Matas Skrevet 24. februar 2023 #221 Del Skrevet 24. februar 2023 lin skrev (20 timer siden): Fantastisk sesong! Både programleder og deltakere. Vidar har overrasket meg mest. Tidligere har jeg nok syntes han har vært veldig før og merkelig tett og slett, og ikke skjønt humoren. Men han er jo konge! Og Lars 🥰 elsker han! hvert år er det med en som blir irriterende. Feks Maria syntes jeg ble litt vel mye, og Martha enda værre… I år er det Hani for min del. Noen skrev naturlig og avslappet? Jeg synes hun er stikk motsatt! Så stressende men også tilgjort, skal alltid protestere og virker å være fornøyd med seg selv. Veldig enig! Zidji skrev (16 timer siden): Ja, enig. Etter gårsdagens episode merket jeg virkelig hvor masete hun er. Og helt enig angående de tidligere "too much" deltakerne. Jeg savner litt eldre damer igjen, som Linn Skåber eller Solveig Knoppen! Syntes ikke dagens generasjons unge "morsomme damer" har bra humor i det hele tatt. Bare rop og skrik. Knoppen🥰🤭 Hadde vært veldig gøy med litt eldre damer igjen, ja☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zidji Skrevet 24. februar 2023 #222 Del Skrevet 24. februar 2023 Matas skrev (23 minutter siden): Veldig enig! Knoppen🥰🤭 Hadde vært veldig gøy med litt eldre damer igjen, ja☺️ Haha jeg så ikke jeg hadde skrevet det 🤭🤭🤭 I mitt hode tenker jeg alltid Knoppen fordi hun er så liten og søt som en blomsterknopp 🥰 så da gikk det på autopilot 🤭🤭🤭 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pølsevann Skrevet 24. februar 2023 #223 Del Skrevet 24. februar 2023 En litt eldre dame som hadde vært kult lm ble med: Hege Skøyen! 10 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pølsevann Skrevet 24. februar 2023 #224 Del Skrevet 24. februar 2023 Hva er der Vidar Magnussen er kjent for egentlig? Hvor har jeg han fra? Hani hadde jeg aldri hørt om før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JennieB Skrevet 24. februar 2023 #225 Del Skrevet 24. februar 2023 Pølsevann skrev (28 minutter siden): Hva er der Vidar Magnussen er kjent for egentlig? Hvor har jeg han fra? Hani hadde jeg aldri hørt om før. Side om side. Snøfall. Teater. +++ 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zidji Skrevet 25. februar 2023 #226 Del Skrevet 25. februar 2023 Pølsevann skrev (7 timer siden): En litt eldre dame som hadde vært kult lm ble med: Hege Skøyen! Ååååh Hege Skøyen 😍😍😍 Hun hadde jeg nesten glemt!! Håper virkelig neste sesong har litt bedre (og eldre) kvinnelige deltakere! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sys64738 Skrevet 25. februar 2023 #227 Del Skrevet 25. februar 2023 Har det vært noen 'kast katten' konkuranse ennå? I så fall regner jeg med at Leo vant den runden. 🐱 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JohanJen Skrevet 27. februar 2023 #228 Del Skrevet 27. februar 2023 Pølsevann skrev (På 24.2.2023 den 23.25): En litt eldre dame som hadde vært kult lm ble med: Hege Skøyen! Sammen med sønnen Jakob, tror han kunne vært artig i KB. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eleaelea Skrevet 28. februar 2023 Forfatter #229 Del Skrevet 28. februar 2023 Pølsevann skrev (På 24.2.2023 den 23.25): En litt eldre dame som hadde vært kult lm ble med: Hege Skøyen! Robert Stoltenberg hadde jeg ville hatt med som deltager. 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zidji Skrevet 1. mars 2023 #230 Del Skrevet 1. mars 2023 Herman og Mikkel skulle jeg likt å se som deltagere 🥰 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lerke987 Skrevet 2. mars 2023 #231 Del Skrevet 2. mars 2023 Fikk sjokk da jeg leste at Hani drev med stand up.. Får nesten vondt når hun prøver å være morsom 25 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pølsevann Skrevet 2. mars 2023 #232 Del Skrevet 2. mars 2023 Hadde vært gøy med Abu eller Galvan Mehidi også. Eller Jonis. De tre er folk jeg føler jeg ikke aner hva som skjer i hodene på 😂😂 på en bra måte. Iben Aakerli hadde også kunnet vært artig. Hun er også en skrue. Og Lene Kongsvik. Hun virker så nevrotisk på alle mot alle, så hun hadde vel fått panikk på kongen befaler. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zidji Skrevet 3. mars 2023 #233 Del Skrevet 3. mars 2023 Pølsevann skrev (12 timer siden): Hadde vært gøy med Abu eller Galvan Mehidi også. Eller Jonis. De tre er folk jeg føler jeg ikke aner hva som skjer i hodene på 😂😂 på en bra måte. Iben Aakerli hadde også kunnet vært artig. Hun er også en skrue. Og Lene Kongsvik. Hun virker så nevrotisk på alle mot alle, så hun hadde vel fått panikk på kongen befaler. Ja takk til Abu, Galvan og Lene! 🥳🥳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bringebæra Skrevet 3. mars 2023 #234 Del Skrevet 3. mars 2023 Si meg stammer karin? eller er det en uvane at hvert ord og setning starter med eh eh eh.. je je je jeg.. jeg jeg.. å å å å åh åh..mens hun tenker i hodet sitt at nå må jeg være mest mulig morsom. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zidji Skrevet 3. mars 2023 #235 Del Skrevet 3. mars 2023 Bringebæra skrev (45 minutter siden): Si meg stammer karin? eller er det en uvane at hvert ord og setning starter med eh eh eh.. je je je jeg.. jeg jeg.. å å å å åh åh..mens hun tenker i hodet sitt at nå må jeg være mest mulig morsom. Vet! "Å..Å...Å...Åsså...Åsså...Åsså...Åsså!" Altså 😮💨😅🤭 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eleaelea Skrevet 3. mars 2023 Forfatter #236 Del Skrevet 3. mars 2023 Zidji skrev (57 minutter siden): Vet! "Å..Å...Å...Åsså...Åsså...Åsså...Åsså!" Altså 😮💨😅🤭 Ja å I hver oppgave må hun ha bekreftelse fra Olli om hun var flink. Hun spør jo han om hun var smart i oppgaven. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zidji Skrevet 3. mars 2023 #237 Del Skrevet 3. mars 2023 Eleaelea skrev (46 minutter siden): Ja å I hver oppgave må hun ha bekreftelse fra Olli om hun var flink. Hun spør jo han om hun var smart i oppgaven. Ja, hun begynner å bli pinlig. Hun gjør det samme som mange kvinner gjør når de prøver å være morsomme. Hun skal liksom være litt sånn søøøt og høøøøylytt, men også litt smaaart på en hjeeeelpesløs måte; "Oooollliiiiii, jeg veeeeet ikkeeee!! Åååååå!!!!" "Var jeg flink nå, Olli? Jeg var det ikke sant!? Ikke sant Olli?! Åååååå!!" 13 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moth-Ear-Earth Skrevet 3. mars 2023 #238 Del Skrevet 3. mars 2023 Pølsevann skrev (19 timer siden): Hadde vært gøy med Abu eller Galvan Mehidi også. Eller Jonis. De tre er folk jeg føler jeg ikke aner hva som skjer i hodene på 😂😂 på en bra måte. Iben Aakerli hadde også kunnet vært artig. Hun er også en skrue. Og Lene Kongsvik. Hun virker så nevrotisk på alle mot alle, så hun hadde vel fått panikk på kongen befaler. Ja,Iben hadde vært gøy 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
krympeline Skrevet 3. mars 2023 #239 Del Skrevet 3. mars 2023 Zidji skrev (5 timer siden): Ja, hun begynner å bli pinlig. Hun gjør det samme som mange kvinner gjør når de prøver å være morsomme. Hun skal liksom være litt sånn søøøt og høøøøylytt, men også litt smaaart på en hjeeeelpesløs måte; "Oooollliiiiii, jeg veeeeet ikkeeee!! Åååååå!!!!" "Var jeg flink nå, Olli? Jeg var det ikke sant!? Ikke sant Olli?! Åååååå!!" Spot on! Må være den mest irriterende deltageren de har hatt med. 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ifyousayso Skrevet 3. mars 2023 #240 Del Skrevet 3. mars 2023 Jeg synes Karin var søt, men litt irriterende, i de to første episodene. Nå synes jeg hun bare er irriterende. Hun tror nok selv at hun er ekstrem søt og sjarmerende, men jeg synes ikke det er spesielt sjarmerende når en godt voksen dame er i trassalderen. 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå