Gå til innhold

Hvorfor er jeg fortsatt singel?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Forstår ikke hvor ting har gått galt for meg eller hvorfor jeg ikke finner meg en kjæreste.

Har nå blitt 35 år (dame), har hatt tidligere forhold. Vært i samboerforhold som tok slutt, også har jeg i mange år holdt på med en fyr som det ikke har blitt noe med. De siste to årene har jeg gått å vært betatt av en fyr, som jeg ikke klarer å finne ut av om det kan bli noe med.

Jeg er pen, langt lyst hår, snill, bra kropp, glad i dyr, liker å holde meg i form, selvstendig, glad i å jobbe. 

Likevel singel, hvorfor? :( 

Anonymkode: 9695c...070

• Liker 1
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje du er for pågående, for unnvikende, for mye sminke, dårlig ånde. Umulig å vite for fremmede i et forum

Anonymkode: a99a7...890

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Forstår ikke hvor ting har gått galt for meg eller hvorfor jeg ikke finner meg en kjæreste.

Har nå blitt 35 år (dame), har hatt tidligere forhold. Vært i samboerforhold som tok slutt, også har jeg i mange år holdt på med en fyr som det ikke har blitt noe med. De siste to årene har jeg gått å vært betatt av en fyr, som jeg ikke klarer å finne ut av om det kan bli noe med.

Jeg er pen, langt lyst hår, snill, bra kropp, glad i dyr, liker å holde meg i form, selvstendig, glad i å jobbe. 

Umulig å si. 

Mangel på Insj? Dater du? Tar du kontakt med menn som skriver/snakker til deg? Er du vennlig og hyggelig å omgås? 

Anonymkode: 39390...623

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje farge håret ditt mørkt?

Anonymkode: a59eb...699

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje du bare ikke har møtt en som du virkelig matcher med ennå?

Anonymkode: f42d6...e29

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Kanskje du er for pågående, for unnvikende, for mye sminke, dårlig ånde. Umulig å vite for fremmede i et forum

Anonymkode: a99a7...890

Nei, vil ikke si at jeg er pågående, heller motsatt i såfall. 

Bruker normalt med sminke. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Kanskje du bare ikke har møtt en som du virkelig matcher med ennå?

Anonymkode: f42d6...e29

Tydeligvis ikke :( men rart det skal være så vanskelig. 

Skrevet

Du må bli ferdig med fyren som ikke foreløpig ikke har gitt deg det du trenger, men som du har brukt to år på.

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
mordi9 skrev (Akkurat nå):

Du må slutte å jage menn som åpenbart ikke vil ha et seriøst forhold.

Har ikke gjort det heller, bortsett fra han ene som jeg har hatt et sånn type forhold til :)

Han andre som har vært betatt av vet jeg jo ikke hva vil, han er veldig sjenert. 

AnonymBruker
Skrevet
Helene1982 skrev (Akkurat nå):

Du må bli ferdig med fyren som ikke foreløpig ikke har gitt deg det du trenger, men som du har brukt to år på.

Hvordan skal jeg bli ferdig med en fyr før jeg vet hva han tenker? :)

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

De siste to årene har jeg gått å vært betatt av en fyr, som jeg ikke klarer å finne ut av om det kan bli noe med.

Du er singel fordi du brukar merksemda di på han karen. Du må finne ut om det blir forhold med han og så ta det derifrå.

Anonymkode: c8e24...b2f

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg vet at dette er lettere sagt enn gjort, men det virker ikke som han kommer til å finne ut av det uten at du spør ham rett ut hva han tenker om dere.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Du må gi deg selv tidsfrister.

Det tar ikke lang tid å finne ut om du liker noen.

(Og hvorfor vil man ha noen som bruker lang tid på å like deg?)

Du har kastet bort for mye tid på menn som aldri blir seriøs kjæreste.

Anonymkode: e9e7c...991

• Liker 1
Gjest Hippokrates
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Høres ut som om at du brenner av mye tid på menn som du ikke får det til å fungere med. 

