Gå til innhold

Hvorfor er jeg fortsatt singel?

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Når jeg er redd for å bli tatt til takke med, så er det ikke noen god reklame at du sier du tok til takke med din partner. Jeg håper og regner med at du ikke mener det sånn, men det ga meg uansett ikke mer lyst til å komme meg ut på markedet igjen. 

Anonymkode: 2f017...caa

Beklager at jeg var uklar. Poenget var at menn kan ha mange luftige drømmer om idealdamer. Men det at en mann "tar til takke med" en dame som er litt mer jordnær, betyr ikke at de vil hoppe av så snart en "bedre" dukker opp. Måten enkelte i denne diskusjonen trekker frem statistikk for å "bevise" at alle kvinner over 35 er verdiløse er jo bare latterlig. Statistikken har ingenting å si for forholdet mellom TS og denne spesifikke mannen. 

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Måten du spør på, type "hva er galt med meg?", får det til å høres ut som om du er kronisk singel. Men du har jo vært i tidligere forhold, og deretter holdt du i mange år på med en fyr det ikke ble noe med. Derfor er du singel akkurat nå. Eller har du vært singel i årevis etter at det ble slutt med han du holdt på med?

Pro tip: Gå for menn som er 42+. For dem vil du ennå være ung.

Anonymkode: b7830...6e9

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
Godmouth skrev (8 timer siden):

Beklager at jeg var uklar. Poenget var at menn kan ha mange luftige drømmer om idealdamer. Men det at en mann "tar til takke med" en dame som er litt mer jordnær, betyr ikke at de vil hoppe av så snart en "bedre" dukker opp. Måten enkelte i denne diskusjonen trekker frem statistikk for å "bevise" at alle kvinner over 35 er verdiløse er jo bare latterlig. Statistikken har ingenting å si for forholdet mellom TS og denne spesifikke mannen. 

Jeg skjønte nok hva du mente, men jeg tror jeg legger noe annet i begrepet "ta til takke med" enn det du gjør. For meg er det veldig negativt ladet. Det betyr at man har valgt partneren sin fordi det var bekvemt, og det som var tilgjengelig, og det var bedre enn ingenting, ikke fordi man elsker vedkommende eller i det hele tatt bryr seg så my om personen.

Om en mann skulle finne ut at han elsker meg, selv om jeg ikke er 20 år og ser ut som en supermodell, så har han ikke tatt til takke med meg. Om en mann velger meg fordi jeg er bedre enn singellivet, men han ikke har noen dypere følelser for meg, og egentlig betyr jeg ikke så mye for ham, da har jeg blitt tatt til takke med. Og det er det siste jeg frykter, siden en del menn snakker om at de tar det de får, og hva som helst er bedre enn ingenting. 

Anonymkode: 2f017...caa

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.6.2022 den 12.01):

Forstår ikke hvor ting har gått galt for meg eller hvorfor jeg ikke finner meg en kjæreste.

Har nå blitt 35 år (dame), har hatt tidligere forhold. Vært i samboerforhold som tok slutt, også har jeg i mange år holdt på med en fyr som det ikke har blitt noe med. De siste to årene har jeg gått å vært betatt av en fyr, som jeg ikke klarer å finne ut av om det kan bli noe med.

Jeg er pen, langt lyst hår, snill, bra kropp, glad i dyr, liker å holde meg i form, selvstendig, glad i å jobbe. 

Likevel singel, hvorfor? :( 

Anonymkode: 9695c...070

Fordi du avviser alle som ville være med deg. Du vet han ene som sendte deg en melding som du overså, han som så på deg men du gikk forbi han, han som prøvde å snakke med deg men du bare ville komme deg bort. 

Anonymkode: b21b8...17f

AnonymBruker
Skrevet
Godmouth skrev (På 21.6.2022 den 1.01):

Makan! Ta nå ikke livsbeslutninger basert på hva anonyme folk på et forum sier. Jeg hadde selv god lyst til å reise over dammen og fri til Jennifer Aniston i sin tid, men jeg tok til takke med kassadama på nærbutikken. Det ble tre barn og en familie jeg aldri ville vært foruten.

Enig, og ta råd fra bitre medsøstre på KG, er som å gi opp og kapitulere. Du kan like gjerne bare gå til innkjøp av en haug av katter og en pappeske med rødvin. Høres ikke ut som oppskriften på et lykkelig liv. 

Anonymkode: 39390...623

AnonymBruker
Skrevet

Ikke gi noen  sex før du er gift

Anonymkode: 9d1ce...ca3

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Ikke gi noen  sex før du er gift

Anonymkode: 9d1ce...ca3

En med 100 bodycount skal ikke komme med krav om ekteskap før sex

Anonymkode: b21b8...17f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.6.2022 den 12.38):

Typisk meg da, og skal henge meg opp i sånn type. 

Han har ikke hatt dame på flere år, og virker ekstremt passiv. Grunnen til at jeg har falt for han i utgangspunktet er at jeg har følt en viss kjemi, i måten han ser på meg. Har liksom håpet at han skulle tatt det første skrittet, fordi jeg er 90 % sikker på at han er tiltrukket av meg, men det har ikke skjedd. 

Føler meg så lite kvinnelig dersom jeg må ta Initiativ til dette. 

Dette er nok en av grunnene til at du er singel.

Anonymkode: b7029...4ce

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Dette er nok en av grunnene til at du er singel.

Hva da?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.6.2022 den 12.01):

Forstår ikke hvor ting har gått galt for meg eller hvorfor jeg ikke finner meg en kjæreste.

Har nå blitt 35 år (dame), har hatt tidligere forhold. Vært i samboerforhold som tok slutt, også har jeg i mange år holdt på med en fyr som det ikke har blitt noe med. De siste to årene har jeg gått å vært betatt av en fyr, som jeg ikke klarer å finne ut av om det kan bli noe med.

Jeg er pen, langt lyst hår, snill, bra kropp, glad i dyr, liker å holde meg i form, selvstendig, glad i å jobbe. 

Likevel singel, hvorfor? :( 

Er også snart 35år og kommet fra et 11års langt forhold, etter dette har kjærligheten bare ligget i en lunk. Kjenner jeg er redd jeg skal ende opp uten den kjærligheten jeg hadde. ❤

Anonymkode: bf9fd...fd9

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Hva da?

Mangelen på initiativ og at han må gjøre alt arbeidet. 

Anonymkode: 39390...623

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Hva da?

Du må ta initiativ selv, om du ikke vil forbli singel. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...