Gå til innhold

Bryllupsdagboken min


Erya

Anbefalte innlegg

Så flink forloveren din har vert da :) Jeg hvet hvilken dag og slikt jeg da,pga at samboer må ver hjemme og passe....

Hørtes kjempe artigt ut,tror jeg og skal på go cart,kanskje.... :sjenert::sjarmor:

Mitt er neste helg,kommer ikke til og få sover,grur meg litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I dag har jeg vært på bakeriet og prata med kakefolka, reservert stativ og sett på bilde av kaker.. mange fine, men klarer ikke helt bestemme meg. Vil ha sjokoladekake, men vet ikke om jeg vil ha sjokolade ganasj(?) eller kvit marsipan utpå kaka?? Vanskelig! Veldig fint med kvit marsipan og ekte røde calla på kaken(som jeg skal ha i buketten), men også ganske stilig med mørk sjokolade kake med kvite marsipan roser...aiai..ikke noe særlig hjelp å få av mannen min heller.. han synes begge er fine og vil ikke bestemme noe! Men de på bakeriet trengte ikke vite noe enda. Tenke tenke..

Nå er det:

39 stykker som har svart på invitasjonen at de kommer, og 4 som har takket nei. Men lenge til fristen går ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink forloveren din har vert da :) Jeg hvet hvilken dag og slikt jeg da,pga at samboer må ver hjemme og passe....

Hørtes kjempe artigt ut,tror jeg og skal på go cart,kanskje....  :sjenert:  :sjarmor:

Mitt er neste helg,kommer ikke til og få sover,grur meg litt :)

Go-cart var kjempegøy!! :hoppe:

Ikke gru deg, blir en kjempeopplevelse, og da mener jeg hele dagen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg kjøpt strømper på e bay... fiine.. håper de bare passer, litt dårlig erfaring med one size.. Bydde også på noen fine brude sko, men såg etterpå at de hadde veldig høy hæl..8 cm..aldri om jeg greier å gå i det en hel dag!!! Greier såvidt 3 cm.. :forvirret: sukk.. så håper jeg ikke vinner d..kan jo alltids prøve å selge de videre..

Prøvde også å bestille love hearts fra internett siden deres, men fikk bare feilmelding..noen andre som har bestillt noe derfra?

Fikk melding fra en gammel venninne at hun gjerne ville komme i bryllupet

:smilbla:

Svar på invitasjonene: 41 som kommer, 4 som ikke gjør det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Go-cart var kjempegøy!! :hoppe:

Ikke gru deg, blir en kjempeopplevelse, og da mener jeg hele dagen..

Ja det var en opplevelse,og KJEMPE gøy :sjarmor:

Men hvilken baker skal du bruke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har svarfristen dokkas gått ut?

Nei. Den går ut 10. mai. Men synes det er få som har svart i forhold til fristen, det er jo tross alt ikke så lenge igjen. Håper å få flere svar i uken som kommer, slik at jeg slipper å sende sms eller epost for å minne folk på det.. :forvirret:

Ja det var en opplevelse,og KJEMPE gøy  :sjarmor:

Men hvilken baker skal du bruke?

Det blir nok Valaker. :) Har ikke hørt med andre, synes de var ganske greie å ha med å gjøre. Har du hørt med noen andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var dressen til mannen min i boks..Han bestemte seg for å kjøpe dress istedenfor å leie, siden han trenger ny dress uansett..Ble litt dyrere enn planlagt, men duverden så stilig han ble! :hjertesmil:

Vi gikk i 5 gullsmedbutikker i går også for å prøve å klare å bestemme oss for ringer, ..veldig vanskelig...:klø: ..men regner med at det blir aseco ringer..

Ellers så har vi gjort veldig mye hagearbeid, og ikke fullt så mye bryllupsarbeid denne helga.. så deilig med fint vær altså..sommer!

:blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Hvor finner jeg bilde av brudekjolen din? Fikk du bestilt love hearts og hva er nettsiden? Kunne tenkt meg det jeg også...

Ser dere skal kjøpe ringer fra aseco, det har vi planer om også! :) Hvordan ser ringene deres ut?

Ha en fin søndag... for et herlig vær!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Hvor finner jeg bilde av brudekjolen din? Fikk du bestilt love hearts og hva er nettsiden? Kunne tenkt meg det jeg også...

Ser dere skal kjøpe ringer fra aseco, det har vi planer om også!  :) Hvordan ser ringene deres ut?

Ha en fin søndag... for et herlig vær!!  :)

Hei hei. :hoppe:

Har lagt inn bilde av kjolen min i galleriet... den ble nemlig sletta fra dagboken min!

Nettsiden til lovehearts er https://www.lovehearts.com/ , men jeg fikk ikke til å bestille derfra..Fikk bare feilmelding, og når jeg sendte mail til de så svarte de at de ikke kunne sende en så stor pakke til norge....?

Men tror jeg heller bestiller fra http://www.somethingblue-shop.dk/ De har også lovehearts. Og masse anna dill og dall.. :sjarmor:

Vi skal kjøpe ringer fra aseco ja.. han vil ha en vanlig gullring, mens jeg vil ha en med en liten diamant på!

Deilig vær ja...skal ut på verandaen min nå, og sole meg litt!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant en kjempeside her, leita etter slør på nettet og kom over denne siden: http://theweddingveilshop.co.uk/index.html

Tenkte å se om jeg finner et lite lett slør som skjuler tattoveringen som jeg har i nakken! :forvirret:

Svar på invitasjonane:

Ja: 53

Nei: 7

Ikke svart:67

Endret av eneri
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke lett å finne slør nei. Er mange fine! Tror kanskje ikke jeg skal ha det, kan vel fort bli for mye når man skal ha tiara også, eller?

Da har jeg vært og sett i galleriet ditt.... den kjolen er kjempe fin!! Hadde den blant en av mine favoritter også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tror jeg vil ha slør og tiara..eller en comb, eller hva det nå heter... men det kan fort bli for mye ja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir nok Valaker.  :) Har ikke hørt med andre, synes de var ganske greie å ha med å gjøre. Har du hørt med noen andre?

Vi har bestillt med Moritz vi,der var det også veldig god service :sjarmor:

Åååå,det er deiligt med sommer :briller2::)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her raser svarene inn..:hoppe:

Svar på invitasjonane:

Ja: 70

Nei: 8

Ikke svart:50

Har vært en tur på e bay og bestilt litt forskjellig smykke og sommerfugl til å ha i håret. :)

Har også funnet et korsett som jeg har bestilt,(takk KG for gode linker) :kghjerte:

Bilder fjernet i henhold til reglene ang kopirett.

vimse

-mod-

Endret av vimse
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...