Gå til innhold

Kunne du datet en trans mann?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nei . Ikke fordi jeg har noe imot transpersoner. Men fordi min preferanse og  det jeg tiltrekkes av er menn født som menn . Alle har sin preferanse og det er greit

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei. For meg blir det en turn-off.

Anonymkode: 22cd4...2b5

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Så lenge han var komfortabel med egen kropp, uansett hvordan den så ut, hadde det vært greit for meg. Og hvis dette hadde vært før jeg fikk barna mine, måtte han også vært med på å få barn med donor, men det ville jo vært det samme uavhengig av grunnen til at mannen var steril.

Anonymkode: 44c59...648

• Liker 2
Gjest Anonymus Notarius
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.6.2022 den 15.10):

Alle peniser er klitorispeniser. Det er egentlig en forvokst klitoris. Alle er hunkjønn fra starten av, det er derfor menn har brystvorter også. Like sexy å tenke på nå? 😄

Anonymkode: f9add...acd

Nei, alle ser ut som hunkjønn i starten. Men man er enten han- eller hunkjønn fra det øyeblikket eggcellen befruktes av en sædcelle.

For å svare på spørsmålet: nei, jeg kunne ikke det. Det handler nok om mange ting. Jeg har ikke noe i mot at voksne mennesker ønsker å leve som det motsatte kjønn, respekterer det og kaller dem det nye navnet og pronomenet og tenker at folk får leve som de vil så lenge de ikke skader andre, men jeg personlig ser på transmenn som transmenn, ikke som menn. Det samme med transkvinner. Når det kommer til sexliv, er jo transmenn mindre heldig stilt enn transkvinner - man kan lage en rimelig godt fungerende vagina, men foreløpig går det ikke an å lage en normalt fungerende penis. I tillegg kommer det at biologiske kvinner er mindre enn biologiske menn og stort sett har mer feminine trekk, små hender og føtter osv. Jeg synes ikke det er særlig tiltrekkende.

Nå er det jo tross alt et svært lite mindretall jeg faktisk ønsker å være kjæreste med her i verden - det er jo ikke sånn at jeg ønsker å være sammen med alle biologisk fødte menn heller. 

AnonymBruker
Skrevet

Absolutt ikke. Jeg liker mannemenn!

Anonymkode: 3b5b2...64e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Vet ikke hvorfor egentlig. 

Anonymkode: dd3d8...67f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror det. Jeg tenker at (tidligere) kvinner er bedre i senga enn en mann i mange tilfeller. Og penis i seg selv er ikke nødvendig for meg. 

Anonymkode: d9cae...f88

AnonymBruker
Skrevet
On 6/14/2022 at 10:59 AM, AnonymBruker said:

Tror det hadde kommet an på om han hadde gjennomgått kjønnskorrigerende operasjon eller ikke. Hvis ja, så ser jeg ikke noen grunn til at jeg ikke kunne det. Hvis nei, så hadde jeg sikkert fremdeles kunne blitt fysisk tiltrukket, men jeg har 0% interesse av å ha sex med noen med en vagina, så.. ja. 

Anonymkode: 2fb7b...3d3

Du aner ikke hvor ekkelt og jævlig kjønnskorrigerende operasjon er hvis du sier det der.

Anonymkode: e5bb2...954

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Jeg er en hetero kvinne, og kun interessert i menn. Folk får identifisere seg som de vil for min del, men det endrer ikke hva en (ekte, biologisk, kall det hva du vil) mann er.

Anonymkode: 2a9c1...113

• Liker 6
Skrevet

Nix, aldri

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er bifil og bryr meg lite om kjønnsidentitet til personer (men jeg er minst tiltrukket av cis menn, gjerne fordi de er ikke min type mennesker...). Så jeg har ingen problemer med transmenn, uansett hvilket punkt de er på i transition.

Anonymkode: a61ff...d62

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det kunne jeg. Jeg er bifil, så en transmann hadde vært null problem. 

Anonymkode: d8977...8d5

AnonymBruker
Skrevet
58 minutter siden, AnonymBruker said:

jeg er minst tiltrukket av cis menn, gjerne fordi de er ikke min type mennesker

Spesielt hvite, heteroseksuelle cis-menn. De er de ondeste av alle

Anonymkode: cfb07...711

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kunne datet en transperson, ja. Jeg har også gjort det i mange år, så det er ikke teoretisk for meg. 

Anonymkode: 270ea...bbc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, fordi jeg liker penis og jeg liker når menn er 190+, men de færreste biologiske kvinner er så høye 

Anonymkode: 83213...6c3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg tror det. Jeg tenker at (tidligere) kvinner er bedre i senga enn en mann i mange tilfeller. Og penis i seg selv er ikke nødvendig for meg. 

