Gå til innhold

Kongen befaler høsten 2022

Eleaelea

Anbefalte innlegg

lin skrev (20 timer siden):

Fantastisk sesong! Både programleder og deltakere. 

Vidar har overrasket meg mest. Tidligere har jeg nok syntes han har vært veldig før og merkelig tett og slett, og ikke skjønt humoren. Men han er jo konge! 

Og Lars 🥰 elsker han! 

hvert år er det med en som blir irriterende. Feks Maria syntes jeg ble litt vel mye, og Martha enda værre… I år er det Hani for min del. Noen skrev naturlig og avslappet? Jeg synes hun er stikk motsatt! Så stressende men også tilgjort, skal alltid protestere og virker å være fornøyd med seg selv. 

Veldig enig! 

Zidji skrev (16 timer siden):

Ja, enig. Etter gårsdagens episode merket jeg virkelig hvor masete hun er. Og helt enig angående de tidligere "too much" deltakerne.

Jeg savner litt eldre damer igjen, som Linn Skåber eller Solveig Knoppen! Syntes ikke dagens generasjons unge "morsomme damer" har bra humor i det hele tatt. Bare rop og skrik. 

Knoppen🥰🤭

Hadde vært veldig gøy med litt eldre damer igjen, ja☺️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Matas skrev (23 minutter siden):

Veldig enig! 

Knoppen🥰🤭

Hadde vært veldig gøy med litt eldre damer igjen, ja☺️

Haha jeg så ikke jeg hadde skrevet det 🤭🤭🤭 I mitt hode tenker jeg alltid Knoppen fordi hun er så liten og søt som en blomsterknopp 🥰 så da gikk det på autopilot 🤭🤭🤭

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er der Vidar Magnussen er kjent for egentlig? Hvor har jeg han fra? 
Hani hadde jeg aldri hørt om før. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pølsevann skrev (28 minutter siden):

Hva er der Vidar Magnussen er kjent for egentlig? Hvor har jeg han fra? 
Hani hadde jeg aldri hørt om før. 

Side om side. Snøfall. Teater. +++

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pølsevann skrev (7 timer siden):

En litt eldre dame som hadde vært kult lm ble med: Hege Skøyen! 

Ååååh Hege Skøyen 😍😍😍 Hun hadde jeg nesten glemt!! Håper virkelig neste sesong har litt bedre (og eldre) kvinnelige deltakere!  

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pølsevann skrev (På 24.2.2023 den 23.25):

Sammen med sønnen Jakob, tror han kunne vært artig i KB.

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pølsevann skrev (På 24.2.2023 den 23.25):

Robert Stoltenberg hadde jeg ville hatt med som deltager.

• Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk sjokk da jeg leste at Hani drev med stand up.. Får nesten vondt når hun prøver å være morsom

• Liker 25
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært gøy med Abu eller Galvan Mehidi også. Eller Jonis. De tre er folk jeg føler jeg ikke aner hva som skjer i hodene på 😂😂 på en bra måte. 

Iben Aakerli hadde også kunnet vært artig. Hun er også en skrue. Og Lene Kongsvik. Hun virker så nevrotisk på alle mot alle, så hun hadde vel fått panikk på kongen befaler. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pølsevann skrev (12 timer siden):

Hadde vært gøy med Abu eller Galvan Mehidi også. Eller Jonis. De tre er folk jeg føler jeg ikke aner hva som skjer i hodene på 😂😂 på en bra måte. 

Iben Aakerli hadde også kunnet vært artig. Hun er også en skrue. Og Lene Kongsvik. Hun virker så nevrotisk på alle mot alle, så hun hadde vel fått panikk på kongen befaler. 

Ja takk til Abu, Galvan og Lene! 🥳🥳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Si meg stammer karin? eller er det en uvane at hvert ord og setning starter med eh eh eh.. je je je jeg.. jeg jeg.. å å å å åh åh..mens hun tenker i hodet sitt at nå må jeg være mest mulig morsom.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bringebæra skrev (45 minutter siden):

Si meg stammer karin? eller er det en uvane at hvert ord og setning starter med eh eh eh.. je je je jeg.. jeg jeg.. å å å å åh åh..mens hun tenker i hodet sitt at nå må jeg være mest mulig morsom.

Vet!

"Å..Å...Å...Åsså...Åsså...Åsså...Åsså!"

Altså 😮💨😅🤭

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zidji skrev (57 minutter siden):

Vet!

"Å..Å...Å...Åsså...Åsså...Åsså...Åsså!"

Altså 😮💨😅🤭

Ja  å I hver oppgave må hun ha bekreftelse fra Olli om hun var flink. Hun spør jo han om hun var smart i oppgaven.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Eleaelea skrev (46 minutter siden):

Ja  å I hver oppgave må hun ha bekreftelse fra Olli om hun var flink. Hun spør jo han om hun var smart i oppgaven.

Ja, hun begynner å bli pinlig. Hun gjør det samme som mange kvinner gjør når de prøver å være morsomme. Hun skal liksom være litt sånn søøøt og høøøøylytt, men også litt smaaart på en hjeeeelpesløs måte; "Oooollliiiiii, jeg veeeeet ikkeeee!! Åååååå!!!!" "Var jeg flink nå, Olli? Jeg var det ikke sant!? Ikke sant Olli?! Åååååå!!" 

• Liker 13
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moth-Ear-Earth
Pølsevann skrev (19 timer siden):

Ja,Iben hadde vært gøy 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zidji skrev (5 timer siden):

Ja, hun begynner å bli pinlig. Hun gjør det samme som mange kvinner gjør når de prøver å være morsomme. Hun skal liksom være litt sånn søøøt og høøøøylytt, men også litt smaaart på en hjeeeelpesløs måte; "Oooollliiiiii, jeg veeeeet ikkeeee!! Åååååå!!!!" "Var jeg flink nå, Olli? Jeg var det ikke sant!? Ikke sant Olli?! Åååååå!!" 

Spot on! Må være den mest irriterende deltageren de har hatt med. 

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Karin var søt, men litt irriterende, i de to første episodene. Nå synes jeg hun bare er irriterende. Hun tror nok selv at hun er ekstrem søt og sjarmerende, men jeg synes ikke det er spesielt sjarmerende når en godt voksen dame er i trassalderen. 

• Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...