Gå til innhold

Kunne du datet en trans mann?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nei, absolutt ikke.

Men hadde ikke sagt nei til en BJ fra Emma Ellingsen, siden hun er pen og feminin.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg tror heller dette er noe bifile forteller seg selv...

Om du mener at de fleste heterofile bare kan bli mer åpne og kunne vært med samme kjønn, mener du da det samme om homofile? At homofile bare må bli mer åpne og egentlig er tiltrukket av motsatt kjønn også? Så hva er forskjellen mellom deg og de som mener at det å være homofil er et (dårlig) valg?

Anonymkode: e92dd...343

Jeg har liten tiltrekning til samme kjønn (men den er der), og er ikke opptatt av å kalle meg selv bifil eller heterofil.

Jeg tror det samme om homofile ja, eller de som påstår at de kun er 100% tiltrukket av ett kjønn. Legning er ikke et valg, det har jeg ikke sagt, men jeg mener at folk flest undertrykker sin seksualitet og at seksualitet er et spekter, ikke noe som er enten 100% eller 50/50.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 19.6.2022 den 19.03):

Nei. Fordi det er en kvinne. Du kan operere så mye du vil, men du er fortsatt en kvinne psykisk. 

Anonymkode: 8ed5f...140

Hva veit du om det? Har du vært inne i hodet på noen andre? Det er også sånn at hormoner forandrer disse egenskapene. Tar man testosteron og stopper østrogenproduksjonen så vil man bli mer aggressiv og mindre følsom, som en mann. 

Anonymkode: ccae0...259

AnonymBruker
Skrevet
Polyester skrev (8 minutter siden):

Jeg har liten tiltrekning til samme kjønn (men den er der), og er ikke opptatt av å kalle meg selv bifil eller heterofil.

Jeg tror det samme om homofile ja, eller de som påstår at de kun er 100% tiltrukket av ett kjønn. Legning er ikke et valg, det har jeg ikke sagt, men jeg mener at folk flest undertrykker sin seksualitet og at seksualitet er et spekter, ikke noe som er enten 100% eller 50/50.

Jeg tror de fleste er ganske 100% i den ene enden. Jeg har null tiltrekning til samme kjønn f.eks., og jeg tror ikke noen av eksene mine (bortsett fra én) har hatt noen tendenser heller. Det er selvfølgelig uforståelig for meg at noen velger en mannekropp fremfor en kvinnekropp, men slik er det...

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hva veit du om det? Har du vært inne i hodet på noen andre? Det er også sånn at hormoner forandrer disse egenskapene. Tar man testosteron og stopper østrogenproduksjonen så vil man bli mer aggressiv og mindre følsom, som en mann. 

Anonymkode: ccae0...259

Umulig å vite akkurat hva som er inne i hodet som du sier, men man vil aldri få noe i nærheten av fungerende kjønnsorganer. For de fleste er nok det ganske viktig.

Anonymkode: 99880...8ed

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 15.6.2022 den 20.02):

Du aner ikke hvor ekkelt og jævlig kjønnskorrigerende operasjon er hvis du sier det der.

Anonymkode: e5bb2...954

Vel, nei, jeg aner ingenting om kjønnskorrigerende operasjon siden jeg ikke er trans selv og aldri har datet eller vært i et forhold med noen som er det. Så jeg kan jo bare snakke utifra hvordan jeg føler jeg hadde reagert, men virkeligheten kan jo være helt annerledes.

Hvordan er det ekkelt og jævlig? Mener du for personen som opereres, eller for de som eventuelt skal date dem?

Anonymkode: 2fb7b...3d3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Absolutt ikke.

Anonymkode: 235b9...ccc

• Liker 1
Skrevet

kunne sikkert det, om han ikke hadde vagina. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg er bifil og kunne godt datet en ikke-helt-gjennomført trans-person, uansett kjønn. Men jeg vil ha en partner med fungerende, ikke-operert kjønnsorgan. Er også veldig skeptisk til hvordan det påvirker humøret deres å ta kunstige hormoner hele tiden. 
Men en kvinne som ønsket å te seg og kle seg som en mann, og generelt følte seg som en mann, hadde gått helt fint. Kjenner noen slike (riktignok ikke i min generasjon, men eldre mennesker) og de ser ut til å ha gode liv selv om de "ikke er kvinner". 

• Liker 1
Skrevet

Ja, jeg kunne datet en transmann. 

Så lenge jeg fant personen attraktiv, han var snill og omtenksom, og vi hadde hatt felles interesser og likt hverandre, så hadde det ikke spilt noen rolle hvilket kjønn personen var født som. 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.6.2022 den 9.38):

Kunne du datet en trans mann?

Altså en kvinne som blir til mann?

Hvorfor/hvorfor ikke? start debatt

Anonymkode: cb453...9fa

Jente 22, ja absolutt. Hadde til og med foretrukket det ovenfor cis menn. Men det er ikke så mange transmenn i Norge at det er mulig å grense ned datingen til de😂 

Anonymkode: c7153...36e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 19.6.2022 den 19.03):

Nei. Fordi det er en kvinne. Du kan operere så mye du vil, men du er fortsatt en kvinne psykisk. 

Anonymkode: 8ed5f...140

Hahahahah det er jo akkurat det de ikke er. De er ikke kvinner psykisk. De er menn psykisk. Derfor gjør de forandringer på utsiden slik at det matcher innsiden.

AnonymBruker
Skrevet

Om jeg skulle date en av samme  kjønn så hadde jeg gått for en skikkelig en , ikke en wanabe.

Anonymkode: 52dd9...622

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.6.2022 den 11.05):

Nå er jeg mann, men om jeg snur på spørsmålet så er svaret; ikke i mine villeste fantasier ville jeg datet en mann som hadde kledd seg ut som dame. Jeg er jo hetero.

Anonymkode: 16a13...e17

Du mener altså at Emma Ellingsen og Siri Lehland (kjente norske transpersoner) ser ut som menn i dameklær😂 Åååh kjære deg, de kunne stått foran deg og du hadde hatt null ide. Du kunne til og med hatt sex med dem og du hadde hatt null ide. Jeg skal love deg at det er kun heterofile menn som tiltrekkes av dem, mens homofile menn derimot ikke vil hatt et hint av interesse. Derimot det du snakker om er dragpersoner eller transvesitter. 

AnonymBruker skrev (På 14.6.2022 den 11.05):

Skrevet

Tråden er ryddet for nedsettende og hatefullt innhold, brudd på opphavsretten, persondebatt og spekulasjoner. 

- Matas, mod. 

AnonymBruker
Skrevet

Ja det kunne jeg. 

Anonymkode: 6ab4e...a48

AnonymBruker
Skrevet

Ja kunne gjort det, hvis vedkommende var ferdig opererert.

Anonymkode: 60dd3...1ea

Skrevet

Mye misforståelser her. Jeg snakker om meg selv, er transe/transvestitt.  Jeg liker å klæ meg som dame. Har ikke gjort noe medisinsk med kroppen min. jeg får stiv penis og jeg tiltrekkes av feminime damer, helst i kjoler. Vi er trolig i flertal i landet, men anonym og oversett gruppe.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
On 6/15/2022 at 9:00 PM, AnonymBruker said:

Jeg tror det. Jeg tenker at (tidligere) kvinner er bedre i senga enn en mann i mange tilfeller. Og penis i seg selv er ikke nødvendig for meg. 

Anonymkode: d9cae...f88

Det er så mange kvinner som tror at andre kvinner vet best hva de vil ha i senga.

Når faktum er at de fleste kvinner vet bare hva de selv ønsker i senga. De aller fleste menn har mye bredere erfaring med hva kvinner ønsker, enn hva kvinner har.

Anonymkode: 32f2b...cd2

AnonymBruker
Skrevet

Nei, fordi det vil ikke være en biologisk mann. Har ikke penis engang. Nei takk.

Anonymkode: 8ddc6...68c

AnonymBruker
Skrevet

Ja. Men så er jeg ikke den streiteste kniven i skuffen, så det ville vel komme an på om han godtok at jeg likte noe androgynt ved ham. 

Anonymkode: 90bba...e09

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...