at det har krevd mye av deg og vært tungt. Det er en ny start, enten et jobbytte eller endring i nåværende jobb, og det kommer til bli ekstremt mye bedre for deg hvor du kommer til å føle at du har mer å bidra bidra med, mindre press, og mer mestringsfølelse. 

 

Håper dette hjelper noe. 

Anonymkode: 8181e...c69

Seriøst tusen takk for at du tok deg tid!❤️

Jeg ser akkurat hva du har plukket opp på, du har plukket opp på relasjonene til foreldrene mine og familien min som jeg har kutta kontakt med😅 Det kjennes akkurat som en ren og ny begynnelse, som om jeg har fått livet tilbake igjen og som om jeg faktisk kan leve livet mitt for første gang! Men det er klart at jeg bærer med meg mye fra oppveksten, og mye av det går på en redsel for kjærlighetstype-relasjoner. Så det du sier stemmer på en prikk ift konsekvenser av oppveksten min og til dels i mye mindre grad det siste forholdet jeg hadde. Hadde ett stygt brudd for 10 år siden og har vært singel siden da, men nå føles det som om jeg er klar igjen for å møte noen! Problemet mitt nå er at jeg har en skikkelig crush på en kollega og jeg er usikker på om han bare er en vennlig type eller om han er interessert😅 Kan jeg spørre deg om du får opp noe på han/oss?

Det andre avsnittet ditt stemmer på en prikk, og er på en måte en god beskrivelse av hvor jeg er akkurat nå i hodet mitt. Har innsett at det er bedre å bare leve i nuet og ikke legge så mye i ting og heller bare ta en dag av gangen, og la det som skjer skje! Men det er litt vanskelig fordi jeg begynner å få så veldig med følelser for han kollegaen min. Og selvtilliten min er jo dessuten totalt fraværende og jeg vet at jeg er veldig hard mot meg selv.

Tredje avsnittet stemmer også på en prikk, har vært mye tungt på jobb de siste månedene, og da er det ting i det sosiale miljøet og i fra ledelsen som har vært tungt. Men jeg vet jeg får en ny start fra høsten av som vil bedre jobbutsiktene mine på sikt som vil gi meg mer stabilitet og ro. Det er bare at akkurat nå føler jeg meg lite verdsatt i jobben og at jeg ikke er viktig å beholde for ledelsen osv.

Tusen takk igjen for at du tok deg tid! Stemte helt sykt godt på hvordan ting faktisk er❤️ 

Anonymkode: 456b8...e25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lagt kort. Du og eks’en blir definitivt ikke sammen igjen. Du kommer til å være i jobb i to år før du blir lei av jobben din.

Anonymkode: 0e801...b14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...