Tror du må bli raskere til å innse at du må gå videre. 

Det handler også om selvtillit og hvordan man fremstår. Hvor åpen og tilgjengelig er du, egentlig, selv om du har "full pakke" ? Og det at du vet at du har "full pakke", holder det deg igjen og/eller gjør at du forventer mer enn du kan få tilbake? 

Umulig å si hvorfor du ikke får det til, men den enkle forklaringen kan også være at datinglivet har blitt et levende mareritt for de aller fleste, og kun fåtallet lykkes, uansett utgangspunkt. 

Gjest Hippokrates
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Nei, vil ikke si at jeg er pågående, heller motsatt i såfall. 

Kanskje dette er feilen. At du er for passiv, innesluttet, tilbaketrukket og/eller vanskelig å få respons fra? 

AnonymBruker
Skrevet
Helene1982 skrev (1 minutt siden):

Jeg vet at dette er lettere sagt enn gjort, men det virker ikke som han kommer til å finne ut av det uten at du spør ham rett ut hva han tenker om dere.

Typisk meg da, og skal henge meg opp i sånn type. 

Han har ikke hatt dame på flere år, og virker ekstremt passiv. Grunnen til at jeg har falt for han i utgangspunktet er at jeg har følt en viss kjemi, i måten han ser på meg. Har liksom håpet at han skulle tatt det første skrittet, fordi jeg er 90 % sikker på at han er tiltrukket av meg, men det har ikke skjedd. 

Føler meg så lite kvinnelig dersom jeg må ta Initiativ til dette. 

Gjest Hippokrates
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Han har ikke hatt dame på flere år, og virker ekstremt passiv. Grunnen til at jeg har falt for han i utgangspunktet er at jeg har følt en viss kjemi, i måten han ser på meg. Har liksom håpet at han skulle tatt det første skrittet, fordi jeg er 90 % sikker på at han er tiltrukket av meg, men det har ikke skjedd. 

Okei, så du liker han og er nesten helt sikker på at han liker deg, samt at du vet at han er passiv, men likevel ønsker du ikke ta initiativ fordi du er kvinne? Tror du har svaret selv på hvorfor årene flyver avgårde ingensteds. 

AnonymBruker
Skrevet
Hippokrates skrev (2 minutter siden):

Høres ut som om at du brenner av mye tid på menn som du ikke får det til å fungere med. 

Tror du må bli raskere til å innse at du må gå videre. 

Det handler også om selvtillit og hvordan man fremstår. Hvor åpen og tilgjengelig er du, egentlig, selv om du har "full pakke" ? Og det at du vet at du har "full pakke", holder det deg igjen og/eller gjør at du forventer mer enn du kan få tilbake? 

Umulig å si hvorfor du ikke får det til, men den enkle forklaringen kan også være at datinglivet har blitt et levende mareritt for de aller fleste, og kun fåtallet lykkes, uansett utgangspunkt. 

Kanskje du har rett, men jeg har jo fortsatt troen på at de fleste kan finne kjærligheten. Hvis jeg ser rundt meg, så er jo de fleste i et forhold :)

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Du har sikkert rett. Og han er sikkert bare sjenert og passiv. Er dette mannen du har lyst på er det dumt å ikke spørre. Hvis han sier nei, hjelper det deg til å gå videre. Jeg forstår at du skulle ønske at han tok initiativ, men du kan ikke sitte å vente på at han skal finne motet som han muligens aldri finner.

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Hippokrates skrev (4 minutter siden):

Okei, så du liker han og er nesten helt sikker på at han liker deg, samt at du vet at han er passiv, men likevel ønsker du ikke ta initiativ fordi du er kvinne? Tror du har svaret selv på hvorfor årene flyver avgårde ingensteds. 

Jeg syns det er mannen sin jobb å ta initiativ faktisk :) selvom vi er i 2022!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...