Gå til innhold

Bryllupsdagboken min


Erya

Anbefalte innlegg

Hei!

Kjempefin kjole! Det var faktisk en av dem jeg hadde på lista mi en stund!

Har forresten lyst til å stjele den hva skal gjøres/hva er ordnet lista di. Den var fin, og jeg trenger egentlig en sånn.

Har du løst forloverfloken? (Med at hun ikke vil holde tale?) Jeg ville bare fortelle at du ikke er alene om å ha en forlover med sceneskrekk. Jeg har (Til min mors store fortvilelse) lovt henne at hun skal få slippe tale. (Og sannsynligvis sang også.) Er litt usikker ennå, men jeg tenkte å lufte for øvrige venninner at dersom noen av dem ønsker/føler for å skrive sang eller holde tale, så får jeg toastmaster til å putte inn dette istedenfor forloverens tale.

Det er jo ikke for talens del at jeg har valgt henne som forlover!

Lykke til med invitasjonene! Håper dere får masse svar tidlig! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:smilorange: tusen takk

kjolen som jeg skal ha var faktisk nesten den første jeg prøvde...trengte ikke å prøve fleire kjoler etter den..hadde bestemt meg! :)

Forloveren min slipper faktisk å holde tale..kan ikke tvinge henne, men hun har laget en sang, sånn felles sang,men det er til en melodi som jeg aldri hørt før..det store spm blir nå faktisk om hun kommer til å være i bryllupet da..for hun er gravid og har termin 23. juni! bare 13 dager etter bryllupet, så håper hun ikke blir syk eller at fødselen setter i gang for tidlig..Har lagd en kriseplan da og skal be ei anna om hun vil steppe inn hvis noe skulle skje!! Men håper selvfølgelig ikke at noe skjer og at hun kan være der hele dagen.. :klem:

Ellers så tror jeg ikke det blir så veldig menge taler.. ikke så veldig taletrengt familie! :forvirret: Men har tenkt litt på om jeg skel lage tale til mannen min da! Litt inspirert av andre her, hadde egentlig ikke tenkt å lage noen tale, men hadde vært litt fint....tenke litt mer på det tror jeg..

Har forresten lyst til å stjele den hva skal gjøres/hva er ordnet lista di. Den var fin, og jeg trenger egentlig en sånn.

Bare kopier, tror jeg har lånt den fra noen andre òg!! :)

Endret av eneri
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk!

Var i utgangspunktet veldig glad for at det ikke er på krevd at bruden holder tale... Men så kom jeg på noe som jeg ønsket at skulle bli sagt, som det bare er meg som kan si, så jeg skal holde tale til min kjære!

(Gleder meg litt kjenner jeg... merkelig?)

Lykke til! Gjør det du føler for. Kanskje en impulsiv tale er tingen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann :vinke:

Ser du kommer fra Ålesund :) Kommer selv fra utkanten :)

Var du på bryllupsmesse på Tilbords og glassmagasinet da ?

Hvor skal dere ha bryllupet?

KJEMPE flott kjole altså :overrasket::)

Skal du ha slør eller tiara eller?

Phu..mange spørsmål,men artigt når det er andre fra sunnmøre her :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fruktkake

Hei! Håper det er greit at jeg kopierer lista di.. Den var jo ganske så dekkende!

Ellers ser det ut som du er bra i rute. Bedre enn meg iallfall! ;-)

Gifter meg én uke etter deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann :vinke:

Ser du kommer fra Ålesund :) Kommer selv fra utkanten :)

Var du på bryllupsmesse på Tilbords og glassmagasinet da ?

Hvor skal dere ha bryllupet?

KJEMPE flott kjole altså  :overrasket:  :)

Skal du ha slør eller tiara eller?

Phu..mange spørsmål,men artigt når det er andre fra sunnmøre her :hoppe:

Hei.

Bor i Ålesund ja, men kommer fra utkanten selv! :) Skal ha bryllupet hjemme på øya der vi kommer fra..

Var faktisk på messe i går(torsdag) på storsenteret(glassmagasinet). Var gøy, fikk med meg mannen og, han var fornøyd når han fikk brus og mat(han liker ikke vanligvis å gå i mange timer på slike ting)!! ;)

Vet ikke helt om jeg skal ha slør, for jeg vil ha håret delvis oppsatt.. men tror det blir tiara.. ikke funnet det enda!

Kjempearti at det er andre fra sunnmøre her også ja... :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et lite dikt:

EKTESKAPSOPPSKRIFT

I ekteskapet trenger du:

Omtanke, respekt blandet

med mye kjærlighet.

Tillit, forståelse og

litt tålmodighet.

Humor og vilje samt

fleksibilitet.

Tilgivelse, godt vennskap

og ettergivenhet.

Et ekteskap med dette

vil vare lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fruktkake
skal på madrugada konsert i kveld..gleder meg!!! noen andre som skal det?

Jeg skal se dem 30. mars i Kristiansand. Det vil da bli min 9. konsert med dem! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VAr ikke på konsert,men en tur ut på byn,det var kjeempe fullt :overrasket: Var sikkert en del som hadde vert på konsert kan jeg tenke meg :)

Vi var også på glassmagasinet :) Og var på Tilbords på tirsdag :) Kjekkt og sette opp ønskeliste :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var kjempebra konsert!! :klappe: Og en liten tur på byen etterpå..

Så nesten heile søndag gikk med til å sove.. :sove:

Jeg skal se dem 30. mars i Kristiansand. Det vil da bli min 9. konsert med dem!  :)

Wow; Fruktkake!! Niende konsert.. kjempefan du da!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1

Hu hei kor det går!!! Beklager at eg ikkje har tid til å legge att så mange spor etter meg for tida, er blir så mykje med skule, jobb og trening no om dagen.. Men eg kjem nok sterkt tilbake!!! Kos deg vidare!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Ok, i går så hadde jeg pakket og var klar til å dra på påskeferie, plutselig så står der 6 jenter i døråpningen og smiler til meg.. :overrasket: "Er du klar?" spør de? Å,nei..UTDRIKKINGSLAG!!

Jeg ble helt satt ut, skulle jo akkurat til å dra..haddde ikke noen mistanker.så all kreditt til de som har vært så flinke til å holde det hemmelig..hadde vært planlagt lenge.. ;)

Først dro de meg med på go-kart..kjempemorsomt.. Snurra rundt og rundt!

Så dro vi til ei av jentene som bor i sentrum, og begynte å drikke.. Først så satt de opp håret mitt.. så kom de med en kjempeparykk..afro-parykk!!....jeg hadde ingen stemmerett og måtte ha den på meg..så kom de med, bast skjørt og noe lignenede til å ha rundt føttene og hendene...Så malte de meg sort i ansiktet!! HJELP... Prøvde så godt jeg kunne å si nei til sort malingen, men det gikk ikke...

Fikk en kjempedram, i et litersglass... :perebrus: :hår:

Litt seinere skulle vi ut og spise...og jeg måtte gå i de klærne, og sortmalingen i fjeset..Var morsomt å gå rundt på gaten slik...folk visste ikke hvem jeg var, og det var kjempegøy å drite meg ut.... danset hula hula på gaten :ler:

vi dro på kina restaurant og spiste good mat....og så etterpå dro tilbake og drakk enda meir..da fikk jeg vaske av meg malingen, for den begynte å stivne og klø litt..

Så gikk vi ut på byen og sang karaoke, og danset mye....

Jeg hadde en kjempekveld...Litt redusert her jeg sitter og skriver, og mimrer litt .....hihi.. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...