Miracl3 Skrevet 14. november 2005 #261 Del Skrevet 14. november 2005 Da fikk jeg bestilt. Natta jenter. To stk bluser på meg og stk matchende skjerf. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 14. november 2005 #262 Del Skrevet 14. november 2005 Jeg kjøpte omslagskjolen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
orakel Skrevet 14. november 2005 #263 Del Skrevet 14. november 2005 Jeg klarte å få bestilt til slutt jeg også, 6 plagg. Nå er jeg spent på hvordan de ser ut live Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KATTAstrofe Skrevet 14. november 2005 #264 Del Skrevet 14. november 2005 Er det noen som har kjøpt den turkise toppen? Er den fin på? Hvordan er størrelsene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2005 #265 Del Skrevet 14. november 2005 blå omslagskjolen, for å brukes som morgenkåpe, ← Akkurat det tenkte jeg og da jeg så den. Hadde det ikke stått Stella på klærne så tror jeg det er mange plagg som folk ikke ville ha sett to ganger på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
India Skrevet 14. november 2005 #266 Del Skrevet 14. november 2005 Da har jeg kjøpt en topp. hadde planer om å køpe den grønne kjolen,men da jeg hadde bestemt meg var den utsolgt. he he. kanskje like greit.. Takk for følget i kveld, godt å ha litt støtte på dette her oppstyret God natt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2005 #267 Del Skrevet 14. november 2005 jajamennsann... Da blir det vel en stund til neste gang Takk for følget, jenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2005 #268 Del Skrevet 14. november 2005 Ble lang jakke, bikini og armbånd på meg. Ville også ha den beige toppen, men den var utsolgt. Lurer dog litt på den gule singleten - tror den kan være søt utover våren, men koster jo mye.. Nattinatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kame Skrevet 14. november 2005 #269 Del Skrevet 14. november 2005 Kan dere som har kjøpt de litt større størrelsene, vennligst legge klærne ut for salg her inne dersom dere ikke skal ha dem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2005 #270 Del Skrevet 14. november 2005 Nå er jo nesten alt borte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spacegirl Skrevet 14. november 2005 #271 Del Skrevet 14. november 2005 Kom inn til slutt jeg også, men endte opp med å kjøpe bukse, genser++ i den vanlige shoppen istedet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gladidag Skrevet 14. november 2005 #272 Del Skrevet 14. november 2005 Takk for i natt! Fikk nesten ikke sove etter galskapen. Nå har jeg sovet i i knapt fem timer, lillegull måtte selvsagt få mareritt i natt, klar for en ny dag. Gleder meg til å se om klærne passer...hvis ikke kan eg jo selge de til ere.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
India Skrevet 14. november 2005 #273 Del Skrevet 14. november 2005 Må si jeg er rimelig trøtt i dag. Var jo så oppgira at det tok litt tid før jeg sovnet. og lille gutt kom jo halv fem. Men glad jeg satt oppe for i dag var det jo så og si tomt på shoppen. Gleder meg til å få pakken. Samboeren min våknet da jeg la meg og sa - damer og klær! Du er gal! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gamle Alex Skrevet 14. november 2005 #274 Del Skrevet 14. november 2005 Lurte bare på en ting. Det virker som om det er fryktelig om og gjøre og få disse plaggene. Dere er klar over at det ikke er stella som persolig at sittet og designet plaggene? Hun har kun lånt bort navnet sitt. Eller er det som er viktig og ha navnet hennes i merkelappen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miracl3 Skrevet 14. november 2005 #275 Del Skrevet 14. november 2005 Vell jeg bare liker disse klærne. Syntes det er fine snitt på de, og de passer meg godt. Syntes jo også at det er litt moro med Stella, på samme måte som med Karl i fjor I natt var det ville tilstander, men det var kjempe gøy. Litt krydder i hverdagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 14. november 2005 #276 Del Skrevet 14. november 2005 Dette var virkelig morsomt å lese. Dere har visst hatt det gøy i natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2005 #277 Del Skrevet 14. november 2005 Lurte bare på en ting. Det virker som om det er fryktelig om og gjøre og få disse plaggene. Dere er klar over at det ikke er stella som persolig at sittet og designet plaggene? Hun har kun lånt bort navnet sitt. Eller er det som er viktig og ha navnet hennes i merkelappen Selvsagt er det ikke Stella personlig som har designet alt som det står hennes navn på! Da hadde hun jammen hatt det travelt! Jeg handler fordi jeg liker klærne. Fint snitt og fint materiale. Artig med noe litt annerledes fra det alle kjedebutikkene kan tilby. Er du litt misunnelig kanskje? Det virker nesten som om du er irritert på oss som kjøper noe.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gamle Alex Skrevet 14. november 2005 #278 Del Skrevet 14. november 2005 Er du litt misunnelig kanskje? Det virker nesten som om du er irritert på oss som kjøper noe.... ← Nei er nok ikke det, hadde jeg vært det hadde jeg vel bare kjøpt noe selv eller... Nei- jeg skjønner bare ikke hysteriet men jeg synes ikke det er så viktig hvilket navn som står i merkelappen. Og stå i kø utenfor en butikk itimesvis eller sitte på nettet til langt på natt , det skjønner jeg ikke, men hver sin smak Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 14. november 2005 #279 Del Skrevet 14. november 2005 Hysterisk festlig lesing jenter!!! Bare så forbanna irriterende at jeg glemte hele greia... Jaja, penger spart... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vindelspev Skrevet 14. november 2005 #280 Del Skrevet 14. november 2005 Selvfølgelig skjønner jeg at hun ikke har designet dem selv, helt korka er jeg tross alt ikke. De meste av kolleksjonen appellerte ikke til meg, særlig buksene tror jeg kun ser bra ut på pipestilker. Men jeg fant to kjoler som jeg synes var nydelige, og derfor ville jeg gjerne ha dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå