AnonymBruker Skrevet 29. juni 2022 #101 Skrevet 29. juni 2022 Like naturlig for meg som å ha forhold til en rev eller en lysstolpe, så nei. Anonymkode: 00bd5...1cb 4
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2022 #102 Skrevet 30. juni 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Like naturlig for meg som å ha forhold til en rev eller en lysstolpe, så nei. Anonymkode: 00bd5...1cb Du kan også bare svare nei, det er ikke min ting. Anonymkode: 270ea...bbc 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2022 #103 Skrevet 30. juni 2022 Nei, ikke tiltrukket. Dessuten har jeg vanskelig for å forstå at kjønn kan være så viktig. Bortsett fra kjønnsorganer føler jeg ikke vi er så ulike at jeg trenger feste så mye identitet i det. Mye større ulikheter i personlighetene. Jeg har vagina og liker menn. Det er alt jeg trenger å vite. Om jeg hadde vagina, men følte meg som mann… hvordan føler man seg som mann rent bortsett fra kjønnsorgan? Jeg tenker på meg selv som dame, men har aldri følt meg særlig feminin. Jeg er meg liksom. Jeg kunne sikkert fint levd som mann om jeg ble født med penis i stedet (men ellers var helt lik jeg er nå) Anonymkode: 904b2...5aa 2
Gjest rabrabara Skrevet 1. juli 2022 #104 Skrevet 1. juli 2022 Jeg tror ikke det. Man skal aldri si alder, da.
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #105 Skrevet 1. juli 2022 rabrabara skrev (1 minutt siden): Jeg tror ikke det. Man skal aldri si alder, da. Hva har alder med saken å gjøre? Anonymkode: 3c6d2...a18
Gjest rabrabara Skrevet 1. juli 2022 #106 Skrevet 1. juli 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hva har alder med saken å gjøre? Anonymkode: 3c6d2...a18 Haha, aldri si aldri! My bad. Når det er sagt tror jeg faktisk jeg er mer åpen for det nå enn da jeg var yngre. Selv om jeg kanskje ikke er veldig åpen😅
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #107 Skrevet 1. juli 2022 Nei, kunne aldri datet en trans... Anonymkode: aceec...4c8 1
Leeloo Skrevet 1. juli 2022 #108 Skrevet 1. juli 2022 En fungerende penis er viktig for meg, men det ville i så fall vært eneste argument mot, ser på dem som menn. Likevel, jeg kunne jo falt for en maskulin dame (typ Anja Edin), og det er mange måter å ha sex på… Tenner helt klart på det maskuline, men det må ikke komme i form av en mann. Avviser det ikke, ville jo faktisk ikke sagt nei om min drømmemann viste seg å være transkjønnet. 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #109 Skrevet 1. juli 2022 Rart det skal være så vanskelig å bare si nei uten å måtte legge til så mye hat. Men da føler vel folk seg litt bedre. Hvorfor barn mobber blir man alltid minnet på her inne. Anonymkode: 7bcda...223
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå