Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Elsker at Leo fikk så f… og gjør det best av dem 😁

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor er det alltid en eller flere deltakere som tror at det å være morsom innebærer å snakke med høy, tilgjort stemme, oppsperrede øyne og å fremstå så overenergiske og trassige? Og oppføre seg påtatt "kul, intens og selvgod" ovenfor Olli? Feks kaste et eller annet på Olli når de går vekk etter at oppgaven er ferdig mens de sier "Takk for meg" e.l på en tilgjort måte, ser dette hver eneste sesong. 

Synes veldig mange deltakere både i år og tidligere, prøver så overdrevent  hardt og krampaktig å være morsomme, og så blir det bare heseblesende og pinlig.. og samspillet med Kongen og Olli er så anstrengt og rart. 

• Liker 8
  • Nyttig 3
Skrevet

Liker Karin, hun er prikk lik karakteren sin i Basic Bitch 😂

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
Lerke987 skrev (19 timer siden):

Sikkert derfor jeg ikke ser på basic bitch😂

• Liker 8
Skrevet
Eleaelea skrev (17 minutter siden):

Sikkert derfor jeg ikke ser på basic bitch😂

Same! 😂😂

• Liker 3
Skrevet
Haloman skrev (På 11.3.2023 den 7.28):

Hvorfor er det alltid en eller flere deltakere som tror at det å være morsom innebærer å snakke med høy, tilgjort stemme, oppsperrede øyne og å fremstå så overenergiske og trassige? Og oppføre seg påtatt "kul, intens og selvgod" ovenfor Olli? Feks kaste et eller annet på Olli når de går vekk etter at oppgaven er ferdig mens de sier "Takk for meg" e.l på en tilgjort måte, ser dette hver eneste sesong. 

Synes veldig mange deltakere både i år og tidligere, prøver så overdrevent  hardt og krampaktig å være morsomme, og så blir det bare heseblesende og pinlig.. og samspillet med Kongen og Olli er så anstrengt og rart. 

Enig med deg i alt bortsett fra at jeg ikke synes samspillet mellom Bård og Olli er anstrengt. Synes de har en god og morsom tone. 

• Liker 9
  • Hjerte 1
Skrevet
Lerke987 skrev (20 timer siden):

Ja! Det gjør det enda morsommere å se henne på Kongen Befaler😂

Skrevet
Ifyousayso skrev (3 minutter siden):

Enig med deg i alt bortsett fra at jeg ikke synes samspillet mellom Bård og Olli er anstrengt. Synes de har en god og morsom tone. 

Ja, samspillet mellom Kongen og Olli funker bra, men jeg mente deltakernes samspill med Kongen og Olli 😊

• Liker 2
Skrevet
Haloman skrev (1 minutt siden):

Ja, samspillet mellom Kongen og Olli funker bra, men jeg mente deltakernes samspill med Kongen og Olli 😊

Åja, sånn ja. Beklager, jeg misforstod deg😊 Der kan jeg være enig. Synes Vidar og Lars har godt samspill med Bård og Olli, men spesielt Karin og Hani prøver veldig hardt, og det blir bare vondt å se på. 

• Liker 7
Skrevet
Ifyousayso skrev (1 minutt siden):

Åja, sånn ja. Beklager, jeg misforstod deg😊 Der kan jeg være enig. Synes Vidar og Lars har godt samspill med Bård og Olli, men spesielt Karin og Hani prøver veldig hardt, og det blir bare vondt å se på. 

Enig! 

• Liker 2
Skrevet
bonsaijenta skrev (På 14.3.2023 den 8.16):

Ja! Det gjør det enda morsommere å se henne på Kongen Befaler😂

Bare å glede seg til i kveld. Hva kan toppe seg med å gå ned i spagaten? Det spinner villt i den lille hjernen på å komme på noe utspekulert. Som hun må ha bekreftelse på to sekunder etter at det var riktig da. 

I kveld blir det popkorn!

• Liker 2
Skrevet
Eleaelea skrev (51 minutter siden):

Bare å glede seg til i kveld. Hva kan toppe seg med å gå ned i spagaten? Det spinner villt i den lille hjernen på å komme på noe utspekulert. Som hun må ha bekreftelse på to sekunder etter at det var riktig da. 

I kveld blir det popkorn!

Så den episoden for en uke siden og syns den var morsom😅

Det syntes tydeligvis de andre i salen og.

Skrevet

Atle tilbake som konge i neste sesong! Jeg er veldig for at de lar folk få en ny sjanse, men jeg liker Bård veldig godt i rollen som konge. Synes det er dumt han bare fikk en sesong. Men, Bård har fått ny jobb i tv2, så kanskje det er derfor. 

• Liker 4
  • Hjerte 2
Skrevet
Ifyousayso skrev (6 minutter siden):

Atle tilbake som konge i neste sesong! Jeg er veldig for at de lar folk få en ny sjanse, men jeg liker Bård veldig godt i rollen som konge. Synes det er dumt han bare fikk en sesong. Men, Bård har fått ny jobb i tv2, så kanskje det er derfor. 

Enig. Har ikke noe i mot at de gir Atle ny sjanse men synes programmet var mye bedre med Bård 😔

• Liker 8
  • Hjerte 2
Skrevet

Jeg jubler over at Atle kommer tilbake! Synes han har mer snert og sarkasme i kommentarene enn Bård (men jeg har veldig sansen for Bård i andre sammenhenger). Atle går mer inn i rollen som konge, føler jeg, mens Bård er mer programleder. 

• Liker 11
  • Hjerte 3
  • Nyttig 3
Skrevet

Jeg er ikke så fan av castingen i år. Vidar Magnussen og Berrum er helt perfekte for formatet, men Hani, Karin og Leo syns jeg er svært ujevne både på humor og på smarte løsninger. Det blir litt kjedelige greier. 

• Liker 17
Skrevet (endret)
Kelsier skrev (1 time siden):

Jeg er ikke så fan av castingen i år. Vidar Magnussen og Berrum er helt perfekte for formatet, men Hani, Karin og Leo syns jeg er svært ujevne både på humor og på smarte løsninger. Det blir litt kjedelige greier. 

Veldig enig! Synes det er lenge mellom hver «geniale» løsning (les: kreativ-helt utenfor boksen-den så jeg ikke komme-løsning).

Endret av skravlus
Bedre ordstilling.
  • Liker 6
Skrevet

Endelig kommer Atle tilbake, da skal jeg fortsette å se, kanskje vil hans tilstedeværelse redde sesongen. Jeg synes denne sesongen har vært den dårligste til nå. Leo prøver så hardt å være too cool for school, Karin er så nervøs, Hani er ikke morsom i det hele tatt. Og maling med mensblod? Det er ikke feminisme, det er for dumt. 

• Liker 10
Skrevet
skravlus skrev (2 timer siden):

Jeg jubler over at Atle kommer tilbake! Synes han har mer snert og sarkasme i kommentarene enn Bård (men jeg har veldig sansen for Bård i andre sammenhenger). Atle går mer inn i rollen som konge, føler jeg, mens Bård er mer programleder. 

Det er det jeg liker bedre med Bård, at det er bedre stemning, han er frekk på en morsommere måte med glimt i øyet

syns det kan bli slitsomt når det blir FOR påtatt spydig som med Atle. Tror ikke like mye på han på en måte

• Liker 14
Gjest Moth-Ear-Earth
Skrevet
skravlus skrev (2 timer siden):

Enig 🙂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...