Gå til innhold

Hva synes du om Vanessa R sin brudekjole?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

FruR skrev (På 8.6.2022 den 13.01):

Jeg er nyskjerrig . Nettavisene kommentere på at kjendiser er i bryllupet hennes og hu har tydeligvis 300000 å brenne på en kjole men hva gjør hun egentlig ? 

 

FruR skrev (19 timer siden):

Tjener man så fett på det at hu kan bruke så mye på en kjole eller er det nye mannen hennes som har spenn??? Hvordan får hu så mye $$$ . I wanna know. 

Hun er vel streng tatt mest kjent for å ha kjendisvenner og å være eksen til Thomas Gjertsen.

Og pengene kommer nok fra mannen, som jobber sammen med Petter Stordalen, og så får hun nok en del i barnebidrag siden faren til datteren er milliardær. :) 

Kjolen er ikke helt min smak, men så lenge hun liker den selv så er jo det det eneste viktige. Om folk velger å bruke pengene sine på brudekjole og fest så kjør på. Mulig jeg kunne gjort det selv hvis jeg hadde hatt så mye penger. 

Anonymkode: ac470...3b5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

 

Hun er vel streng tatt mest kjent for å ha kjendisvenner og å være eksen til Thomas Gjertsen.

Og pengene kommer nok fra mannen, som jobber sammen med Petter Stordalen, og så får hun nok en del i barnebidrag siden faren til datteren er milliardær. :) 

Kjolen er ikke helt min smak, men så lenge hun liker den selv så er jo det det eneste viktige. Om folk velger å bruke pengene sine på brudekjole og fest så kjør på. Mulig jeg kunne gjort det selv hvis jeg hadde hatt så mye penger. 

Anonymkode: ac470...3b5

Hun omsetter for 3-4 millioner i året. Helt alene. 

Hun har vært sjefsredaktør i moteblad. 

Hun driver en av norges største podcast.

I tillegg til å dra inn godt på SoMe.  

Nå er jeg ikke top fan av influensere selv. Men jeg er selv kvinne som har gjort det bra her i livet. Og er egentlig temmelig lei av at kvinner er kvinner verst, alltid skal snakke ned hverandre, og mene at det MÅ være en menn med penger bak klærne jeg kjøper og bilen jeg kjører. 

Anonymkode: ab80e...3bf

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg og vil vite … hva er hun kjent for liksom? 

Anonymkode: 17b4e...73d

Begynte vel som Ole Lukkøyes kjæreste (hun og Trine Grung) og så ballet det på seg.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

97469F08-3B8B-4404-A038-5346ECE870E0.thumb.jpeg.5a2de1dac5f135c38ae648f2901ca28e.jpeg

Ørten andre med lignende kjole. Skiller seg ikke ut synes jeg. 

Anonymkode: 9f556...652

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvorfor har hun er kjole som ikke passer ? Alle ser jo at denne kjolen ikke passer over puppa ? 

Anonymkode: 17b4e...73d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke så glad i stroppeløse kjoler og og ihvertfall ikke drop waist. Egentlig litt skuffet da jeg synes kjolen er kjedelig og veldig «. Say yes to The dress»

Anonymkode: e7c95...8cb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Men hvorfor har hun er kjole som ikke passer ? Alle ser jo at denne kjolen ikke passer over puppa ? 

Anonymkode: 17b4e...73d

Hør podden, salong i Oslo holdt på å herpe hele kjolen 

Anonymkode: 6e633...fc8

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En klassisk pen kjole, men er ikke enig med TS i at dette er Grace Kelly stil.

Vanessa når ikke Grace Kelly til knærne engang, hverken når det gjelder kjole eller utseende.

https://en.wikipedia.org/wiki/Wedding_dress_of_Grace_Kelly#/media/File:Grace_kelly_wedding_dress.jpg

Anonymkode: 55ccd...519

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En helt vanlig brudekjole.. Ingenting wow over det. Er overdelen litt for stor oppe? 

Hun er vakker da! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Men hvorfor har hun er kjole som ikke passer ? Alle ser jo at denne kjolen ikke passer over puppa ? 

Anonymkode: 17b4e...73d

Jeg kjenner ikke detaljene, men hun hadde et kjoleproblem fordi det visstnok bare foregikk på brudesalongen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 9.6.2022 den 19.31):

Jeg hadde forventet «noe mer» av henne. 

Synes kjolen var en helt ordinær brudekjole og som nevnt av flere her ikke satt fint over bysten basert på bildene på Insta.

Synes heller ikke brudepikekjolene var kledelige, mulig det er grunnet stoffet som fremhevet valker og så et ørlite for små ut i størrelsen.

De har jo alle tre vanligvis ganske smashing stil så bryllupsantrekkene overrasket litt i negativ retning.

To som etter min mening var helt nydelige var Janne Formoe og Camilla Phil. De får terningkast 6 av meg.

Anonymkode: d3aad...d37

Valker ? Ikke mye valker å se på Synnøve S og Pia T akkurat.

Anonymkode: bbfcc...b47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

En klassisk pen kjole, men er ikke enig med TS i at dette er Grace Kelly stil.

Vanessa når ikke Grace Kelly til knærne engang, hverken når det gjelder kjole eller utseende.

https://en.wikipedia.org/wiki/Wedding_dress_of_Grace_Kelly#/media/File:Grace_kelly_wedding_dress.jpg

Anonymkode: 55ccd...519

Ts her.

Jeg ser nå at Grace Kelly hadde en fullstendig annerledes kjole, så der rotet jeg mener sammenligningen. Sorry🤭

 

Anonymkode: bbfcc...b47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig uoriginal og kjedelig!

Anonymkode: cc6e4...bcc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...
AnonymBruker skrev (På 7.6.2022 den 20.16):

Det er fint når bruden er slank, og ikke har pupper som peker mot navlen.

Ts

Anonymkode: bbfcc...b47

Det var vel mer bruktbil-vibber enn jaguar over dette bildet…

Anonymkode: 219b2...467

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...