Gå til innhold

Kongen befaler høsten 2022

Eleaelea

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Entern skrev (46 minutter siden):

Ja 😃

Jøss, det klarer jeg nesten ikke forstå hvordan skal ha gått til :laugh:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nevian skrev (4 minutter siden):

Og det var forøvrig en fantastisk episode, verdt å se for "ta med ting" konkurransen alene 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er Martha Leivestad egentlig så morsom? Synes hun er masete, men det kan være den slitsomme dialekten som gjør det.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blizz1 skrev (13 timer siden):

Sliter litt med Live. Hun ser kronisk sur ut, med sitt "resting bitch face".

Å se sur ut/"resting bitch face" er en del av humoren hennes i serien, hun skal liksom være konstant snurt og sur når hun ikke vinner.

Akkurat sånn Kristoffer alltid liksom sitter og glaner ut i lufta.

Det er en del av greia, akkurat som Pride & Prejudice flørtinga mellom Jon og Mia i sesong 2, eller Lepperøds utbrudd i forrige sesong.

Endret av Entern
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Entern skrev (2 timer siden):

Å se sur ut/"resting bitch face" er en del av humoren hennes i serien, hun skal liksom være konstant snurt og sur når hun ikke vinner.

Akkurat sånn Kristoffer alltid liksom sitter og glaner ut i lufta.

Det er en del av greia, akkurat som Pride & Prejudice flørtinga mellom Jon og Mia i sesong 2, eller Lepperøds utbrudd i forrige sesong.

Lepperød ser jo kronisk dopa ut.

Live ser sur ut hele tiden, ikke bare i denne serien. Resting bitch-face er noe man har, det er ikke noe tillært. Ser ut som hun ikke er i stand til å smile.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som vet om Taskmaster er fjernet fra Discovery+? Eller er det bare min som har klikket…? Den appen gjør jo det med jevne mellomrom :(

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingebjørg skrev (1 time siden):

Er det noen som vet om Taskmaster er fjernet fra Discovery+? Eller er det bare min som har klikket…? Den appen gjør jo det med jevne mellomrom :(

Jeg fikk melding igår om at nye episoder er lagt til, men jeg kom ikke inn. Idag er den borte. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nevian skrev (På 7.11.2022 den 14.43):

Forresten, unnskyld, jeg mente Martha klarte å vinne en episode, tror ikke Maria i løpet av to sesonger klarte det 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moth-Ear-Earth

Må le av kommentarene til Atle: "Jeg synes det er veldig gøy at du gir henne skylda for at morra di ikke var pen nok." 🤣🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

You'reNothingToMe skrev (1 time siden):

Må le av kommentarene til Atle: "Jeg synes det er veldig gøy at du gir henne skylda for at morra di ikke var pen nok." 🤣🤣

Atle er helt fantastisk i Kongen Befaler 🤣🤣🤣 så latterlig ekstremt sarkastisk og spydig og slem🤣🤣🤣

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moth-Ear-Earth
Entern skrev (7 minutter siden):

Atle er helt fantastisk i Kongen Befaler 🤣🤣🤣 så latterlig ekstremt sarkastisk og spydig og slem🤣🤣🤣

Ja , han er helt konge 👍😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Moth-Ear-Earth
Entern skrev (7 minutter siden):

Absolutt 🤣👍

Han er herlig ærlig og. Han spurte deltakerne tidlig i sesongen om de virkelig hadde tenkt til å holde på sånn som det der,og om de ikke hadde tenkt til å prestere bedre 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

You'reNothingToMe skrev (Akkurat nå):

Han er herlig ærlig og. Han spurte deltakerne tidlig i sesongen om de virkelig hadde tenkt til å holde på sånn som det der,og om de ikke hadde tenkt til å prestere bedre 😄

Ja 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg datt av stolen over den oppgaven hvor Kristoffer skulle gjette hvilket ord Martha hadde valgt🤣 

Denne sesongen har vært så mye bedre enn jeg forestilte meg. Jeg vil ha de på neste sesong sammen med Amir😂 

Eller kanskje de kan ha en Allstar versjon? 

• Liker 6
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

bonsaijenta skrev (40 minutter siden):

Jeg datt av stolen over den oppgaven hvor Kristoffer skulle gjette hvilket ord Martha hadde valgt🤣 

Denne sesongen har vært så mye bedre enn jeg forestilte meg. Jeg vil ha de på neste sesong sammen med Amir😂 

Eller kanskje de kan ha en Allstar versjon? 

Kongen Befaler Allstars hadde vært helt fantastisk 🤣🥳🥰

• Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (På 11.11.2022 den 13.43):

Forresten, unnskyld, jeg mente Martha klarte å vinne en episode, tror ikke Maria i løpet av to sesonger klarte det 🤣

Maria vant hvert fall 2. episode av sesong 1. Begynte å se igjen nå som siste sesong er ferdig og det heller ikke har kommet noen nye Taskmaster. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ninsuss skrev (1 minutt siden):

Maria vant hvert fall 2. episode av sesong 1. Begynte å se igjen nå som siste sesong er ferdig og det heller ikke har kommet noen nye Taskmaster. 

Ooops det hadde jeg glemt 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...