Entern Skrevet 7. november 2022 #81 Del Skrevet 7. november 2022 Nevian skrev (Akkurat nå): Klarte virkelig Maria å vinne en episode?? Ja 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nevian Skrevet 7. november 2022 #82 Del Skrevet 7. november 2022 Entern skrev (46 minutter siden): Ja 😃 Jøss, det klarer jeg nesten ikke forstå hvordan skal ha gått til 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 7. november 2022 #83 Del Skrevet 7. november 2022 Nevian skrev (4 minutter siden): Jøss, det klarer jeg nesten ikke forstå hvordan skal ha gått til Og det var forøvrig en fantastisk episode, verdt å se for "ta med ting" konkurransen alene 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 8. november 2022 #84 Del Skrevet 8. november 2022 Er Martha Leivestad egentlig så morsom? Synes hun er masete, men det kan være den slitsomme dialekten som gjør det. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hensatt Skrevet 8. november 2022 #85 Del Skrevet 8. november 2022 Sliter litt med Live. Hun ser kronisk sur ut, med sitt "resting bitch face". 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 9. november 2022 #86 Del Skrevet 9. november 2022 (endret) Blizz1 skrev (13 timer siden): Sliter litt med Live. Hun ser kronisk sur ut, med sitt "resting bitch face". Å se sur ut/"resting bitch face" er en del av humoren hennes i serien, hun skal liksom være konstant snurt og sur når hun ikke vinner. Akkurat sånn Kristoffer alltid liksom sitter og glaner ut i lufta. Det er en del av greia, akkurat som Pride & Prejudice flørtinga mellom Jon og Mia i sesong 2, eller Lepperøds utbrudd i forrige sesong. Endret 9. november 2022 av Entern 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hensatt Skrevet 9. november 2022 #87 Del Skrevet 9. november 2022 Entern skrev (2 timer siden): Å se sur ut/"resting bitch face" er en del av humoren hennes i serien, hun skal liksom være konstant snurt og sur når hun ikke vinner. Akkurat sånn Kristoffer alltid liksom sitter og glaner ut i lufta. Det er en del av greia, akkurat som Pride & Prejudice flørtinga mellom Jon og Mia i sesong 2, eller Lepperøds utbrudd i forrige sesong. Lepperød ser jo kronisk dopa ut. Live ser sur ut hele tiden, ikke bare i denne serien. Resting bitch-face er noe man har, det er ikke noe tillært. Ser ut som hun ikke er i stand til å smile. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingebjørg Skrevet 9. november 2022 #88 Del Skrevet 9. november 2022 Er det noen som vet om Taskmaster er fjernet fra Discovery+? Eller er det bare min som har klikket…? Den appen gjør jo det med jevne mellomrom 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bonsaijenta Skrevet 9. november 2022 #89 Del Skrevet 9. november 2022 Ingebjørg skrev (1 time siden): Er det noen som vet om Taskmaster er fjernet fra Discovery+? Eller er det bare min som har klikket…? Den appen gjør jo det med jevne mellomrom Jeg fikk melding igår om at nye episoder er lagt til, men jeg kom ikke inn. Idag er den borte. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 11. november 2022 #90 Del Skrevet 11. november 2022 Nevian skrev (På 7.11.2022 den 14.43): Jøss, det klarer jeg nesten ikke forstå hvordan skal ha gått til Forresten, unnskyld, jeg mente Martha klarte å vinne en episode, tror ikke Maria i løpet av to sesonger klarte det 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moth-Ear-Earth Skrevet 11. november 2022 #91 Del Skrevet 11. november 2022 Må le av kommentarene til Atle: "Jeg synes det er veldig gøy at du gir henne skylda for at morra di ikke var pen nok." 🤣🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 11. november 2022 #92 Del Skrevet 11. november 2022 You'reNothingToMe skrev (1 time siden): Må le av kommentarene til Atle: "Jeg synes det er veldig gøy at du gir henne skylda for at morra di ikke var pen nok." 🤣🤣 Atle er helt fantastisk i Kongen Befaler 🤣🤣🤣 så latterlig ekstremt sarkastisk og spydig og slem🤣🤣🤣 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moth-Ear-Earth Skrevet 11. november 2022 #93 Del Skrevet 11. november 2022 Entern skrev (7 minutter siden): Atle er helt fantastisk i Kongen Befaler 🤣🤣🤣 så latterlig ekstremt sarkastisk og spydig og slem🤣🤣🤣 Ja , han er helt konge 👍😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 11. november 2022 #94 Del Skrevet 11. november 2022 You'reNothingToMe skrev (1 minutt siden): Ja , han er helt konge 👍😄 Absolutt 🤣👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moth-Ear-Earth Skrevet 11. november 2022 #95 Del Skrevet 11. november 2022 Entern skrev (7 minutter siden): Absolutt 🤣👍 Han er herlig ærlig og. Han spurte deltakerne tidlig i sesongen om de virkelig hadde tenkt til å holde på sånn som det der,og om de ikke hadde tenkt til å prestere bedre 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 11. november 2022 #96 Del Skrevet 11. november 2022 You'reNothingToMe skrev (Akkurat nå): Han er herlig ærlig og. Han spurte deltakerne tidlig i sesongen om de virkelig hadde tenkt til å holde på sånn som det der,og om de ikke hadde tenkt til å prestere bedre 😄 Ja 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bonsaijenta Skrevet 12. november 2022 #97 Del Skrevet 12. november 2022 Jeg datt av stolen over den oppgaven hvor Kristoffer skulle gjette hvilket ord Martha hadde valgt🤣 Denne sesongen har vært så mye bedre enn jeg forestilte meg. Jeg vil ha de på neste sesong sammen med Amir😂 Eller kanskje de kan ha en Allstar versjon? 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 12. november 2022 #98 Del Skrevet 12. november 2022 bonsaijenta skrev (40 minutter siden): Jeg datt av stolen over den oppgaven hvor Kristoffer skulle gjette hvilket ord Martha hadde valgt🤣 Denne sesongen har vært så mye bedre enn jeg forestilte meg. Jeg vil ha de på neste sesong sammen med Amir😂 Eller kanskje de kan ha en Allstar versjon? Kongen Befaler Allstars hadde vært helt fantastisk 🤣🥳🥰 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nymphadora Skrevet 12. november 2022 #99 Del Skrevet 12. november 2022 Entern skrev (På 11.11.2022 den 13.43): Forresten, unnskyld, jeg mente Martha klarte å vinne en episode, tror ikke Maria i løpet av to sesonger klarte det 🤣 Maria vant hvert fall 2. episode av sesong 1. Begynte å se igjen nå som siste sesong er ferdig og det heller ikke har kommet noen nye Taskmaster. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 12. november 2022 #100 Del Skrevet 12. november 2022 Ninsuss skrev (1 minutt siden): Maria vant hvert fall 2. episode av sesong 1. Begynte å se igjen nå som siste sesong er ferdig og det heller ikke har kommet noen nye Taskmaster. Ooops det hadde jeg glemt 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå