Gå til innhold

Kunne du datet en trans mann?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Nei jeg liker en ordentlig kukk, ikke en «klitorispenis» som aldri blir som ekte vare

Anonymkode: d9c23...94e

Alle peniser er klitorispeniser. Det er egentlig en forvokst klitoris. Alle er hunkjønn fra starten av, det er derfor menn har brystvorter også. Like sexy å tenke på nå? 😄

Anonymkode: f9add...acd

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
TheHairyToothfairy skrev (8 minutter siden):

Påstanden din er teit fordi det ikke utelukker det opprinnelige utsagnet. At du velger å tolke det dithen at det betyr at vedkommende mener alle er jo din oppfattelse og ikke han eller hennes uttalelse eller intensjon. 

Når man sier man "forelsker seg i mennesker" prøver man å formidle en slags moralsk overlegenhet; mind over matter.  At mens andre kun bryr seg om kukk og fitte, ser man selv dypere.

Mens sannheten er man forelsker seg i både maskulinitet og femininitet.

Anonymkode: a7cb0...77a

• Liker 19
Skrevet

Ja, personlighet er viktigst for meg. :) ❤️

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei! 
Det som tiltrekker meg med menn er nettopp det at de er menn; Store hender, større enn meg fysisk, store muskler og en penis som blir erigert og ejakulerer!

En transmann vil uansett hvor mye han trener, hvor mye testosteron eller steroider han tar, ha "noe" udefinerbart som ikke tiltrekker meg... Litt det samme som ved "gay radar"... Det er mange homofile som ikke fremstår som de typiske "skrullene" man ser på TV, men  de er allikevel ikke tiltrekkende for meg. 

Anonymkode: e4ef5...8c7

• Liker 12
  • Nyttig 1
Skrevet

Ja det kunne jeg. 
Jeg tenker at dette er en mann og ikke en dame. Derfor er en mann en mann for meg. 
Om det er operasjon eller ei, så tenker jeg at sex er mer en penetrering. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Kunne aldri dated en transperson. Aldri. Det er for ekkelt for meg.

• Liker 5
Skrevet

Det regnes som hatefullt å ikke ville date en trans. Du kan fremdeles si nei til en normal, heterofil mann, dog.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Nei

Anonymkode: 0e503...e82

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Skulle ønske jeg kunne svart ja, men desverre er det nok nei. 

Anonymkode: 1c97b...aaf

• Liker 4
Skrevet

Vel, er absolutt hetero dame, men var sammen med en transmann i flere år, og det var helt uproblematisk. Det er så mange som er så voldsomt opptatt av denne penisen, men det finnes heldigvis mange andre måter å ha sex på også.... Min kjærest var absolutt en mann, både høy og muskuløs, og han hadde egentlig aldri vært annet enn mann... Selv på bilder av da han var 5-6 år, så var det en gutt på bildene.

Tenker at det er viktig å ha flere perspektiv når det gjelder sex, for det er faktisk mange cis-menn (altså født mann) som får problemer med potens og reisning, og i slike tilfeller så må man tenke litt annerledes når det kommer til sex, hvis man da ikke fullstendig skal legge et sexliv dødt.... Vet mange damer ville forlatt sin mannlige partner hvis han fikk store ereksjonsproblemer, mens andre ville ha blitt, så det er vel ikke noe fasitsvar når det kommer til seksualitet. 

• Liker 5
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kan du forelske deg i barn? Din egen familie? Hva med psykisk utviklingshemmede? "Forelsker meg i mennesker" er lite selektivt.

Anonymkode: a7cb0...77a

Oj, du tok meg der! 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei, for meg er det frastøtende fordi jeg liker menn uten vagina. Hadde jeg ikke visst han var transkjønnet kunne jeg sikkert blitt forelsket, men det hadde nok stoppet der. 

Anonymkode: eaa70...ab0

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Alle peniser er klitorispeniser. Det er egentlig en forvokst klitoris. Alle er hunkjønn fra starten av, det er derfor menn har brystvorter også. Like sexy å tenke på nå? 😄

Kjønnorgan utvikler seg fra samme utgangspunkt, men er hverken det ene eller det andre før hormonene begynner å virke.

• Liker 7
Skrevet
Frk Midnattsol skrev (5 timer siden):

Vel, er absolutt hetero dame, men var sammen med en transmann i flere år, og det var helt uproblematisk. Det er så mange som er så voldsomt opptatt av denne penisen, men det finnes heldigvis mange andre måter å ha sex på også.... Min kjærest var absolutt en mann, både høy og muskuløs, og han hadde egentlig aldri vært annet enn mann... Selv på bilder av da han var 5-6 år, så var det en gutt på bildene.

Tenker at det er viktig å ha flere perspektiv når det gjelder sex, for det er faktisk mange cis-menn (altså født mann) som får problemer med potens og reisning, og i slike tilfeller så må man tenke litt annerledes når det kommer til sex, hvis man da ikke fullstendig skal legge et sexliv dødt.... Vet mange damer ville forlatt sin mannlige partner hvis han fikk store ereksjonsproblemer, mens andre ville ha blitt, så det er vel ikke noe fasitsvar når det kommer til seksualitet. 

Nei. "Han" var en veldig, veldig maskulin kvinne.

• Liker 10
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Nei, for meg er det frastøtende fordi jeg liker menn uten vagina.

Anonymkode: eaa70...ab0

Interessant formulering. Er det akseptabelt for en heterofil mann å si at han finner homseseks frastøtende? Eller kommer da det sosiale politiet og tvinger ham til å legge seg flat og gå fremst i Pride-toget, ellers fratas han jobb, venner og familie.

For ordens skyld: Det BURDE være akseptabelt å ha preferanser, og gi uttrykk for dem. Jeg har gode venner som jeg sikkert vil synes holder på med frastøtende ting på soverommet, om jeg visste, men jeg er da veldig glade i dem uavhengig av dette.

Normale folk holder private ting privat.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble forsøkt sjekket opp av en transmann en gang, og siden jeg på forhånd visste at dette var en transmann ble det for rart for meg. Hadde jeg ikke visst det på forhånd, og forelsket meg i personen skal jeg ikke utelukke det, men som de fleste, når jeg sitter å fabler om et forhold så velger man jo det ukompliserte. 

Jeg kunne sikkert datet en person som hadde kreft, eller stomipose på magen - men det er jo ikke det jeg setter opp på lista over attributter jeg ser etter. 

Anonymkode: 123cf...88a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nope.

Anonymkode: eee5d...d22

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner ikke helt hva desse transpersonene søker og forventer av interesse fra omgivelsene. 
Jeg som er heterofil søker en mann. 
Homofile menn søker menn, og lesbiske søker kvinner. 
Da blir det det vanskelig for en heterofil kvinne å date en mann som egentlig er en dame , og like vanskelig for en heterofil mann å date en kvinne som egentlig er en mann . 
Hva ønsker transpersoner egentlig ? 
Og hva med evt hemmelighold ang sitt egentlige kjønn i møte med andre ? 
Er det vanlig ? 

Anonymkode: 358a7...657

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Absolutt ikke. 

Jeg tenner på maskuline menn, med en pikk som fungerer naturlig. Jeg liker rett og slett naturlige menn, og jeg er hetero dame. En trans blir for meg et kunstig skapt menneske, så det er helt uaktuelt, på samme måte som jeg aldri hadde valgt en mann som hadde tatt en haug kosmetiske operasjoner/botox etc. 

Anonymkode: db75b...2c0

• Liker 8
Skrevet
Zidji skrev (22 timer siden):

Nei. "Han" var en veldig, veldig maskulin kvinne.

Overhode ikke.... 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...