Ephemera Skrevet 14. november 2005 Forfatter #281 Del Skrevet 14. november 2005 Takk for sist, jenter Vi hadde det ustyrtelig morsomt i natt da!! Også jeg - som startet tråden og hele hysteriet - endte opp med å ikke kjøpe noenting :grine2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vindelspev Skrevet 14. november 2005 #282 Del Skrevet 14. november 2005 Men kom du inn, Ephemera? Jeg lot det gå sport i det, det var kjempegøy! Om å gjøre og slå resten av røkla. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 14. november 2005 Forfatter #283 Del Skrevet 14. november 2005 Men kom du inn, Ephemera? Jeg lot det gå sport i det, det var kjempegøy! Om å gjøre og slå resten av røkla. ← Ja, jeg var inne flere ganger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lumiah Skrevet 14. november 2005 #284 Del Skrevet 14. november 2005 (endret) Jeg fikk også tak i det jeg skulle ha tilslutt, men det ble sent gitt.. Supertrøtt i dag, får håpe det var verdt det! Gøy var det uansett, var helt gira når jeg endelig skulle legge meg. Endret 14. november 2005 av Lumiah Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miracl3 Skrevet 14. november 2005 #285 Del Skrevet 14. november 2005 Jeg er veldig trøtt, valgte å ta en dag hjemme for å skrive en oppgave i dag. Stella hysteriet fikk meg til å bli så stresset på en god måte at jeg syntes nesten det var som juleaften. Nå kan jeg ikke vente med å få klærne, håper de passer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 14. november 2005 #286 Del Skrevet 14. november 2005 Shit, nå var det jo ingenting igjen omtrent, kun den skjorten, og ullbuksen i str. 34, samt metallvesken og belte. That's it! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
orakel Skrevet 14. november 2005 #287 Del Skrevet 14. november 2005 Jeg fikk akkurat de tingene jeg ville ha og synes jeg var heldig. Det er jammen ikke mye som er igjen nå gitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk Doodad Skrevet 14. november 2005 #288 Del Skrevet 14. november 2005 Pokker, jeg glemte hele greia. Har fått litt Alzheimer light etter at det kom barn i huset Men hadde innmari lyst på 2 gensere + 1 kjole Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gamle Alex Skrevet 14. november 2005 #289 Del Skrevet 14. november 2005 Da håper jeg du fikk de vindelspev Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lenea Skrevet 14. november 2005 #290 Del Skrevet 14. november 2005 Hvis det er noen som angrer på kjøpet sitt, så vil jeg kjøpe det av dere. Spesielt de buksene som er smale nede. Helst i str. 38. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2005 #291 Del Skrevet 14. november 2005 Det ligger en haug av de klærne på Ebay for dem som er villige til å betale flesk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2005 #292 Del Skrevet 14. november 2005 Noen som vet når neste pulje med klær blir lagt ut på h &m? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vindelspev Skrevet 14. november 2005 #293 Del Skrevet 14. november 2005 Da håper jeg du fikk de vindelspev ← Yes, det gjorde jeg. Den ene var ikke lagt ut for salg, dessverre, men jeg fikk tak i den blå! Noen som vet når neste pulje med klær blir lagt ut på h &m? ← Dette var alt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Coral Skrevet 14. november 2005 #294 Del Skrevet 14. november 2005 Var kjempesliten i går kveld, så orket ikke sitte oppe. Og rakk ikke innom HM på torsdag, heller. Så plagg fra Stella-kolleksjonen er nok tapt for min del.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2005 #295 Del Skrevet 14. november 2005 Hvilken side skal vi storme i natt da jenter? Det meste blir vel antiklimaks etter kampen om å komme inn på HM sidene.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2005 #296 Del Skrevet 14. november 2005 Noen som har sett noen avisartikler om emnet ennå? Så for meg "Gærne kvinnfolk kjører Hm's websider i kne" på forsiden av VG i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ikke innlogget Minette Skrevet 14. november 2005 #297 Del Skrevet 14. november 2005 Herremin for et stress Når jeg omsider kom inn, ble jeg kastet ut hver gang jeg la noe i handlekurven Men omsider, fikk jeg da komme igjennom. Jeg "røsket" med meg det jeg syns var pent, sender det heller tilbake om jeg ikke er fornøyd. Tror jeg endte opp med følgende: * Omslagskjole, beige * tuxedo coat, sort * beige skjerf * jeans * sort bukse * Chiffon kjole, grønn Det var et par andre ting jeg kunne tenke meg å prøvd, men det var ikke der/var utsolgt. Vel, vel galskapen over for i år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 14. november 2005 #298 Del Skrevet 14. november 2005 Noen som har sett noen avisartikler om emnet ennå? Så for meg "Gærne kvinnfolk kjører Hm's websider i kne" på forsiden av VG i dag. ← Jeg også, nesten litt skuffa for at det ikke stod noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2005 #299 Del Skrevet 14. november 2005 En skjorte og en veske igjen i shoppen på hm. Lurer på om det blir mange returer i ukene framover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2005 #300 Del Skrevet 14. november 2005 Var på H&M i Bogstadveien i dag og; der var det drøssevis igjen av de veskene og beltet i samme stil. Armbåndene så jeg dog intet til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå