Gjest Gjest Skrevet 14. november 2005 #301 Del Skrevet 14. november 2005 Takk for sist, jenter Vi hadde det ustyrtelig morsomt i natt da!! Også jeg - som startet tråden og hele hysteriet - endte opp med å ikke kjøpe noenting :grine2: ← Sviktet du??? Det fikk jeg ikke med meg... Tipper du er utsending fra H&M sentralt, de ville ha deg til å skape hysteri på KG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 14. november 2005 Forfatter #302 Del Skrevet 14. november 2005 Sviktet du??? Det fikk jeg ikke med meg... Tipper du er utsending fra H&M sentralt, de ville ha deg til å skape hysteri på KG ← :grine2: Nei, jeg er nok ikke det! Er bare litt over gjennomsnittet interessert i klær Men hvis du leser gjennom tråden - som jeg gjorde idag (og det var gøy!), så satt jeg oppe til over ett i natt jeg også. Jeg kom inn på siden flere ganger også, men jeg fant ikke noe å kjøpe... Angrer selvsagt litt på det nå da, men... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2005 #303 Del Skrevet 14. november 2005 :grine2: Nei, jeg er nok ikke det! Er bare litt over gjennomsnittet interessert i klær Men hvis du leser gjennom tråden - som jeg gjorde idag (og det var gøy!), så satt jeg oppe til over ett i natt jeg også. Jeg kom inn på siden flere ganger også, men jeg fant ikke noe å kjøpe... Angrer selvsagt litt på det nå da, men... ← joda, satt da her jeg og, så fikk med meg at du var her, og var ivrig... Men trodde du shoppet i likhet med oss andre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 14. november 2005 Forfatter #304 Del Skrevet 14. november 2005 Jeg skulle jo ha den grønne, vide kjolen, men så fantes den bare i XS, S og M... Også var jeg usikker på den brune trenchcoaten... Men jeg endte utrolig nok opp uten å kjøpe noe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2005 #305 Del Skrevet 14. november 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gladidag Skrevet 15. november 2005 #306 Del Skrevet 15. november 2005 var inne på min side på HM... da er klærne på vei...spent! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 15. november 2005 #307 Del Skrevet 15. november 2005 Jeg har akkurat bestilt den siste bikinien! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå