AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #81 Skrevet 19. juni 2022 AnonymBruker skrev (På 18.6.2022 den 12.01): Forstår ikke hvor ting har gått galt for meg eller hvorfor jeg ikke finner meg en kjæreste. Har nå blitt 35 år (dame), har hatt tidligere forhold. Vært i samboerforhold som tok slutt, også har jeg i mange år holdt på med en fyr som det ikke har blitt noe med. De siste to årene har jeg gått å vært betatt av en fyr, som jeg ikke klarer å finne ut av om det kan bli noe med. Jeg er pen, langt lyst hår, snill, bra kropp, glad i dyr, liker å holde meg i form, selvstendig, glad i å jobbe. Likevel singel, hvorfor? Anonymkode: 9695c...070 kanskje de kjenner historien din, og du er ikke stabil. Du kan ikke rote med menn, og tro menn da skal løpe etter deg... kanskje det er tiden for å innrømme feil, og bli mer stabil. Hvis menn kun går etter kvinner med utseende, og ikke reflekterer rundt hennes historie og karriere så tenker dem ikke stabilt selv. Anonymkode: 80ac9...8cd
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #82 Skrevet 19. juni 2022 3 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg lurer så veldig på hva enkelte menn får ut av å holde på sånn som i denne tråden. Hva er poenget? Hva tror de skal komme ut av det? Det er jo ikke saklige opplysninger de kommer med, det er latterliggjøring av en type som ikke ligger veldig langt unna mobbing, kamuflert som vitenskap. Om man bare har lyst til å presentere fakta, finnes det langt bedre og mer saklige måter å gjøre det på. Så hva forventer de? Skal alle kvinner som har passert 25 legge seg ned for å dø? Skal vi bare la være menn etter fylte 25, og heller holde på med vårt. Er målet at alle 70-åringe menn skal finne seg damer i 30-årene, siden de har blitt trykket så langt ned av alt drittprat? Er det en måte å trykke kvinner ned generelt, så vi ikke glemmer plassen vår i samfunnet og begynner å tro at vi er verdt noe? I verste fall lager disse mennene bare flere ufrivillig single menn, siden kvinner kan komme til å trekke seg bort fra menn. Gjennomsnittskvinnen klarer singeltilværelsen bedre enn gjennomsnittsmannen, så det vil i så fall først og fremst være menn som taper på det. Og gruppen menn som ikke får pult tar det ikke akkurat fint og rolig i dag heller, en mer høylytt og gnålende gruppe skal man lete lenge etter. Er det smart å kanskje bidra til at de blir flere? Anonymkode: 2f017...caa Enig. Ts spør om noe og det de skriver er bare irrelevant og demotiverende, de klarer ikke la være å skrive det samme i alle tråder. Faren min spurte meg her en dag om hvordan det går med dating og kjærlighetslivet mitt og jeg nevnte ting jeg har lest her og at det visstnok ikke er vits å date fordi jeg har blitt 30, han fikk helt sjokk og sa hva faen feiler det slike menn som skriver sånt. Han sa jeg er ung, pen og oppegående og skal ha det gøy med dating, og at jeg aldri må ta det til meg, han var oppriktig sjokkert. Så jeg tror det er mer vanlig holdninger i disse dager enn før i tiden. Anonymkode: a01f0...e34 5 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #83 Skrevet 19. juni 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Enig. Ts spør om noe og det de skriver er bare irrelevant og demotiverende, de klarer ikke la være å skrive det samme i alle tråder. Faren min spurte meg her en dag om hvordan det går med dating og kjærlighetslivet mitt og jeg nevnte ting jeg har lest her og at det visstnok ikke er vits å date fordi jeg har blitt 30, han fikk helt sjokk og sa hva faen feiler det slike menn som skriver sånt. Han sa jeg er ung, pen og oppegående og skal ha det gøy med dating, og at jeg aldri må ta det til meg, han var oppriktig sjokkert. Så jeg tror det er mer vanlig holdninger i disse dager enn før i tiden. Anonymkode: a01f0...e34 Kanskje har det noe med tiden å si, slik som du skriver. Jeg tror det har mest å gjøre med at de menn som sitter på KG ikke er representative for norske menn. Her er en oppkonsentret gruppe av mannlige slitere. Anonymkode: 086b4...c93 5
Nowayback Skrevet 19. juni 2022 #84 Skrevet 19. juni 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg lurer så veldig på hva enkelte menn får ut av å holde på sånn som i denne tråden. Hva er poenget? Hva tror de skal komme ut av det? Det er jo ikke saklige opplysninger de kommer med, det er latterliggjøring av en type som ikke ligger veldig langt unna mobbing, kamuflert som vitenskap. Om man bare har lyst til å presentere fakta, finnes det langt bedre og mer saklige måter å gjøre det på. Så hva forventer de? Skal alle kvinner som har passert 25 legge seg ned for å dø? Skal vi bare la være menn etter fylte 25, og heller holde på med vårt. Er målet at alle 70-åringe menn skal finne seg damer i 30-årene, siden de har blitt trykket så langt ned av alt drittprat? Er det en måte å trykke kvinner ned generelt, så vi ikke glemmer plassen vår i samfunnet og begynner å tro at vi er verdt noe? I verste fall lager disse mennene bare flere ufrivillig single menn, siden kvinner kan komme til å trekke seg bort fra menn. Gjennomsnittskvinnen klarer singeltilværelsen bedre enn gjennomsnittsmannen, så det vil i så fall først og fremst være menn som taper på det. Og gruppen menn som ikke får pult tar det ikke akkurat fint og rolig i dag heller, en mer høylytt og gnålende gruppe skal man lete lenge etter. Er det smart å kanskje bidra til at de blir flere? Anonymkode: 2f017...caa Mye tull her i tråden, ja. Selv er jeg 35 og kun fordi jeg ønsker barn vil jeg så klart ha damer på min alder eller yngre for et forhold. Hvis jeg tar vekk det aspektet så er det mange nydelige damer i både 40 og 50-åra også. Har hatt crush på ei som er 14 år eldre enn meg også. Hvis jeg skulle hatt en uforpliktet partner i dag, hadde jeg foretrukket dame på 55+, tro det eller ei. Det er bare tull at ALLE menn tenner på slanke, unge modellkropper. Sikkert majoriteten, men ikke alle. Jeg syns det er sexy med former, hengemage, strekkmerker, grå hår. Får høre mye negativt når jeg sier det, som at jeg har mommy-issues osv.. Men jeg syns bare at godt voksne damer ofte er utrolig sexy, men ikke hvis de synlig prøver å holde seg unge ved bruk av botox og operasjoner. Naturlige damer som aksepterer sin aldring er turn-on! 5
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #85 Skrevet 19. juni 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Enig. Ts spør om noe og det de skriver er bare irrelevant og demotiverende, de klarer ikke la være å skrive det samme i alle tråder. Faren min spurte meg her en dag om hvordan det går med dating og kjærlighetslivet mitt og jeg nevnte ting jeg har lest her og at det visstnok ikke er vits å date fordi jeg har blitt 30, han fikk helt sjokk og sa hva faen feiler det slike menn som skriver sånt. Han sa jeg er ung, pen og oppegående og skal ha det gøy med dating, og at jeg aldri må ta det til meg, han var oppriktig sjokkert. Så jeg tror det er mer vanlig holdninger i disse dager enn før i tiden. Anonymkode: a01f0...e34 Mens jeg har fjernet meg fra markedet for tiden. Det er oppe til vurdering om det blir en permanent løsning, eller om jeg bare trenger en pause. Orker rett og slett ikke kaste bort tiden min på menn, siden så mange mener at min eneste verdi i verden er ungdom og skjønnhet. Og alt jeg har hørt og lest i det siste har ført til at jeg er livredd for å bli tatt til takke med. Om det fører til at det blir en ekstra ufrivillig singel mann, så skal han vite at det er menn med dårlige holdninger som har skapt hans problem. Anonymkode: 2f017...caa
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #86 Skrevet 19. juni 2022 Det høres jo ut på dere her som at livet er over når man er kvinne og 35 år 😅 Anonymkode: 9695c...070
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #87 Skrevet 19. juni 2022 47 minutter siden, AnonymBruker said: Orker rett og slett ikke kaste bort tiden min på menn, siden så mange mener at min eneste verdi i verden er ungdom og skjønnhet. Slapp av da. Menn kan jo si det samme, det eneste kvinner bryr seg om er kroppsstørrelse. Høyde, kraftig bygd, store hender, brede skuldre, stor hake... Anonymkode: 982c1...3e0
Nowayback Skrevet 19. juni 2022 #88 Skrevet 19. juni 2022 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Det høres jo ut på dere her som at livet er over når man er kvinne og 35 år 😅 Anonymkode: 9695c...070 Som mann på 35 år har jeg også fått høre at jeg har hengeballer, seig sæd, og at jeg er for gammel til å få barn.. 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2022 #89 Skrevet 20. juni 2022 Pappadrømmen skrev (6 timer siden): Som mann på 35 år har jeg også fått høre at jeg har hengeballer, seig sæd, og at jeg er for gammel til å få barn.. Huff ja kg er noe eget. Ikke tro på alt det som serveres som vitenskap. Det e tull bare for å få folk til å føle negativitet over sin egen alder. jeg mener alder har ingenting med saken de fleste er ikke som de på kg. Kjærlighet er mulig å finne i alle aldre. Ingen er mindre verd om de passerer 25 eller 35 eller 45 etc. alle skal dit uansett mot alderdommen. Ingen som slipper unna Anonymkode: d860d...5e6 4
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2022 #90 Skrevet 20. juni 2022 AnonymBruker skrev (På 18.6.2022 den 12.01): Forstår ikke hvor ting har gått galt for meg eller hvorfor jeg ikke finner meg en kjæreste. Har nå blitt 35 år (dame), har hatt tidligere forhold. Vært i samboerforhold som tok slutt, også har jeg i mange år holdt på med en fyr som det ikke har blitt noe med. De siste to årene har jeg gått å vært betatt av en fyr, som jeg ikke klarer å finne ut av om det kan bli noe med. Jeg er pen, langt lyst hår, snill, bra kropp, glad i dyr, liker å holde meg i form, selvstendig, glad i å jobbe. Likevel singel, hvorfor? Anonymkode: 9695c...070 Jeg er i samme situasjon som deg. Liker en dame som jeg ser på treningssenter av og til og jeg vet hun er også interessert men jeg har ikke klart å manne meg opp og be henne ut enda. Hun hvis tydelig interesse i begynnelsen men nå ser jeg henne sjeldnere og hun virker ikke like interessert lenger. Kanskje hun har gitt meg opp og tror at jeg ikke våger å ta steget. Anonymkode: 24adc...7aa
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2022 #91 Skrevet 20. juni 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg er i samme situasjon som deg. Liker en dame som jeg ser på treningssenter av og til og jeg vet hun er også interessert men jeg har ikke klart å manne meg opp og be henne ut enda. Hun hvis tydelig interesse i begynnelsen men nå ser jeg henne sjeldnere og hun virker ikke like interessert lenger. Kanskje hun har gitt meg opp og tror at jeg ikke våger å ta steget. Anonymkode: 24adc...7aa Det stemmer nok. Merker jeg kan være veldig keen på en mann, men hvis han aldri gjør noe fremskritt tenker jeg han ikke er interessert og interessen dabber av. Typisk han da endelig tar steget så er det for sent og jeg er helt over det 😅 Ta en prat da 😃 Anonymkode: a01f0...e34
Godmouth Skrevet 20. juni 2022 #92 Skrevet 20. juni 2022 AnonymBruker skrev (På 19.6.2022 den 22.48): Orker rett og slett ikke kaste bort tiden min på menn, siden så mange mener at min eneste verdi i verden er ungdom og skjønnhet. Og alt jeg har hørt og lest i det siste har ført til at jeg er livredd for å bli tatt til takke med. Makan! Ta nå ikke livsbeslutninger basert på hva anonyme folk på et forum sier. Jeg hadde selv god lyst til å reise over dammen og fri til Jennifer Aniston i sin tid, men jeg tok til takke med kassadama på nærbutikken. Det ble tre barn og en familie jeg aldri ville vært foruten. 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #93 Skrevet 21. juni 2022 Godmouth skrev (7 timer siden): Makan! Ta nå ikke livsbeslutninger basert på hva anonyme folk på et forum sier. Jeg hadde selv god lyst til å reise over dammen og fri til Jennifer Aniston i sin tid, men jeg tok til takke med kassadama på nærbutikken. Det ble tre barn og en familie jeg aldri ville vært foruten. Når jeg er redd for å bli tatt til takke med, så er det ikke noen god reklame at du sier du tok til takke med din partner. Jeg håper og regner med at du ikke mener det sånn, men det ga meg uansett ikke mer lyst til å komme meg ut på markedet igjen. Anonymkode: 2f017...caa
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #94 Skrevet 21. juni 2022 AnonymBruker skrev (På 18.6.2022 den 12.01): Forstår ikke hvor ting har gått galt for meg eller hvorfor jeg ikke finner meg en kjæreste. Har nå blitt 35 år (dame), har hatt tidligere forhold. Vært i samboerforhold som tok slutt, også har jeg i mange år holdt på med en fyr som det ikke har blitt noe med. De siste to årene har jeg gått å vært betatt av en fyr, som jeg ikke klarer å finne ut av om det kan bli noe med. Jeg er pen, langt lyst hår, snill, bra kropp, glad i dyr, liker å holde meg i form, selvstendig, glad i å jobbe. Likevel singel, hvorfor? Anonymkode: 9695c...070 Kort og godt for du er for kresen 🙂 Men vent til du blir 60, da tar du hva som helst, haha Anonymkode: 28bce...a1f
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #95 Skrevet 21. juni 2022 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Kort og godt for du er for kresen 🙂 Men vent til du blir 60, da tar du hva som helst, haha Anonymkode: 28bce...a1f Enig. Når jeg er 60 tar jeg en mann med grått håt, ølmage og hengeballer. Masse hår på ryggen og øra går også bra! Så lenge han gir meg nærhet, masse kosing og bra sex er det greit 😜 Anonymkode: 8ad52...035 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #96 Skrevet 21. juni 2022 Har du lyst på barn eller ikke? Dersom jeg (mann) var i datingmarkedet ville jeg trådd varsomt i møte med single damer på 35. Kan gå i et par feller der... Anonymkode: 2c289...6f4
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #97 Skrevet 21. juni 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Har du lyst på barn eller ikke? Dersom jeg (mann) var i datingmarkedet ville jeg trådd varsomt i møte med single damer på 35. Kan gå i et par feller der... Anonymkode: 2c289...6f4 Har lyst på barn Anonymkode: 9695c...070
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #98 Skrevet 21. juni 2022 Kanskje du sikter for høyt? Anonymkode: 04ca0...f64
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #99 Skrevet 21. juni 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Kanskje du sikter for høyt? Anonymkode: 04ca0...f64 Tror ikke jeg har gjort det altså Anonymkode: 9695c...070
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #100 Skrevet 21. juni 2022 3 hours ago, AnonymBruker said: Har du lyst på barn eller ikke? Dersom jeg (mann) var i datingmarkedet ville jeg trådd varsomt i møte med single damer på 35. Kan gå i et par feller der... Anonymkode: 2c289...6f4 Hvilke feller er det du tenker på her, som du ikke kan oppleve med damer på f.eks 28 eller 40 år? Anonymkode: 086b4...c93
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå