Gå til innhold

Bryllupsdagboken min


Erya

Anbefalte innlegg

Velkommen til min bryllupsdagbok!

Dato for Dagen er 10. juni 2006.

Da har vi vært forlovet i 6 år.. :hjerte: (ikke noe hast her i gården nei..).

Ble forlovet på gardeball 10. juni i år 2000, og fann ut at det ville være litt koselig hvis vi kunne gifte oss når datoen kom på samme dagen igjen..

Skulle egentlig tro at jeg hadde alt planlagt nøye da, siden jeg har hatt så god tid, men har altså ikke tenkt så mye på det før nå.. :Hehe:

Endret av eneri
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Markblomsten

Så gøy med valg av dato da :)

Og velkommen hit! Gleder meg til å bli bedre kjent med deg og høre om planene for den store dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:-D

Har ikke planlagt så mye enda..

Har bestilt kirke og lokale til dagen, og har forlovere.. Omtrent så langt har vi komt..

Får veldig mange fine ideer fra deres dagbøker.. Blir helt imponert av hvor dyktige dere er å planlegge... :klappe:

Jeg er 24 år og han er 26.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei..

Ser det er mange som har lagd invitasjoner og slikt selv.. Koster det mindre enn hvis man kjøper ferdige kort?? Har prøvd meg på en foreløpig gjesteliste og kommet frem til ca 130 gjester totalt... Da blir det litt dyrt å kjøpe ferdige kort .. eller? :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei..

Ser det er mange som har lagd invitasjoner og slikt selv.. Koster det mindre enn hvis man kjøper ferdige kort?? Har prøvd meg på en foreløpig gjesteliste og kommet frem til ca 130 gjester totalt... Da blir det litt dyrt å kjøpe ferdige kort .. eller?  :forvirret:

Det spørs heilt korleis du vil at invitasjonane skal vere då, eit datautskrift på litt tjukt papir kan vere både elegant og billig på ein gong!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Aiaiai..

Går ikke så bra med planleggingen..Ikke så veldig flink å planlegge... :forvirret:

Har lagd liste over gjester da.. Blir vel rundt 130 stk. til kaffi. Er det vanlig å be alle tilreisende venner på middag..?? Har hørt d, men hadde egentlig bare tenkt å ha nærmeste familie på middag...

Fikk endelig den populære bryllupsboken i posten forrige uke, men har bare skummet gjennom den enda..Gleder meg til å lese den mer nøye til neste helg kanskje!! :)

Skal lage invitasjoner i jula.. tror jeg.. hvis jeg finner ut hvordan jeg vil ha de da.. :roll:

Må få laget meg en fin slagplan slik som jeg ser mange andre har gjort, men ikke tid til det enda.. Mye annet som skal gjøres og...

Noen som skal på bryllupsmesser i nærmeste fremtid da.?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei søta!!! :kys_2: Lenge siden sist! Koss står det til med deg? Eg har endeleg fått juleferie (dvs. arbeid på matbutikken kvar dag), så eg skal nok få tid til litt meir KG og bryllupsplanlegging i løpet av jula tenker eg! Gledar meg! Har vore fælt med KG-nekt.. Hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei :smilorange:

Ikke juleferie på meg enda nei... Jobbing til 23.des.

Skal på julegaveshopping denne uka, håper å bli fort ferdig..vet omtrent hva jeg skal kjøpe til folk.. men til min kjære er det litt vanskeligere.. noen tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Hei og hopp!!:hoppe:

Her er det liv!!

Nå nærmer det seg altså(5 mnd igjen)..og jeg har ikke komt noe særlig lengre i planleggingen!! :overrasket:

Skulle egentlig få ordnet invitasjoner i jula, men som vanlig så gikk jula så altfor fort og ingenting ble gjort.. (typisk)!!

Skal på bryllupsmesse 22. januar i Ålesund, og regner med at etter det så vet jeg mer om hvordan dette her vil gå.. Er litt misunnelig på dere som greier å ordne alt i så god tid.. alltid sent ute jeg...det er typisk meg.. Jobber best under press!!:kgblunk:

Har dere gitt fam.og venner forskjellige ansvar- og arbeidsoppgaver??? Eller gjør dere alt selv?? Min forlover vil gjerne ta på seg pynting av bord og slikt, men tør ikke gi henne frie tøyler..Og MÅ brudens forlover holde tale?? Hun har litt sceneskrekk nemlig!:overrasket:

Ting som skal gjøres i helgen:

*Lage ferdig invitasjoner

Ikke særlig lang liste, men får se hva det blir til..

Har dere ordnet med ringer, kake og bukett lenge før bryllupet?? Lurer på om det også må ordnes snart!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer som supermedlem!!! Kjekt å høre frå deg att!! Du må ikkje begynne å stresse, du har gooood tid enno! Hehe...

Har dere gitt fam.og venner forskjellige ansvar- og arbeidsoppgaver??? Eller gjør dere alt selv??  Min forlover vil gjerne ta på seg pynting av bord og slikt, men tør ikke gi henne frie tøyler..Og MÅ brudens forlover holde tale??

Har dere ordnet med ringer, kake og bukett lenge før bryllupet?? Lurer på om det også må ordnes snart!!

Vi fordeler mykje ansvar ja. Det kan absolutt anbefalast. Ta gjerne ein kikk på kven skal gjere kva-lista vår! :)

Det er vi som bestemmer korleis ting skal pyntast og liknande, men det er greit å få hjelp til å sette ting ut og slikt. Det er ingen som MÅ noko som helst i eit bryllup. Forlovaren min skal til dømes halde tale, men det skal ikkje mannen sin forlovar. Eg meiner det er ein grei tommelfinger-regel at ei som kan, og har lyst til å halde tale gjer det, dei som ikkje kan, bør la vere.

Vi skal bruke forlovelses-ringane som gifteringar, så dei er allereie i boks for oss. Buketten er det ei venninne av meg som skal lage, skal bestille ingredienser til den om ein månads tid, tenker eg. Kaka veit vi også sånn halvveis korleis skal vere. Skal få mamma til å ringe kakedama i løpet av helga håpar eg. :)

Vi skal forresten også ordne invitasjonar i helga, tenkte vi. Når skal de sende dei ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...