Gå til innhold

Hva synes du om Vanessa R sin brudekjole?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg synes kjolen var klassisk og flott, litt sånn Grace Kelly look.

Regner med at dette ikke er kjolen som ble ødelagt av brudesalongen.

Anonymkode: bbfcc...b47

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Jeg synes kjolen var klassisk og flott, litt sånn Grace Kelly look.

Regner med at dette ikke er kjolen som ble ødelagt av brudesalongen.

Anonymkode: bbfcc...b47

Beklager, glemte å legge ved bildet men her er det.

Ts

Screenshot_20220606-222029_Chrome.jpg

Anonymkode: bbfcc...b47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som har en mening?

Ts

Anonymkode: bbfcc...b47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lekker kjole og veldig pen brud, men tacky opplegg som skriker new money.  Slottsbryllup i Paris er noe jeg forbinder med adelige, ikke med folk som lever av å lage podcaster og skrive om hvordan folk skal style jeansen sin. 

Anonymkode: d5123...edf

  • Liker 30
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Lekker kjole og veldig pen brud, men tacky opplegg som skriker new money.  Slottsbryllup i Paris er noe jeg forbinder med adelige, ikke med folk som lever av å lage podcaster og skrive om hvordan folk skal style jeansen sin. 

Anonymkode: d5123...edf

heisann, dette var da litt av en nedgradering av både Vanessa og ektemannen! 

Anonymkode: 84160...418

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig fin kjole. Men det skulle vel bare mangle at i all luksusen hadde hun valgt en dræta stygg kjole. 

Ja hva tenker jeg. Sånne overdådige "se på meg" bryllup for å få oppmerksomhet, lurer jeg på hvor lenge dette

ekteskapet holder?

Faktisk i det private bryllup her, så får jeg tanker om et kortvarig ekteskap når det legges vekt på for mye luksus. 

Anonymkode: fedd8...512

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns det er vanskelig å se ut fra det bildet, men den ser jo fin ut. Personlig syns jeg "enklere" kjoler uten sånt stort,  puffete skjørt kan være veldig mye kulere og finere, men jeg er klar over at det ikke er jeg som er moteeksperten her 😄

Anonymkode: 71243...7c8

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må ha et tydeligere bilde for å kunne si noe, men ser ut som en kongelig bakfra.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det egentlig er ganske ekkelt å bruke 200 000,- på en kjole. Ja da ja da, hu har tjent sine penger og kan bruke de som hun vil, men synes ikke det kan forsvares å bruke disse summene når det er så mange som sliter i verden. Hadde hele bryllupet kostet 200 000,- hadde det vært en annen sak. 

Anonymkode: 1bf66...5fc

  • Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ut i fra det bildet (har ikke sett andre bilder) så er den da langt unna Grace Kelly sin brudekjole. Denne er mye mer vanlig når den har strutteskjørt og er stroppeløs. Sikkert fin, men ikke det jeg tenker er en klassisk, pen Grace Kelly kjole.

Anonymkode: 92a0f...a5d

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg synes kjolen var klassisk og flott, litt sånn Grace Kelly look.

Regner med at dette ikke er kjolen som ble ødelagt av brudesalongen.

Anonymkode: bbfcc...b47

Hvem er Vansesa R? 

Anonymkode: 2d426...a85

  • Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte de holde sammen til døden skiller dem ad. I gode og onde dager. 

Anonymkode: 935e3...2bf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Langt ifra GK sin kjole! Men når ingen andre kongelige når opp til henne hvorfor skulle Vanessa fra Stavanger kunne det?

Anonymkode: 9d7f3...77d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke se så mye av kjolen, men den minner om den type av kjole alle i Say Yes to the Dress for ti år siden, fluffy prinsessekjole

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grave Kelly hadde ikke vist skuldrene sine slik. 
Den er sikkert fin, men tenker mer Askepott. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Lekker kjole og veldig pen brud, men tacky opplegg som skriker new money.  Slottsbryllup i Paris er noe jeg forbinder med adelige, ikke med folk som lever av å lage podcaster og skrive om hvordan folk skal style jeansen sin. 

Anonymkode: d5123...edf

Det finnes ikke nok adelige folk i verden til å få brukt alle slottene i Frankrike. Du hadde nok blitt svært overrasket over hvor mange helt normale folk bruker gamle slott som festlokale. Det er det slottene lever av. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yoshi skrev (1 minutt siden):

Det finnes ikke nok adelige folk i verden til å få brukt alle slottene i Frankrike. Du hadde nok blitt svært overrasket over hvor mange helt normale folk bruker gamle slott som festlokale. Det er det slottene lever av. 

Ja, til og med slott som fremdeles er private hjem har fløyer som leies ut til slike som brudeparet Forsang-Rudjord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Lekker kjole og veldig pen brud, men tacky opplegg som skriker new money.  Slottsbryllup i Paris er noe jeg forbinder med adelige, ikke med folk som lever av å lage podcaster og skrive om hvordan folk skal style jeansen sin. 

Anonymkode: d5123...edf

Vel, slott i Frankrike finnes det nok av. Og mange er totalt forlatte, så de er fantastiske for oss som driver på med urban exploring. 
Så de som har slott, og det kan være helt vanlige mennesker, så er jo bryllup en av tingene de får inn penger på. De koster en del å ha.

Når det kommer til brudekjolen, så er det ikke så lett å si ut fra det bildet som er lagt ut.

Anonymkode: c9350...202

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hennes tredje bryllup da:filer:

Anonymkode: 89d51...3af

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...