Anonymkode: d9cae...f88

Ikke nødvendigvis bedre i senga vil jeg si, veldig mange trans menn som ikke har hatt så mye sex eller onanert fordi de er så utilpass med kjønnsorganene sine, så de vet ikke noe mer om hvordan en vagina fungerer seksuelt enn menn flest 

Anonymkode: 83213...6c3

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Nei, kunne ikke det.

Det blir noe kunstig og feil ved hele greia, ville aldri klart å tenke at dette er annet enn en maskulin kvinne.

Anonymkode: 034b8...136

• Liker 2
Skrevet

Og si at man er heterofil og sier nei. Men, en trans som går fra mann til dame, er jo i teorien en dame? De får jo medisiner som tar bort hårvekst, få bryster og sånn. Er stor forskjell på å være trans og være homofil.

Følger psyktærlig på snap. Mandagsnsapperen er en mann på 30, som ble født jente. Hadde jeg ikke visst det så hadde jeg aldri gjettet at han er trans. Og han ønsker seg jo kjæreste som er en kvinne. Jeg ser på han som en faktisk flott mann ☺️ Han kunne jeg faktisk datet ut i fra hvordan han er og han er fin mann og se på. Reflektert, virker veldig god av seg ❤️ Men! Ingen vet hva som er mellom bena på han da. Og folk spør han og, men da sier han at det har folk faktisk ikke noe med. Hadde han operert en penis, så jepp! Absolutt kunne jeg data han.

AnonymBruker
Skrevet
Maestro skrev (1 time siden):

Og si at man er heterofil og sier nei. Men, en trans som går fra mann til dame, er jo i teorien en dame? De får jo medisiner som tar bort hårvekst, få bryster og sånn. Er stor forskjell på å være trans og være homofil.

Følger psyktærlig på snap. Mandagsnsapperen er en mann på 30, som ble født jente. Hadde jeg ikke visst det så hadde jeg aldri gjettet at han er trans. Og han ønsker seg jo kjæreste som er en kvinne. Jeg ser på han som en faktisk flott mann ☺️ Han kunne jeg faktisk datet ut i fra hvordan han er og han er fin mann og se på. Reflektert, virker veldig god av seg ❤️ Men! Ingen vet hva som er mellom bena på han da. Og folk spør han og, men da sier han at det har folk faktisk ikke noe med. Hadde han operert en penis, så jepp! Absolutt kunne jeg data han.

"Hadde han operert en penis"

...

Altså, hvordan ser du egentlig for deg at en slik juksepenis er og fungerer? De skjærer av hud fra lår/underarm og ruller sammen til en hårete pølse og syr den på kroppen. Man kan ikke kalle det en "penis" som er en komplisert kroppsdel fylt med svamplegemer etc. På samme måte kan man ikke bare lage en klitoris av en fingertupp, selv om det trolig blir et langt bedre resultat.

0807_hogle-05.jpg

Sammenrullet hud fra overarmen til en slags pølse vil aldri bli en fungerende penis. Hvis man ikke bryr seg om sex og slikt så kan jeg skjønne det, men om jeg først skulle vært med en transperson (som aldri vil skje) så ville jeg heller hatt en med fungerende kjønnsorgan enn en dårlig kopi.

"Operert på en penis" liksom, som om det er hyllevare.

Anonymkode: 99880...8ed

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

"Hadde han operert en penis"

...

Altså, hvordan ser du egentlig for deg at en slik juksepenis er og fungerer? De skjærer av hud fra lår/underarm og ruller sammen til en hårete pølse og syr den på kroppen. Man kan ikke kalle det en "penis" som er en komplisert kroppsdel fylt med svamplegemer etc. På samme måte kan man ikke bare lage en klitoris av en fingertupp, selv om det trolig blir et langt bedre resultat.

0807_hogle-05.jpg

Sammenrullet hud fra overarmen til en slags pølse vil aldri bli en fungerende penis. Hvis man ikke bryr seg om sex og slikt så kan jeg skjønne det, men om jeg først skulle vært med en transperson (som aldri vil skje) så ville jeg heller hatt en med fungerende kjønnsorgan enn en dårlig kopi.

"Operert på en penis" liksom, som om det er hyllevare.

Anonymkode: 99880...8ed

Kunne man operere på en penis så hadde 90% av alle menn på KG gjort det 😂 Det stemmer som du sier her, den kjønnskorigerende operasjonen er mer lemlestelse en noe annet.

Anonymkode: f6349...7bf

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...