Gå til innhold

Hva hadde du gjort dersom barnet ditt døde?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Om jeg hadde hatt ett barn hadde jeg nok ikke orket mer. Derfor hadde jeg aldri kun fått ett barn, om jeg kunne velge. Kjente to stk som mistet sitt eneste barn, begge tok livet sitt innen 5 år etter dødsfallet. 

Nå har jeg heldigvis tre barn. Hadde blitt fullstendig knust og aldri meg selv igjen(tror jeg), men jeg hadde fortsatt å leve for barna. 

Anonymkode: a4657...11c

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi mistet jenta vår i juli, bare ti timer fikk vi. Jeg trodde ikke jeg skulle komme gjennom dagene etter det som skjedde men jeg er her fremdeles selvom mange dager er en kamp. Jeg kommer til å bruke tid på dette men en dag blir det lettere. Jeg har heldigvis verdens beste samboer, venneflokk og familie. Uten dem hadde det ikke gått! 

• Liker 1
  • Hjerte 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vært helt forferdelig!

Jeg har to barn, hadde det ene gått bort, måtte jeg bare tatt meg sammen for det andre barnet.

Hadde begge barna gått bort hadde jeg mistet livsgnisten og livsgleden, vet ikke hvordan livet da ville blitt. 

Anonymkode: a4ef1...93c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Det er en av de tingene jeg ikke klarer å tenke på. Jeg er vanligvis ganske pragmatisk angående døden, og har sett for meg hva jeg ser for meg jeg kunne gjort både ved mannens, mine foreldres og egen død. Men når det gjelder barna mine er det helt uaktuelt, tanken er for vond.  Så jeg vet rett og slett ikke- ingen gjør vel det før de står der? Og jeg håper jeg slipper.
Min eldste var utsatt for en alvorlig ulykke for noen år siden, der det var nære på. Jeg må fremdeles skyve vekk det som skjedde og det som kunne ha skjedd. Tanken er rett og slett uutholdelig.

Jeg håper med alt jeg har at jeg aldri noengang trenger å forholde meg til det.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...